- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Asus Zenfone 9 - zsebbe való
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
it A Google Nevadában lévő adatközpontjai geotermikus energiával működnek a jövőben, megállapodtak az NV Energyvel.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
ma A Samsung első Wear OS alapú órája újráz, de csak a kisebb méretben, ezúttal nem opció a 44 milliméteres tokozás.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diligo
csendes tag
Üdv mindenkinek,
Tegnaptól boldog tulajdonos vagyok második Hondámnak.
1996 Civic 1.6i RS, és ha jól tudom (javítsatok ki) d16y2(126Le) sohc-vtec motorral , ami a d16y8 angol verziója
kérdésem máris a következő; ez az autó teljes egészében angliában lett gyártva? v. csak a motor? szerintetek ami Hondát japánon kívül gyártottak az lehet még 'igaz kis japán autó'?, drága-e az alkatrész az 5.generációsokhoz?
drágább lehet-e az 'angol verziós'? -
diligo
csendes tag
elnézést helyesen; 1.6i SR és nem RS
-
diligo
csendes tag
igen, köszönöm, én is utánanéztem egy kicsit és ezeket találtam, ha szükséges javítsatok/pótoljatok ki.
ez a motor van benne:
D16Y8 (D16Y2 UKDM VERSION)
* VTEC
* Found in:
o 1996-2000 Honda Civic EX
o 1996-1998 Honda Civic Coupe SiR (UK model
o 1997-2000 Acura 1.6EL
o 1996-1998 Honda Civic Si
+ Displacement : 1590 cm3
+ Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
+ Compression : 9.6:1
+ Power : 127 hp @ 6600 rpm & 107 ft·lbf @ 5500 rpm
+ VTEC Switchover: 5200 rpm
+ Valvetrain : SOHC VTEC
+ Fuel Control : OBD-2 MPFIcsak az angol piacon nem y8, hanem y2 volt a neve, semmi különbség, csak az elnevezésében
az y8/y2 specifikációja pedig teljesen ugyanaz mint D16Z6-éD16Z6-os motorral pedig a következők léteznek:
'91-'95 Civic Esi
'93-'95 Civic EX 2dr
'92-'95 Civic EX 4dr
'93-'95 Civic Ex-S 2d
'92-'95 Civic Si 3dr
'92-'95 Civic EX-V
'93-'95 Civic del Sol Si
'93 Civic CRX ESia váltó is ugyanaz az y8/y2-ben és z6-ban
néhol az y8/y2-t 127Le-nek írják, néhol 125Le-nek, a z6-ot mindenhol 125Le-nekŐ lenne az:
teljesen? tehát:
D16Y2 1.6L 16V SOHC-VTEC PGM-FI
'95-'97 Honda Civic SR 1.6i 5dr
[link]
[link]
[link]most jön majd a kötelező új vétel utáni átnézetés, javítás?, pótlás? miegymás de remélhetőleg azért minden 'rendben lesz', fékpofák már biztos+azért szerintem fogok egy kicsit rákölteni
-
diligo
csendes tag
válasz Integra #3513 üzenetére
köszi, megnyugtattál, tényleg, úgy voltam vele nem ám valami 'angol hondát' vettem, aztán előjönnek rajta dolgok, mert miután csak elhoztam néztem így utána ennek az 1.6i SR-nek,
799e volt 96-os abs,klíma,2légzsák,4el.ablak,4állítható ülés,tetőablak,vonóhorog
szóval ennyiért ez szerintem jó, és én sedanos vagyok azért+'régimódi' lásd vonóhorog,tetőabl.
és hát ugye ott van azért 125le, ami nekem most pont ideális lesz+megy is ha kell:-)(remélhetőleg) -
diligo
csendes tag
válasz Integra #3517 üzenetére
"ja meg ne törd össze, mert motorháztetőt nem lehet fellelni hozzá, max gyárit, de annak meg nem írom le az árát inkább.."
ennyire? elhiszem, áhh sejtettem valahol, az 'angol kaszni' miatt, hát kifogtam, na mindegy ésszel próbálok majd..vagy talán azért valahogy lehet ezekhez is ha nehezen is -
diligo
csendes tag
válasz Integra #3520 üzenetére
köszi, még lenne kérdésem; egy darab gyári kulcsot kaptam(azt mondta a kereskedő hogy sorry ő is egy kulcsal kapta), ami beépített immobilizeres(szívás nekem, ha elhagyom végem)+a beépített gyári váltózárhoz sincs kulcsom
lehet-e csináltatni pótkulcsot-immobilizerrel v. kikötettni belöle, nekem olyan nagy szükségem nincs erre a beépített immobilira+tudok-e szerezni a váltózárhoz kulcsot? -
diligo
csendes tag
válasz Integra #3523 üzenetére
semmi sincs hozzá, se mesterkulcs se pótkulcs se váltózárkulcs, kicsit tényleg elkapkodtam a vételt, de most már mindegy.
Integra, nem lehet kiköttetni belőle a gyári immobilit?, vagy egyáltalán meg lehet ezt valahogy oldani? hiszen ha nincs immobili akkor mindjárt csak egy sima pótkulcs kellene és kész. vagy esetleg japánból(angliából) gyárból valahogy utánrendelni?
próbálom most felvenni a kapcsolatot az előző tulajjal hátha tud segíteni(sztem nem).
a váltózárkulcsot sem lehet valahogy pótolni? -
diligo
csendes tag
üdv mindenkinek
egy D16Y8-as motorhoz/96-os/ mennyibe lenne egy teljes motorgenerál(kicsit elkapkodtam a vételt) kb200-250ezer?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!