Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Casoli

    őstag

    válasz SeniorTilla #44511 üzenetére

    Volt HP Pavilion gépem, ami gyárilag hibás volt, nem adott képet. Alaplapot cserélt a szerviz, majd visszaküldte hozzám. Fél nap használat után kiderült, a csere alaplap is hibás, napi kétszer eltűnt a gépből az integrált vezetékes LAN vezérlő. Elég nehezen volt produkálható a hiba, de mikor visszatért a LAN hardver, dobott mindig a gép egy blue screen-t. Elsőre a HP nem ismerte el, hogy hibás, már nem is emlékszem, talán magát az aljzatot tartalmazó minipanelt cseréltek a gépben. Hiába küldtem a géppel kinyomtatott segédletet, hogyan produkálható a hiba, sz@rtak rá. Aztán sok sok óra telefonálgatás után újra vissza a gép a szervizbe, majd megint konzultáció a szervizesekkel, aztán végre alaplapot cseréltek újra. Azóta jó a gép. Szóval akkor Te azt állítod, hogy a HP szervize is egy kalap sz@r. Mert Én ezt nem állítom. Átlag user biztosan nem tudta volna kierőszakolni a 2. alaplapcserét. A rossz tapasztalat ellenére nem megyek a homárra blogot írni. Átlag userről meg annyit, talán egy éve írt valaki a homárra egy történetet egy notebookról, hogy hogy kicseszett vele egy bolt. Az a vicces a történetben, hogy a fele sem volt igaz amit leírt. Tudom, mert ott voltam egy méterre a történésektől, kollégám állt a pult túloldalán, és hallottam mi hogyan történt.

    [ Szerkesztve ]

    http://hasznaltpcalkatresz.hu/

Új hozzászólás Aktív témák