Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz peetie1 #27039 üzenetére

    Az sms-eket mindketten megkapták, azt még hétfőn délelőtt egyébként. :K
    Mindkettő rokonom lefáradt a videóhívás alatt, annyi mindent kérdezett az ügyintéző, és az igazolvány mutogatása stb..., hát nem egy egyszerű folyamat.
    A Gránit banknál nyitni 5x könnyebb alkalmazásban, ha működik a folyamat.

    És ez a szerződésküldés cirkusz meg főleg egy vicc, mert kb. hülyének nézték mindkettő rokonom, hogy biztos akkor a spam-be érkezett nézze már meg megint 3x. :(((

    Írtak e-mailt is, hogy nem kapták meg a szerződéscsomagot, és a videó chat beszélgetést tartalmazó e-mailre válaszoltak direkt, hogy lássák, hogy az megjött, de a szerződés nem, erre mindkettőt hívogatni kezdték, hogy meg kellett, hogy kapják a szerződést is, és nézzék meg a spam mappát. ;]

    Persze az automatikus szerződés küldésének a pontos idejét egyik sem tudta megnézni..., ha már annyira ki lett küldve.
    A videóbankos hívásban nem lehet számlakivonat küldési módot változtatni postai címre kérve, csak telefonos ügyfélszolgálat tudja elintézni :D

    Az egyik rokonom írta, hogy NE telefonon keressék, hanem írjanak e-mailt, majd felhívták telefonon... :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák