- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz GBRDVD #33958 üzenetére
Ha jól látom erre még nem kaptál választ:
"Lenne egy gyakorlati kérdésem, hogy új UniCredit Partner Aktív Nulla nyitásánál a jelenleg is futó Ügyfélajánlási akció összevonható-e a Bankmonitoros nyitási 30e Ft kedvezménnyel?"
A válasz igen, összevonható, ugyanis az UniCredit ajánlási hirdetményében a felsorolásban van a Partner Aktív Nulla csomag is, így ez alapján biztosan összevonható a kettő kedvezmény.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #33985 üzenetére
Amit a
Raiffeisen Banktett a bizonyos meglévő Prémium ügyfelekkel az kimerítheti a tisztességtelen piaci magatartást a következők szerint, melyet az MNB állapíthat meg egy eljárásban, hiszen a levelek tartalmát nem a tisztesség alapelvének megfelelően elvárható gondossággal fogalmazták meg, vagyis nem felel meg az elvárható szakmai gondosság követelményeinek, és a tartalma torzítja a valós képet a meglévő számlacsomag használati idejére vonatkozóan, és az írásos tájékoztatások esetleg olyan döntésre készteti a fogyasztót, mint ügyfelet, hogy átváltja a meglévő prémium csomagját, mely döntést egyébként nem hozott volna meg a megtévesztő "tájékoztatás" hiányában:"A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalma
3. § (1) Tilos a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat.(2) Tisztességtelen az a kereskedelmi gyakorlat,
a) amelynek alkalmazása során a kereskedelmi gyakorlat megvalósítója nem az ésszerűen elvárható szintű szakismerettel, illetve nem a jóhiszeműség és tisztesség alapelvének megfelelően elvárható gondossággal jár el (a továbbiakban: szakmai gondosság követelménye), és
b) * amely érzékelhetően rontja azon fogyasztó lehetőségét a termékkel kapcsolatos, a szükséges információk birtokában meghozott tájékozott döntésre, akivel kapcsolatban alkalmazzák, illetve akihez eljut, vagy aki a címzettje, és ezáltal a fogyasztót olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg (a továbbiakban: a fogyasztói magatartás torzítása), vagy erre alkalmas.
(3) A (2) bekezdés értelmében tisztességtelen különösen az a kereskedelmi gyakorlat, amely megtévesztő
19. § A kereskedelmi gyakorlat tisztességtelenségének megállapítására irányuló eljárásra az e törvényben meghatározott eltérésekkel
b) * a Felügyelet eljárása tekintetében a Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény (a továbbiakban: MNBtv.), megállapított rendelkezéseit kell alkalmazni."
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #33993 üzenetére
Amennyiben idéztem volna, akkor ezt jelzem is.
Kivételesen vastagon írt szöveg a saját megfogalmazásom, és azért is írtam így, hogy vegye észre majd nyugodtan a Raiff, de egyébként a fogyasztóvédelmi ügyekben tapasztalt joggyakorlat alapján írtam.
Amennyiben én hoznék határozatot a Raiff ellen, akkor többek között a fent leírtak szerint is indokolnám a gyakorlatukat.Az általad írt "fenyegetést" nyomásgyakorlásnak is minősíteném, és analógiaként erre is a fentebb linkelt jogszabály alapozza meg a vizsgálandó körülményeket, a következők szerint:
8. § (1) Agresszív az a kereskedelmi gyakorlat, amely – figyelembe véve valamennyi tényszerű körülményt – pszichés vagy fizikai nyomásgyakorlással – akár a fogyasztóval szembeni hatalmi helyzet kihasználása, akár a fogyasztó zavarása révén – az adott helyzetben jelentősen korlátozza vagy alkalmas arra, hogy jelentősen korlátozza a fogyasztónak a termékkel kapcsolatos választási vagy magatartási szabadságát, illetve lehetőségét a tájékozott döntés meghozatalára, és ezáltal a fogyasztót olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg, vagy erre alkalmas.
(2) Annak megállapítására, hogy egy kereskedelmi gyakorlat agresszív-e, figyelembe kell venni a következőket:
a) a kereskedelmi gyakorlat időzítése, helye, jellege és alkalmazásának időtartama,
b) a kereskedelmi gyakorlat során alkalmazott szóhasználat vagy magatartás fenyegető, félelemkeltő vagy becsmérlő volta,
c) súlyos, a fogyasztó ítélőképességének korlátozására alkalmas, a kereskedelmi gyakorlat megvalósítója által ismert körülmény felhasználása a fogyasztó termékkel kapcsolatos döntésének befolyásolására,Saját véleményem:
Nagyon nem belemenve (mivel engem jelenleg még nem érint a probléma) a csomagváltás az ügyleti döntés, a csomagváltásra ösztönzés kereskedelmi gyakorlat, hiszen a bankszámla az egy termék, míg a direktben "felajánlott" csomagváltás "nem választása" esetén jogalap nélkül megírt következmény a fenyegetés része, mely alkalmas lehet arra, hogy jelentősen korlátozza a fogyasztónak a termékkel kapcsolatos választási szabadságát, mivel a bank kvázi az általa megadott konkrét irányba korlátozza az ügyfél csomagváltási szabadságát.Több sebből is vérzik a levelük, mert példátlan az a szöveg, amit megfogalmaztak, látszik, hogy sem szakmai, sem jogi háttere nincs a megfogalmazónak, mert akkor ilyen súlyos, átlátszó (laikusnak is egyből szemet szúró) hibákat nem vétett volna, de nem is csak az a baj, hogy szakmailag gondatlan volt, hanem főleg az, hogy ezt a levelet valaki jóváhagyta, akinek vezetőnek kellett lennie, na azé főleg a felelősség.
Nagyon kíváncsi leszek az MNB döntésére az ügyedben pl., főleg, hogy mivel indokolnak.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A Raiffeisen Bank Start OKOSkártya 2024. május 01. napjától élő akciója, az új Prémium csomagokra vonatkozóan:
Ezek szerint sokan panaszolhatták az új Prémium csomagoknál a kártyadíj elengedési limit, 3x-os összegét, de főleg azok, akik átszerződtek, és ez miatt náluk már nem volt elegendő a korábbi, pl. Gold 2.0 csomagban meghatározott 500 ezres limitösszeg teljesítése, ezért azokat kvázi "hátrány is ért" (volna) az átszerződés kapcsán.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #34005 üzenetére
Igen utalni lehet már, de nekem az sem ment 1,5 órája kb.
Amúgy addig nem fogok utalni, amíg nem látom a történetet, nekem ez elég logikus.Bár nekem most a számlatörténet kellett volna 2x is, de nem elég, hogy igazolást nem lehet leszedni appból, képernyőt menteni se, de már a történet sem látható, csak az egyenleg, kb, egész nap.
Lehet, hogy valakinek ez tök "jó", és elégséges, hogy "Csak a számlatörténet nem töltődik be" de ez már kezd kicsit sok lenni...
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #34006 üzenetére
Egyelőre csak Nektek írtam, és ITT a Raiffnak is, ha olvassák (ezt is), de ha valaki akar belőle hivatkozni innen a Topikból, akkor nyugodtan tegye meg, akit ez érint és panaszt akar tenni ellenük.
Ha csak a Raiffnak "kell" majd írnom, akkor már nagy lesz a baj....[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz peetie1 #34010 üzenetére
Igen jogos igény a 10 milla limitre emelés, és talán nemsokára eljön az is..., ha sokat buknak bele ebbe a jelenlegi csomag "összetételbe".
Bár akkor elveszti a Gold 2.0-hoz képest a fő különbségeit, de bárcsak így lenne.
Szvsz. belebuknak majd talán ebbe a két új prémium csomagba...
Érzik már most is, hogy rossz döntés volt a meglévő jó csomag helyett másik kettő kevésbé jó csomagot létrehozni. Ha nem érzik, akkor most itt olvashatják is. -
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #34011 üzenetére
Igen valami olyasmit el tudnék képzelni, bár ha így is lenne, akkor inkább azt tudnám elképzelni a tapasztaltak alapján, hogy ugyanazok az "okosok"
fejlesztika két appot, mindkét banknál (persze hivatalosan ez nem lehet). -
RR-13
őstag
válasz janes1976 #34012 üzenetére
A "fosadék" a DirektNet Arra érted?
A korábbit nem ismertem, 2023. januártól van náluk számlám.Nem tudod elhívni a lóvét Fizetési Kérelemmel, akár több millás részletbe?
Az díjmentes lenne.Mikor láttam, hogy valami Kft. vagy leányvállalat vagy mi intézi a panaszok kivizsgálását, akkor nekem annyi elég volt a komolyságukat illetően.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Pontosan, én is azért nem utaltam eddig semmit ma, mert a korábbi utalás duplikálása funkció csak a számlatörténetből működik (működne).
(csak eddig nem akartam már erre is hivatkozni, hogy lusta is vagyok a megjegyzéseket ismét bepötyögni, meg más dolgom is van helyette)Láthatóan a Raiff nem zavartatja magát, és még csak egy akármit sem küldenek, hogy meddig van ez a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #34028 üzenetére
Nem egészen érthető mit, hogyan szeretnél, de ha a feltöltés már a zárást követően, az új periódusban történik meg (500E), akkor lehet belőle már költeni, annak ellenére, hogy a másik 500E később lesz rá töltve, igen.
Melyik Hk. ez, aminek 15 a fordulónapjaNálunk az összes MBH Hk. új periódusa a hónap 1-én indul, és a lezárt hónap tartozásának 23-a a visszafizetési határideje.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #34037 üzenetére
Pl. az UniCredit mostani "leállás" szövege az egy vicc:
"Kérjük, ha teheti, egy másik időpontban vegye igénybe szolgáltatásunkat! "
És, ha nem tehetem, hogy hétfőn reggel 10-ig várok, akkor mit tehetek helyette
Próbálkozom, hogy éppen valamikor fog-e működni valami...
Így a mondatnak nem sok értelme volt, mert pl. hétvégén még bankfiókba sem mehet az ügyfél, ha nem tud várni hétfő reggel 10-ig.A kérdésedre a többi válasz, hogy pont az ami az előnyük volt 3 éve az mára nagyjából elveszett, egyre több szinkronhiba, téves díjterhelések, számlatörténetből eltűnt jóváírás, a netbank és a mobilapp között hiányos szinkron, és most már a számla elérhetetlenségek is, amit most jól tükröz a több napos leállás.
A visszafejlődést arra is értettem, hogy ígéretük ellenére nem tették be az appba az utalási igazolás letöltés lehetőségét, azóta sem, és a kp. befizetés (szvsz. még most) sincs szinkronban az egyenleggel, amit az utalási rendszerük figyel az utalás előtt, pl. ha este 8 után vagy hétvégén történik a kp. befizetés ATM-be, amit az összefoglalóban is írtam.
Ezen hibát többszöri jelzése sem javították ki évekig biztos (szerintem mostanra sem), így aki befizet ATM -be kp-ét azért mert nincs a számláján elég pénz az utaláshoz, annak szinte biztos, hogy kamatot fognak felszámolni, amíg szinkronba kerül az egyenleg, ami jellemzően a következő banki nyitvatartáskor történik csak meg. Nem sok a kamat, de ez nem is az összegről szólt.
Mivel nincs szinkron a befizetett összeg és az (összes rendszerükben lévő) egyenlegek között, ezért a pl. 0 Ft-os egyenlegből történik az utalás a befizetés ellenére, és így utalja át a befizetett összeget, amit enged a rendszer, de úgy tekinti, hogy nem volt ott a befizetett összeg, ezért kamatot számol, amit nem írnak jóvá automatikusan, hanem panaszt kell beadni.Persze akiket nem érintenek a fenti problémák, azok "elvannak" a számlával, de most talán már ők sem annyira mint 2 éve kb.
Amikor eltűnt egy lekönyvelt jóváírásom a számlatörténetből, az volt az első amit kérdeztek, hogy van-e róla képernyőfotó, mert az alapján tudnának vizsgálatot indítani, mert ők nem látják, hogy volt olyan jóváírásom.
A hülye kérdésük után mondtam is, hogy, ha tudtam volna, hogy elfog tűnni, akkor másik telefonnal készítek képet a részletekről is, mivel Androidon NEM engedélyezi az UniCredit sem a képernyőfotót. Az ügyintézői reakció: jaa....
Volt képem a jóváírásról az appos számlatörténetben, de annak ellenére is azt állították a panasz válaszokban, hogy nem volt ott az a jóváírás.
Lényegében hivatalosan két panasz után sem lett meg a korábban lekönyvelt jóváírás, szóval nekem ez elég volt, hogy megbízhatatlanná "minősítsem" őket.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #34054 üzenetére
Na igen, ahol ilyen megtörténhet, ott kb. bármi megtörténhet.
-
RR-13
őstag
válasz Ron Swanson #34058 üzenetére
Válaszoltam neked ápr. 24-én, hogy min. 2-3 hét mire megkapod a szerződést.
Ha lenne már náluk valamilyen számlád, akkor az appban láthatnád előbb is, hogy jóváhagyták-e a keretet a hk-ra, vagy nem (de ugye nincs).
Jönnie kellene postán KHR tájékoztatónak is, az adós beállításról, azt sem kaptad még meg ezek szerint.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Raiff Prémium Gold 2.0 átszerződés Ügy III.:
Ma mentek ki a harmadik körös értesítő levelek kb. 9:33-kor, aki nem kapott eddig, annak érdemes ránézni az e-mail fiókjára, lehet, hogy most kapta ő is az alábbi levelet:
"Tájékoztatjuk, hogy a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében egyszerűsítettük számlatermékeinket. Az új alapokra helyezett számlavezetési szolgáltatásunk célja, hogy mindig az igényeinek megfelelő legjobb ajánlatot, illetve az egyes számlatermékek közötti egyszerű váltási lehetőséget kínáljuk.
Miért előnyös ez Önnek?
Minden ügyfelünk a saját jövedelmi-vagyoni helyzetéhez legjobban illeszkedő bankszámlát és pénzügyi termékeket, illetve ügyfélkiszolgálást veheti igénybe. A lakossági, prémium és privátbanki szolgáltatásaink közötti váltás egyszerűbb és könnyen átlátható.Napi pénzügyeit teljes körűen intézheti digitális csatornáinkon is, ahol kedvezményes vagy ingyenes tranzakciókat és bárhonnan elérhető ügyintézést biztosítunk.
Bankszámláinkat érintő változások
A Raiffeisen Bank a Prémium szegmensben új bankszámlákat vezetett be Premium Banking és Premium Banking Plus néven.
Egyidejűleg a Premium Gold 2.0 illetve a Premium Select bankszámlák értékesítése megszűnt. Emellett a Premium és Premium Gold bankszámlák sem vehetőek már igénybe.
A Bank termékstruktúrájának megújítását és üzletpolitikai célú átszervezését követően minden Prémium ügyfelét az új termékstruktúra keretében kívánja kiszolgálni.Kérjük, hogy legkésőbb 2024. június 30-ig váltson a saját jövedelmi-vagyoni helyzetéhez legjobban illeszkedő új bankszámláink egyikére.
Az új számlára könnyen és díjmentesen, szerződésmódosítást követően tud váltani bármelyik bankfiókunkban vagy személyes tanácsadója segítségével.
Bankszámla díjcsomag váltás esetén számlaszáma továbbra is változatlan marad, rendszeres átutalásai és csoportos beszedési megbízásai fennmaradnak. A meglévő hitelek kondíciói, törlesztési feltételei nem változnak. A jelenlegi számlájához kapcsolódó szolgáltatásokat és pénzügyi termékeket a számlaváltást követően is változatlanul igénybe veheti.
Kérjük az átszerződés előtt ismerje meg a jelen levelünkhöz csatoltan küldött Lakossági Üzletszabályzatot, Premium Banking Kondíciós Listát és az aláírandó Keretszerződés módosítás mintáját.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a fenti határidőig nem kerül sor a szerződésmódosításra, úgy a Bank üzletpolitikai megfontolásból a jelenlegi bankszámla keretszerződését, illetve a Bankkal kötött Premium Banking szolgáltatások nyújtásáról szóló szerződéskiegészítését két hónapos felmondási idővel egyoldalúan megszüntetheti.
Munkatársunk hamarosan keresni fogja telefonon a számlaváltással kapcsolatos teendőkkel."
Változtattak a korábbi szövegeken, és a határidőt is kitolták.
A fentiekből minimum kb. szeptemberig "használható lesz" a Gold 2.0, és a rokonom, aki kapta a fenti levelet, ő nem fog váltani. Azt mondta, hogy ha felmondják, akkor felmondják, de csak úgy "ingyen" biztos nem vált át sehova, mert neki hátrány váltani bármilyen jelenlegi csomagba is.
Ami érdekes, hogy neki alig volt kimenő utalása, havi max 430E, és oda megy a nyugdíja, (és neki nincs bankkártyája), szóval nem értjük mi alapján mennek ki az értesítések, de ezek szerint mindenki kapni fog valamikor.
Én, és még másik rokonom nem kapott.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #34077 üzenetére
Igen írtam is fentebb, hogy változtattak a szövegen (már nem olyan fenyegető, mint volt), és "kicsit" szofisztikáltabb ez már. Direkt megvártam míg elolvasod az egészet (addig nem reagáltam), hogy lásd a különbségeket az egész szövegben.
Viszont mindkét "szerződésre" írták a felmondást:
"a jelenlegi bankszámla keretszerződését, illetve a Bankkal kötött Premium Banking szolgáltatások nyújtásáról szóló szerződéskiegészítését két hónapos felmondási idővel egyoldalúan megszüntetheti." -
RR-13
őstag
A CIB-nél nincs videóbank ahol ezt esetleg meglehetne tenni, és elvileg az új igazolványt csak személyesen lehet bemutatni videóbank hiányában, hogy azt majd újként rögzíteni tudják, de esetleg megpróbálhatod e-mailben is beküldeni az igazolvány másolatát ezen oldal leírás alapján az okmanymasolat@cib.hu címre, de ez nem biztos, hogy elég lesz.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz borges7 #34159 üzenetére
Sajnos én igen, de nekem annyi különbséggel, hogy a jóváírásom később a netbankból is eltűnt.
Egyébként ezen szinkronhibáról írtam kb. 1-2 hete, és az összefoglalóban is ezért van megemlítve hátrányként, hogy ez náluk létező hiba jelenleg is... nem nagyon zavarja őket. -
RR-13
őstag
válasz borges7 #34168 üzenetére
Nekem az egyenlegből is hiányzott aztán az összeg.
A második panasz után írták csak jóvá, amikor beküldtem a másik telefonról készített képernyőképet, hogy ott volt az alkalmazásban a jóváírás lekönyvelve, amíg azt nem küldtem be tagadták, hogy nekem volt olyan jóváírásom egyáltalán.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #34171 üzenetére
Azért nem adtam be panaszt az MNB-nek, mert nem utalásról volt szó, hanem (ahogy írtam) jóváírásról.
Egy 5 ezres UniCredites jóváírás volt egy ügyfél ajánlása után. Jóváírták lekönyvelték, majd eltűnt.
Azért fotóztam csak le (egyébként éjfél után), mert aki után kaptam annak átküldtem, hogy megkaptam, de reggel 9-kor már nem volt ott.Ehhez képest is duplán szemét húzás volt a banktól, hogy a saját jóváírásukat sem találták meg, és végül semmilen magyarázatot nem kaptam rá, hogy egy lekönyvelt jóváírás (jöjjön az bárhonnan) hogyan tűnhet el nyomtalanul, mert ha tévesen írták volna jóvá, akkor is csak -5.000 Ft-os terheléssel lehetett volna "törölni" az összeget, de nem ez történt.
Ha ilyet megtehetnek, akkor bármikor bármit megcsinálnak, persze a külső utalással nem tehetik meg elvileg, mert ott a másik oldalon is van nyoma.
Viszont fentebb látható, hogy a szinkron is hibás, ha eltűnnek tételek a történetből, az, hogy ez az egyenleget is érinti-e nem kizárt sajnos. -
RR-13
őstag
válasz axioma #34179 üzenetére
Nem adták meg, nem írták jóvá az első reklamációra, mert eszük ágában nem volt megadni maguktól.
A másodikra ahol a képet beküldtem, sem kaptam érdemi magyarázatot, hogy ez hogyan történhetett meg...ott nem nagyon tudták tagadni, hogy volt, de akkor sem találták, hogy a saját szemükkel láthatták mit kell keresni.Egy számlatörténetből nyom nélkül eltűnik egy jóváírás... nem is értem ezt...
-
RR-13
őstag
Az szép, pedig nekik elvileg jobb a rendszerük, ha lehet így fogalmazni..., de legalábbis stabilabbnak kellene lennie, amibe ilyen főleg nem fér bele, de alapból más banknál sem férhet bele.
Elképesztő, hogy az ember nem bízhat a saját számlatörténetében, mert azon vagy látszik, hogy mi történt korábban vagy már éppen nem...A KH-nál lehet képernyő fotózni.. (még), így ott ha éppen belép az ügyfél és lát valamit, és le is fotózza, akkor később ez előny is lehet, de az UniCreditnél nem lehet készíteni ("soha" nem lehetett), szóval hány ügyfélnek lenne ilyen-olyan képe, ha tudna csinálni. Nem véletlen tartom nagyon fontosnak a lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #34186 üzenetére
Szerintem megfogják állapítani a megtévesztést, ha nem akkor felületes ügyintézőhöz került az ügy, ezt magyarázhatja azt is, hogy kb. csak 3 hét múlva küldött általános értesítést.
Nekünk a 3 db beadott MNB PBT ügyben, már a beadástól számított 3 nappal később értesítettek az eljárás megindításáról, lehet, hogy ott nincs annyi ügy, bár az ügyszámból nem azt látom.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
- Xiaomi Mijia Deerma spriccelős felmosó szett, spray felmosó nyél + mikroszálas mopok
- Dell latitude 5300 i5 8365u, 512Gb SSD, 13,3" kijelző, 16Gb Ram, 1.2kg, garancia 65.000Ft!!!
- I7 -GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600 / RTX 2060 -700W -RGB HÁZ/
- Eladó BONTATLAN iPhone 15 Plus (256GB, fekete, 3 év garancia) ajándék BONTATLAN Baseus töltővel
- 10.GEN GAMER PC /B460-STEEL-I5 10400F +VÍZ - 1TB NVME + 4TB HDD - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs