Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Aladdin #51044 üzenetére

    Igen, kb. Szóval jelenleg ezzel a megoldással nem látom, hogy a belteret lehetne értelmesen világosítani, a ledesítés meg még mindig nem győzött meg, miután a buszba belepróbáltam a philipset, abban ugyanis nem szofita van, és egyáltalán nem lett világosabb, és nem látni jobban, csak más a színhőmérséklete, de hiába állítják, szerintem nem növeli a láthatóságot. Pedig ez még bőven 4000K-s, vagyis a legmelegebb ami ezek között létezik.

    demars: 1: nem; 2: igen.
    Kérdezném mi alapján tippeltél, de mivel haverom is ezt tippelte, alighanem csal a kép. Mert arendszámnál a baloldali az olcsóbb, jobb oldali a drágább, de a valóságban semmi különbség nincs köztük se fényben, se színben. Bárhonnan néztem bármilyen sötét üvegen keresztül. Az egyetlen különbség, hogy a drágább kerámia, az olcsóbb műanyag tokozású, illetve az olcsóbbra 8, a másikra 12 év várható élettartamot írtak.
    Ahogy a beltérinél is, valóban, a 8 wattos rövidebb, a 10 wattos hosszabb szálú, és fényerőben, színben, mindenben teljesen egyformák, vagyis a japán piacos 8wattos izzót fel lehet váltani/lehet pótolni a 10 wattos európaival, semmi különös nem történik.

    Az ajtó szép erős, a rendszám túlságosan is erős, maga mögött is elég durván megvilágítja a földet. Oda szerintem egy 0,5 wattos is elég lenne.
    Viszont a csomagtartó nem túl meggyőző, azonban mivel ugyanaz az izzó a rendszámnál nagyon erős fényű, egyszerűen a csomagtartó lámpatestje van szarul kialakítva, ugyanis nagyon szűk tartományát szórja szét lefelé, az izzó fényének nagy része felfelé, a lemezek közé, illetve a lemezek közt jobb oldalra bent világít. Ezen valami tükrös megoldással, vagy kiszerelt megbuherált lámpatesttel lehetne segíteni.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák