Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
it A jelenlegi technológiával teljesen megszüntethető lenne a gyorshajtás, mégis az ellenkező irányba megyünk. A jelentések szerint azonban a vezetők zöme részéről nagy igény van a gyorshajtás-ellenes technológiákra.
-
Szeptember végén érkezik az Ara: History Untold
gp A PC-re szánt alkotás első naptól elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Bandi18 #51220 üzenetére
Gyári szett horror áron van.
Gyári tekercs 40 k, utángyártott tárcsa + csapágy + tekercs 35 k
Motort kellett elengedni jobb oldalon, hogy kicsit lógjon, úgy alulról már oda fértünk légkulccsal. Maga a munka nem vészes, ami pöcsölős a hézag beállítása, amiről BlacKSouL is írt. Vagy 5x szedtük szét mire jó lett! (Ökör fejemmel elvesztettem a hézagoló alátéteket amik a zacskóban voltak, ugy kalapáltunk helyette!!!)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #51224 üzenetére
Hali.
Nem kapni hozzá,vagy miért kell gyártatni?
Vagy az ára miatt?
Gyorsan rákerestem googleban, első értelmes találat.
Máshol lehet, hogy olcsóbb is. Ami szemet szúrt, hogy ott van a hossz mindegyik mellett?
Hogy lehetett így elszúrni? Nem titkos adatok ezek.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #51229 üzenetére
Egy kicsit furi vele az igaz.
Max matricát cserél majd.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz TaylorPro #51260 üzenetére
Benya szűrőt én sem cseréltem még, nem érzem hátrányát. Extrém esetben igen, eldugulhat ( ramaty benzintől, kannázás miatt piszok, stb), ha normális kútra jártak vele, nem hiszem, hogy gond lesz vele.
Hűtőfolyadék: Én G12+-osat tennék bele ( gyárit nem tudom, hogy milyen) ez nem bántja a fémet és a gumit.
Olaj: Eneos Sustina fasza! Használják a srácok itt is.
Olajszűrő: Ha teheted, vegyél gyárit, nem sok a különbség. Én mann filtert szoktam bele tenni, semmi gondom nincs vele 9k km után csere olajjal együtt.
Levegő és pollen szűrőből is utángyártottat veszek ( mannfilter, ashika).
Váltó olajat ha cserélsz abból viszont csak gyárit: Honda MTF IIIBlacKSouL: Telefonról írtam és siettem is
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz TaylorPro #51284 üzenetére
Ha ugyan olyat öntesz rá jó lesz. Előtte vegyél ki a tartályból pár cseppet, csinálj próbát, hogy ne taknyosodjon. Aztán mehet utána az új.
Olajat is letudod cserélni otthon, csak macerás akna nélkül, bujkálni kell. Szűrőket meg simán, mindig én csinálom.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51290 üzenetére
Meg ugye a hűtő folyadék amúgy se túl drága és utána évekig jó lesz.
Az olajszűrő leszedése macerás, aknáról könnyebb. Meghúzni meg nem kell erővel, úgy is rásül.
Egyébként egy szíjas leszedőt használunk, azzal odaérünk.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz TaylorPro #51293 üzenetére
Láttam már, hogy megemelnek kocsit, hogy jobban kicsöppgjön az olaj. Leeresztő csavar helyzetétől és az olajteknő -formájától függ. Nézz rá, hogy van e lejtése és merre. Ha vízszintes a csavar felé lejtsen, ugy emeljetek rá. Ennyi az egész.
Én sosem emeltem, 9k km után cserélem, az a kevés ami bent marad elférAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz TaylorPro #51295 üzenetére
Ha szemmel láthatóan nem túl mocskos a folyadék tartály egy egyszeri öblítés szerintem elég lesz. A vízpumpa úgy is átkeringeti a rendszert. Én még nem használtam ilyen rendszer tisztító folyadékot, csak simán cseréltünk benne. Enyémben már nem a gyári kék volt, hanem rózsaszín. Elvileg az is jó, sőt, az új audikba is ilyet tesznek ( G12+ ) ez is fém és gumi barát, az alu hűtőt sem bántja.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz oettinger01 #51303 üzenetére
Szép outó(k).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #51321 üzenetére
Így van! Nagyobb lejtőn, hegyes -dombos vidéken nyilván többet kap a vas, váltó, többi ketyere. Olyankor én is kézi fékezek. De nálunk sík a terep, volt amikor azt is elfelejtettem simán eltolhatták volna.
Egyébként meg a vezérlés faszulásrol: ha forgatod 7000 -ig aztán váltasz, szerinted nem kap a vezérlés?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #51325 üzenetére
Ez a kézifék misztikum igazából a dobfékek miatt alakult ki. Dobféknél a pára, víz stb ugye nehezen vagy egyáltalán nem tudott kiszáradni és akkor össze is fagyott a cuccos. Picit tolatva kellett megindítani az 1200-es zsigulit, amikor rottyant egyet akkor tudtuk, hogy kiengedett a fék
Tárcsafék ennyire nem érzékeny, viszont érdemes a kézifék bowdent befújni kis szilikonnal, vagy WD40-elAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz TaylorPro #51339 üzenetére
Kíváncsi vagyok meddig bírja nálad. Tungsramról olvastam valahol lehúzó cikket. Ezért döntöttem az osram mellett. Több mint egy éve használom, nincs vele gond. Emelt fényű és azt írták, hogy ez nem húzza addig mint a sima. Viszont nagyon jó fénye van, nekem ennyi többlet kiadást megér.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #51346 üzenetére
Most nem keresek vissza, írta, hogy előbb felmelegszik a víz.
Rövid verzió.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Olajcsere nem árt, de ha valóban a szinkrongyűrűk vannak oda, az nem fogja megoldani.
Ha hosszú távon tervezel a kocsival érdemes lecserélni az olajat a recsegéstől függetlenül.
Nekem 1-ben és 3-ban szokott néha ( nem reccsenni, csak nehezebben veszi), olajcsere sem segített.
Kapott új kuplung szettet, az sem segített, tehár a váltót kellene megnyúlni ( horror áron van a felújítása).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Én is gyári olajat tettem bele, de úgy vagyok ezzel, hogy tennék bele simán mást is. Szóval hajrá!
Nem ismerem ezt az XADO olajat, viszont ha neked jó tapasztalatod van vele, használd nyugodtan. Majd kérünk beszámolót hozott e valamit a konyhára!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52283 üzenetére
Kérlek taníts Mester...!!! 6,3-6,5 jelenleg az átlagom.
Más: Hétvégén felfigyeltem nyüsszögő és rezonáló hangra jobb oldl felől. Szaki rávágta azonnal, hogy a befújó ventillátorom csapágyas. Hatalmas hümmőgés után közölte: Na azt
szopáslesz kicserélni.
Persze nem találtam még itthon hozzá, szóval rendelhetek egy gyárit a márkaszervízben vagy a csepeliektől.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52596 üzenetére
Alig esett valami az éjjel, de a szél segített. Reggel már volt olyan szakasz ahol megpakolta hóval az utat. Persze egy hótoló se járt erre. Magyarország, én így szeretlek...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52598 üzenetére
Az oké, hogy sóznak, felénk is "alá" sóztak már, nem is fagyott rá eddig még. A gond a hófúvásokkal van, nálunk mindig fúj a szél és ezt a száraz por havat hamar összegyűjti. Ezen nem lehet átkommandózni, vagy kikerüljük, ha lehet, vagy másik útvonalat választunk. Na ezeket kellene nekik eltolniuk.
Helyi gazdák nyomják traktorokkalAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #52626 üzenetére
Azért rámérhettél volna, akkor megspórolod a trailert.
Vagy ismerőst hívsz, bika kábellel.
Egyet akarok a csomagtartóba tenni, ne csak itthon legyen. Jól jöhet ilyen esetben.
Nekem is nehezen indul, dög már az akku, Kocsog banner van benne.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52651 üzenetére
Igen, azt találtam ki én is. Csak reggel meg kell cserélni a kocsikat. Udvarra csak egy fér be, utcára meg nem akarok hosszabbítóval villanyt kivinni
Keresgetem az akkukat, de basszus nem jó Picivel erősebb exide már nem fér el.
Ami biztos, hogy most egy Banner Power Bull P4523 J+ van benne. Ezt lemértem: 238x129x203 ( hossz, szélesség, magasság)
Csak még a saru típusa nem tiszta ( vékony, vagy normál), ha reggel felteszem töltőre megnézem mennyi hellyel gazdálkodhatok és a lefogatása hogy van. Ha belemegy egy picivel nagyobb akkor már olyat veszekAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52653 üzenetére
Töltöttem ma egy kicsit. Reggel 7 -től kb du 4 -ig. Már reggel is azt jelezte, hogy fullon van. Lidlis töltőm van, eddig működött, gondolom most is (nem mértem rá, q.va hideg van ). Indult délután, bár most is tekert, többet mint nyáron.
Most már tényleg keresek bele 0W olajat... Talán azzal segítek kicsit...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52659 üzenetére
Igen, már írtad ezt korábban is és máshol is olvastam. Van itthon egy saját készítésű töltő, igaz nem okos, de tölt rendesen ( gyenge 12V, erős 12V, gyenge 24V, erős 24V , állítható töltőáram), de kb két hete megadta magát ( kölcsön adtuk és leveri a biztit )
Sajnos még mindig aláfutok az olcsó termékeknek héha, pedig párszor már megfogadtam, hogy szerszámból és műszaki cikkekből csak jót veszek.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #52666 üzenetére
Hamarosan megérkezik a második kétkerekű a családba, így beruházok egy ctek re.
Qru: felénk csak lidl van.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Azért óvatosan a CC gumikkal. Erős fenntartásaim vannak vele szemben.
Semmi hókusz pokusz, egyszerűen úgy gondolom, hogy egy céleszköz sokkal jobb adott feladatra mint egy univerzális, ez minden területre igaz. Tehát egy téli gumi télre lett fejlesztve, adott körülmények között tesztelték, oda való. Ugyan ez igaz egy nyári gumira is.
De ez az én véleményem!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!