- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
darthzannah
csendes tag
válasz
FerNandor #68549 üzenetére
Enyém 10 éves, 200k van benne. Fék 140k-nál cserélve, viszont 120 körül a jobb hátsó megragadt. Időben észrevettem, javítókészlettel felújítottam Ezt általában típushibának írják a fórumokon, akinek Nissin a hátsó fék márkája. Fék árára nem emlékszem, de csak a gyárit szereti, ne tegyél bele mást. 120k-nál váltóolaj csere, utána 80k már a csere periódus. Olyan 20-25 lehet az ára szervízben. 20k olajcsere és gázolajszűrő csere. Ezt az utóbbit van aki kitolja a második cseréig. Utóbbi időben nagyon elszállt ezeknek a szűrőknek az ára. Én 10 EUR veszem az eredeti olajszűrőt, gázolajszűrőt viszont Mahle-t veszek 16 EUR. Az eredeti olyan 10k körül van most. Olaj 5.5 liter megy bele, nem jellemző, hogy csipegetné. A szélvédő meletti lécek előszeretettel elengedik magukat. (kétoldalas ragasztóval van a tartója rögzítve) Ha lejött, akkor utána a tartójait vagy szélvédő ragasztóval, vagy Sikaflexxel fixálják, utána már nem repül le. 1500-1400 fordulat alatt van egy enyhe rezonanciája, amit az utastérben is megérzel. Izzót még nem cseréltem. Belül a dekor lécek szeretnek karcolódni, ha ránézel már akkor is. Accord betegség, ha nem ül senki az anyósülésben és alacsony fordulaton vagy akkor a fejtámla szeret rezegni. Egy szétszedéssel és gumírozással lehet javítani. A vezérlés csere alkatrészeinek ára az eredeti olyan 240 körül van. A kettős tömegű kuplunggal kinyomócsapággyal, plussz csavarokkal együtt az eredeti 650. Ezek 2-3 éves árak, Egy barátomnak 400k-t futott már, majd most kell kuplungozni és kettős tömegűt cserélni, nagyon enyhén csattog. Erre volt akkoriban visszahívás is, mert hajlamos volt a rezonanciára a felület megmunkálás hibája miatt. Tolatásnál lehetett ezt a legjobban észrevenni.
Nekem és a barátomnak talán ennyi tapasztalatunk van vele. Golyóálló autó, ha lehetne újat venni belőle már most elkezdenék rá spórolni.SPACECLAIM
-
zolynet
addikt
válasz
FerNandor #68549 üzenetére
Azért arra is felhívnám a figyelmet hogy egy ilyen dízel autót azért nem éves 10ekm futásra vesznek, csábító lehet a kevés km, de egyben nagyon gyanús is. Jellemző inkább a 300-400ekm ezekben, amivel nincs baj, csak ott már kuplung és kettős tömegű és a lánc csere is bejátszhat, amik zsebbenyúlósabb megmozdulások.
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik