- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz tboldi #53496 üzenetére
Cégnél nem tudom megnyitni a linkeket, de a nevek alapján jók lesznek. A dugókulcs készletet sikerült megsasolnom, jól néz ki.
Múltkor vettem én is krokodil emelőt, nyomaték kulcsot, meg hozzá krowa fejeket. Lidliben meg volt akciós bak párban, azt onnan húztuk be.
Ez az elektromos ütvecsavarozó jó dolog, én is extolt néztem a szerszamkell ről Remélem nem a kisebbiket veszed! Kell a tartalék erő ám!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Tegnap voltam átvizsgáláson, pár szilentet felírtak meg egy stabpálcát hátul. Megrendeltük, ma jön a cuccos. Ha lesz időnk kicseréljük aztán megy műszakira a harcos.
Jó dolog ez az egy hónapos intervallum.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz tboldi #53773 üzenetére
Mivel ózonos tisztításkor is a levegő áramlási útvonalát tisztítják nem kell a klímának menni. Elég, ha a ventillátor forog, pörgeti a levegőt. Az ózon eljut mindenhová, kifejti hatását.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #53779 üzenetére
Az a baj ezekkel a szerekkel, ha nem szeded szét eléggé, csak ledugod és befújsz néha több kárt okozol vele.
Oka: az elektromos levegő csappantyúk is kapnak, már amelyik kocsiban olyan van, és hajlamosak bedögleni. Szóval jól át kell gondolni...
Ahogy Qru írta, mindig ki kell szárítani a párologtatót aztán az ózonos tisztítás elég.
Enyém holnap megy műszakira, 8 db szilentet cseréltünk benne múlt héten, ég és föld a különbség! Délben , ebéd időben öcsém tisztítja a klímát ózonnal meg fel is tölti. (Remélhetőleg ócsóér )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #53799 üzenetére
Nálunk most ezer a dolog... Ráférne már a kocsira egy alapos tisztítás. Azon agyalok, elviszem szakihoz, 5 k -ért csinálják meg (alap dolgokat), a vége látványos. Profi cuccokkal dolgoznak.
Egyébként ma volt műszakin, meg klíma töltésen is.
Sajnos az ózonos tisztítás nem jött össze (öcsi rosszul állította be a gépet ) így azt holnap délelőtt megismételjük. Van új pollen szűrő, igaz sima papir nem aktív szenes, de jó lesz most az is.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
-
demars
addikt
válasz tboldi #54125 üzenetére
Aha... Most nagyon divatos a kic ccm + turbó kombó
Mennek is ezek az új motorral szerelt járgányok, csak majd pár év múlva meg lehet nézni, hogy hányan állnak sorba az unixnál, bárdinál, aztán viszik a pici kis turbót a zsebükben és mutatják majd az eladónak, hogy nekik ilyen kell, mert megdöglött!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz martillo #54136 üzenetére
Nagyon!
Komolyan: A féktisztító nem oldja a rozsdát. Miért pazarolnád rá?
Amit tehetsz, esetleg a csúszkákat zsírozd be, illetve hátul a rögzítőfék szerkezetét tisztítsd meg. Néha túlságosan ráállít az automata. ( nem minden autó tipusnál, nézzetek rá, ha ennyire zavar).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz martillo #54138 üzenetére
Azt a vékony rozsda réteget az első kisebb fékezés leviszi. Ha nyikorog a fék azt jelenti, hogy befog, vagy esetleg üt a tárcsa/agy.
Esetleg nem fékeztél mostanában egy nagyobbat? Vagy fékezéskor nem hajtottál bele nagyobb kátyúba?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Váltok olajat, most rendeltem ezt.
Eddig ugye 5w40 ment bele, motul marad nekem bevált.
Tboldi is megjegyezte, hogy milyen jó hangja van a kocsinak a 293k km ellenére.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #54148 üzenetére
Tönkre fogod tenni ezzel a motort!
Úgy értem, ha ilyen ritkán forgatod...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz ---Lasali--- #54152 üzenetére
Lehet vele, csak nem tesz jót neki.
Volt is erről egy jó kis cikk: "A nyomaték öl nem a fordulat" címmel.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #54193 üzenetére
A héten hozzák az új olajat.
Remélem nem fogok mellé vele.
Bár öcsi szerint a 0-s olajjal vigyázni kell, hiába mehet bele a gépbe ( előírás szerint), gyakran tapasztalták, hogy kicsi volt az olajnyomás.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ahogy tboldi is írja, engedi a manual. Mondjuk azt sosem értettem, hogy miért nem tudják egyértelműen beleírni, hogy milyen olaj kell bele.
Amit lentebb linkelt tboldi képet, jól látható, hogy elég nagy intervallumban lehet az olajak közül válogatni.
Mivel rövid távon használom a kocsit gondoltam jót teszek vele, ha 0-s olajat kap, viszont nem akartam, hogy esetleg melegen ( jön a nyár) legyen gond az olajjal ezért választottam 0w40 motult.
Majd meglátjuk, hogy beválik e. Ha nem, (zajosabb lesz a vezérműlánc, bármi rendelleneset észreveszek) max ismét lecserélem pár száz km után.
Ami még foglalkoztat az a szezonális olajcsere. Lehet érdemes lenne kipróbálni: télen 0-s olajat nyáron meg mást beletenni ( nyilván nem túl ktg hatékony dolog).[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #54203 üzenetére
Bíztam benne, hogy ezt írod. Tudtam, hogy te 0w20-as olajat használsz.
Kíváncsi vagyok, hogy fogyasztásban észlelhető lesz e valami változás ( nem mintha nagyon érdekelne)?
6,3-6,5 körül eszik az enyém ( tiéd termeli a benzint, szóval a te fogyasztásod nem mérvadó! )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #54235 üzenetére
Igen sajnos. Lassan már a motort is ki kell kapni előtte!!!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Du megjött a csomagom. (0w40 motul olaj) Szűrők már megvannak, hétvégén lecseréljük.
Figyelem ennél is a szintet, remélem nem fogja csipegetni. Ha minden jól megy, maradok majd ennél, vagy 0w20 ra váltok (azt kapni itt győrben is).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ma volt dolgom győrben, siettem, figyelmetlen voltam.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #54278 üzenetére
Írtad a kartámaszt és rákerestem én is az enyémre.
Találtam is nyitófület hozzá ebayen, kb 1,5k ért, ami semmi.
Viszont le kellene vennem először, mert ha jól emlékszem anno az ellenoldalból törött ki egy kis darab és amiatt áll ferdén.
Kérdés: Hogy lehet levenni a gyári könyöklő tetejét? Nem látok csavart, pedig tuti, hogy van valahol.
A komplett felső rész ( fedél, amit lehet nyitni) az húzós ebayen is, 25k + posta ( még a kárpit színe, anyaga is ugyan az)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Jövedelem
- Amazon Fire TV stick/box
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- BestBuy topik
- Apple notebookok
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest