Hirdetés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
Persze ez világos, jobban járna anyagilag, ha nagyon keveset utalna csak havonta, de én azért még mindig a korlátlan díjmentes utalást választanám magamnak, akkor is, ha egyelőre csak havi 130 ezret utalok, mert Ő annyit biztosan fog.
Mivel írta, hogy azonnal tovább utalná (vissza) az elvárt összeget, akkor az már neki pénzébe is kerülne a sima ECO csomagban, ha nem min. 7db részletbe utalja vissza az elvárt utalást.
Azért minden hónapban 7db utalást végezni csak egy nagyobb összeg miatt, unalmassá válhat.Ráadásul bármikor jöhet egy nagyobb kiadás, utalás, stb., aminek nem mindegy, hogy mekkora díja van, és nem lehet pl. mindent 20 ezres utalással megoldani, tehát nekem jobb a hosszútávú (2 évre), biztos, díjmentes utalási lehetőség, mint a 25 ezer Ft bónusz.
-
RR-13
őstag
Nem értünk egyet, mert nagyon nem csak matek ez az egész.
2 évre előre nem lehet tudni, hogy minden hónapban ugyanolyan keveset fog-e utalni, és a lehetőség maga többet ér, ha nem használja majd ki akkor is.Mi élő példája vagyunk annak, hogy havonta a 3db hitelkártyára, kb. min. 300 ezret utalunk vissza, 3 különböző számlára, vagyis akinek pl. van hitelkártyája, és azután kap visszatérítést, azoknak több a havi visszautalása, mint 130 ezer, vagy 200 ezer.
Kiemelném:
"kerülnie kéne a BM ECO a rosszabb választás"
A kerülnie kéne az kicsit erős volt, a csomaggal nem veszt semmit
Semmi esetben nem rosszabb választás a BM ECO csomag, mivel eleve 3 "dologgal", kedvezménnyel többet tud mint a sima ECO.Nincs is min vitatkozni, majd ő dönti el, hogy melyik biztonság nagyobb, a 25 ezer bónusz, vagy a 2 éves korlátlan utalási lehetőség+a második évben is a díjmentes kártya.
-
RR-13
őstag
Nekem 9.0 Android van, és a 4. alkalomra sikerült a Gránit Bankos szelfis számlanyitásnál a személyi ig. chip adatokat kiolvastatni vele.
Ehhez teljesen mozdulatlanul kellett hagynom, amíg kiolvasta, és valószínű nem is mindegy hol kezdi el beolvasni.
Mindenesetre sikerült, és továbbengedett a 2017. januári személyi igazolványommal, amiben frissítve lettek novemberben a chip hitelesítő adatok, és 2022. januárban meg új elektronikus aláírás került bele.
Azért nem nyitottam náluk számlát, csak próbáltam, ha már ennyit beszéltetek róla. -
RR-13
őstag
Szia. Pont 2 éve írtál utoljára.
Mivel nem írt más véleményt, ezért én teszem.
Az ajánlat, amit kaptál elég jó.Az UniCredittel nem lesz olyan gondod, mint a CIB appal kb.minden harmadik hónapban.
Az UniCredit Bank személyes ügyintézői hozzáállását nem hasonlítanám össze az OTP Bank, és talán a CIB Bank ügyintézői hozzáállásával sem, mert nem említhetőek egy napon az UniCredit javára (legalábbis vidéken).Az UniCredit appja, gyors, stabil, nem fut hibára, "állandóan" elérhető.
A netbank is gyors, átlátható.
Nagyjából ennyi, amit hirtelen tudok írni. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #22950 üzenetére
Ilyen a Budapest Bank appban is szokott lenni, és az Erstésnél is.
BB: kifizetek valamit online, megjelenik az összeg a tranzakciók között, és kb. 2 perc múlva eltűnik, majd csak a könyvelés napján jelenik meg ismét (jellemzően ez a Telekom számlabefizetésnél volt tapasztalható).
Erste Bank: vásárolok valahol, és meg sem jelenik a zárolt tételeknél a vásárlás, csak könyvelés napján, stb. (ez régóta van, és tudjuk miért is van, de van)Mindenhol vannak ilyen furcsaságok, amit lehet sokan észre sem vesznek amúgy.
Amit írsz valóban létezik, de az nem az alkalmazás hibája, tehát ettől még az app. és a netbank gyors, és gördülékeny, folyamatosan elérhető, hibára nem futó tranzakciókkal.
-
RR-13
őstag
Az okmányirodákban is NFC-s olvasós bedugós leolvasó van, mert a személyi igazolványon csak beépített NFC chip van, amit csak NFC olvasós eszközzel lehet kiolvasni.
Azoknak a kialakítása olyan, hogy az egész személyi igazolványt dugják be kb., de attól még NFC olvasóval olvassák ki belőle az adatokat. -
RR-13
őstag
válasz fatal` #22955 üzenetére
Igen sajnos tudom, hogy a Budapesti fiókokban enyhén szólva is bunkók, és okoskodó ügyintézők is vannak. (ezért írtam, zárójelben, hogy vidéki tapasztalat a jó tapasztalatunk, de csak az UniCreditre igaz, pl. a CIB-re már annyira nem, ahogy az MKB-re főleg nem)
Mi a Kecskeméten lévő fiókban nyitottuk mindkét családban lévő számlát, és ott le a kalappal... kijött az asztala mögül a hölgy ügyintéző kezet fogni, úgy köszöntött.
Az ajtóban meg név szerint tudta a biztonsági őr, hogy kivagyok, és kihez jövök, pedig nem voltam nyilván prémium ügyfél a számla nyitáskor sem.
Az UniCredit kecskeméti, nagy márvány épületű fiókja min. 2x akkora (ahova eleve jó érzés is bemenni), mint pl. a CIB fiókja, és az MKB Kecskeméten lévő fiókja, és 4x kedvesebbek is az UniCreditnél.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Azt azért megkérdezném, hogy a szemedet nem szúrja pl. az, hogy van aki folyamatosan minden hsz-t kis kezdőbetűvel ír
Vagy az nincs benne a nyelvtanban, hogy mondat elejét nagy kezdőbetűvel kell írni
Természetesen a "budapesti" nagy kezdővel elírás volt..., de furcsa, hogy kb. mindig engem találsz meg a helyesírás szabályaival, pedig milyen sokan hibásan írnak dolgokat itt is, ami engem amúgy nem zavar, mert sok oka lehet egy "hibának".A bankos dolgokra nem reagálok már inkább...
Ja de mégis:
a nagy márvány épület + kedves ügyintézők + tágas tér EGYBEN a lényeg, "lehúzás" nélkül, mint összhatás.
Köszönöm a figyelmet! -
RR-13
őstag
Istenem.. nem bírod ki....
A budapestit elírtam a mondat közepén, fentebb már írtam, hogy elírás volt.
Valószínűleg Budapesten lévő fiókokat akartam írni, de aztán rövidítettem a mondatrészt, és nem javítottam kis b-re, ez lehetett az oka, de majd visszanézem a videó felvételt, hogy miként követtem el ezt a hibát.
Viszont így volt mihez hozzászólnod ma is. -
RR-13
őstag
válasz merqree #22971 üzenetére
Azért nem látod jelenleg egyáltalán, mert folyamatban van a teljesítése, de elvileg, és szabályosan is csak nap végén lesz látható a csop. beszedés terhelése, ugyanis a csop. beszedéseket a nap végén záráskor vonják le általában a bankok, és terhelik a számlán, és akkor fog látszódni, mivel a nap végén megy el a pénz a szolgáltató bankjába.
Ez a Budapest Banknál is rendszeresen így van, nem hibázott az UniCredit a jelen állás szerint.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #22974 üzenetére
A hirdetmény szerint is írtam a korábbit: "a csop. beszedéseket a nap végén záráskor vonják le általában" vagyis 18:00-kor, de ettől hamarabb is befoglalhatják már az összeget, ha az rendelkezésre áll.
Tehát befoglalhatják már reggel is, de csakis este 18-kor fog könyvelődni, és látszódni a számlatörténetben, amikor a pénz elmegy a bankból a szolgáltató bankjába, ahogyan ezt fentebb írtam is.
A szabályosan meg azt jelenti, hogy hivatalos szabályozása van ennek:
Megbízások teljesítési rendje hirdetményeAz egyenlegedből elvileg már levonták, de nem fog estig ez látszódni.. én nem tudom mennyi volt az egyenleged, neked kell tudni, hogy hiányzik -e róla a pénz, könyvelés nélkül is tudhatod, láthatod is egyelőre, ha tudod mennyi volt tegnap az egyenleged.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #22974 üzenetére
Lemaradt előbb:
Nem kell, hogy lekönyveljék reggel, csakis T nap 18:00 órakor kell a csop. beszedés terhelést lekönyvelni.
Egyébként meg kellene különböztetni a levonást, a könyveléstől, vagyis mint a számlatörténetben már látható tranzakciótól!A levonás nem egyenlő, hogy azonnal könyvelik, mert az a "levonás" a nap végéig csak befoglalás.
Elvileg már a többi banknál sem könyvelik le reggel, és nem is látható a számlatörténetben, csak ahogy fentebb írtam már, este záráskor.
Ez a jelenlegi hirdetményi szabályozás, nem "csak" szerintem van így, de egyébként meg saját 3 éves tapasztalat pl. a Budapest Banknál, ahogy erre fentebb már hivatkoztam.Viszont, ha beszéltél telefonos ügyintézővel, akkor biztosan elmondta, hogy csak este 6 kor fog könyvelődni, és látszódni a számlatörténetben is.
Nem értem, hogy miért akadtál ki ezen ilyen durván egyébként.
Kicsit kezdem azt érezni, hogy folyamatosan a fogást keresed az UniCredit Bankon, viszont, akkor nyugodtan hagyd ott őket, ha szerinted nem jó bank.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #22978 üzenetére
Na ez óriási hiba a Rafinál szerintem. (bár nem ismerem a rendszerüket)
Ugyanis a csop. beszedések lényege, hogy a szolgáltatóhoz adott napon lehetőleg el is jusson az összeg, a napvégi záráskori tényleges terheléssel, könyvelés után.
Amennyiben a terhelés napjának reggelén nem áll még rendelkezésre az összeg, amit levonnának, de azt az összeget a nap közben még pótoljuk, akkor a tényleges könyveléskor le tudja már vonni a bank, vagyis 18:00-kor.Szóval a Rafi ezt a lehetőséget - elmondásod szerint - kizárta, így akinek reggel még nincs elég összeg a levonáshoz annak nem fog teljesülni napi záráskor sem a csop. beszedési megbízása, ha a Rafi később már nem ellenőrzi a számla egyenlegét a levonáshoz (és várhat akár 2-3 hetet is az újabb terhelés próbálkozásra), mert a Rafi ezt reggeli könyvelésre szűkítette le.
Ez egy fordított, és ügyfélellenes, logikátlan gyakorlat, ha te ennek ennyire örülsz, akkor neked a Rafi a megfelelő bank.Mondjuk attól még, hogy te ezt írtad lehetséges, hogy mégsem annyira ügyfélellenes a Rafi, ha napközben akár több alkalommal is ellenőrzi az egyenleget, (ha reggel nem állt rendelkezésre) hogy a csop. beszedést le tudja -e már vonni, és könyvelni.
Bár a reggeli könyvelési gyakorlatból ez logikusan nem következtethető, ha valóban reggel már le is könyvelik a csop. beszedés összegét.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Lehet, hogy elsőre erős volt, de a hsz-ben ott van ez is:
"lehetséges, hogy mégsem annyira ügyfélellenes a Rafi, ha napközben akár több alkalommal is ellenőrzi az egyenleget"Természetesen csakis a csop. beszedési logikájukra, és/vagy gyakorlatukra értettem ezt, és egyébként nem is erős, mert az a gyakorlat, ami nem elősegíti az ügyfelek csop. beszedési megbízásuk teljesülését, hanem leszűkíti egy reggeli időre, mint egyenleg ellenőrzés, és levonás, könyvelés, majd napközben már nem ellenőrzi, hogy tud-e vonni, ha reggel nem sikerült, az SZVSZ az ügyfél csop. beszedésének, a teljesülés elősegítése "elleni", hátráltató folyamat.
Ez így volt értendő. -
RR-13
őstag
válasz merqree #22985 üzenetére
Dehogynem derült ki, csak az egyenlegedet kellett volna tüzetesen meglesned, és egyből láthattad volna már reggel is, hogy "foglalkoztak vele" befoglalták, levonták az egyenlegből.
Az, hogy nem tudod mennyi volt tegnap este az egyenleged, és így nem tudod eldönteni, hogy befoglalták vagy nem, az sem a bank hibája.Megjegyzem, hogy a Budapest Banknál is így van, és ott még az applikációban nem is jelzik, hogy csop. beszedés lesz, el sem lehet utasítani stb. legalábbis nekünk Hk.-ra vannak beállítva a csop. beszedések, és az alkalmazásban azok nem láthatóak.
Ettől azért többet tud ezek szerint az UniCredit app. -
RR-13
őstag
válasz axioma #22989 üzenetére
Engem eléggé érdekel, hogy mennyi van kb. a számlámon, és mikor mi tűnik el az egyenlegemből.
Főleg akkor nézem meg előtte az egyenlegeket, ha tudom, hogy várható a csop. beszedés terhelése.
Forintra nem követem, de kb. ezres nagyságrendre igen.
1.000 Ft. alatti csop. beszedés meg soha nincs, hogy ne venném észre, hogy csökkent az egyenleg. -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #22990 üzenetére
Semmi kivetnivaló nincs abban, ahogy csinálják, és többször példálóztam a nem szent Budapest Bankkal is, ha láttad, ha nem láttad, akkor meg azt is vedd észre nyugodtan.Ja és kritizáljátok ti "ketten" éppen eleget, te meg úgyis, hogy nem is vagy ügyfelük.
Nagyon fontos: én nem azért nem kritizálom mert istenítem őket, hanem azért mert én meg vagyok elégedve azért a havi 0 Ft-ért cserébe, amit nyújtanak díjmentesen, és a csop. beszedéssel sincs semmi bajom, ahogy több tízezer ügyélnek.
Akinek nem tetszik ez a gyakorlat az meg marad a Rafinál örökre.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #22994 üzenetére
Mint írtam, nekem nincs 1.000 Ft alatti csp. beszedésem, de ha te reggel azért jöttél hőbörögni, mert pl. egy 337 Ft-os csop. beszedésedet nem tudtad, hogy levonták-e, és ez idegesített fel annyira, hogy azóta sem nyugodtál meg, akkor ezt én nem is értem...
Viszont, ha nem 1.000 Ft alatti csop. beszedés volt, akkor azt illett volna észlelni, hogy eltűnt az egyenlegből, de ezek szerint, akkor csak tudtad, hogy mennyi pénz volt a számládon, ahogy fentebb írtad, viszont így akkor mégis csak tudtad reggel már, hogy befoglalták.Egyébként én lezárom ezt a témát már.
#22996: Nyugodtan forgasd ki, amit írok.. számítottam erre is.
-
RR-13
őstag
válasz merqree #22999 üzenetére
Furcsa, hogy ezt írtad, mert én beszélgetek, te meg folyamatosan nem beszélgető hangnemben közölted a felháborodásaidat nekem, miközben én reggel csak segíteni akartam arra a kérdésedre, hogy nem látod, hogy hol van a csop. beszedés, mert nem látod lekönyvelve sem.
Megválaszoltam, hogy miért nem látod, te meg erre a bank "ellen", és ellenem indítottál egy kisebb "hadjáratot" ittAmúgy teljesen jól követtem, hogy mire mit írsz, és arra is reagáltam a fentieket, pluszban is a hsz-ben OFF-ban.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23002 üzenetére
"fanboy-kérdést"
Nem a két szép szeméért mentem én sem az UniCredithez októberben... a 0 Ft-os csomag miatt, ami a díjmentes kártyával együtt igen kedvező, és a normális szolgáltatás mellett.
Addig maradok ott, amíg ez a csomag megmarad, ahogy eddig is tettem az összes banknál, Pl. az Erste Privilégium "L"-el kezdve, mint teljesen díjmentes csomag.Megszűnt az Erste fenti csomagja, ezért mentem a CIB-hez, majdnem lejárt a CIB-nél a 2 év díjmentes időszak, ezért mentem az UniCredithez.
Eddig a régi Erste mobilapp volt a legjobb, de most a George egy kalap sz..., és a CIB appnál meg jobb az UniCredit app, és amúgy nincs ebben semmi istenítés, ezek a száraz tények.Az UniCredit hibáit is megszoktam itt osztani, ha van.
Leírtam már korábban azt is, hogy a panaszkezelő osztály egy része nem igazán ügyfélbarát...(volt remélem csak eddig).Jelenleg 5 számlát kezelek, ebből 2db folyószámla, és ezek 3 banknál (Erste, BB, UniCredit) vannak vezetve, ahol nem éri meg lenni onnan eljövünk.
-
RR-13
őstag
A "kérdésedre" szerintem csak én tudok érdemi választ adni, mivel én írtam fentebb azt a hsz-t:
Nem adtam lentebb az igényekből! Nem is írtam ezt sehol!
Azt írtam lényegében csak, hogy a 0 Ft-os, díjmentes számlához képest is elég jó a szolgáltatásuk, és megvagyok elégedve:"...mert én meg vagyok elégedve azért a havi 0 Ft-ért cserébe, amit nyújtanak díjmentesen"
Maximum kimaradt a mondatból az "is".
Egyébként a fenti hsz-em értelmezéseként, nem kell, és nem is kötelezően egyenlően arányos a díjmentes számla a színvonal alatti szolgáltatással.
Amit nyújtanak nem a 0 Ft-os díjhoz képest jó csak, hanem egyébként is.
És egyébként mindenkinek a saját dolga, hogy mi fér neki bele a bank oldali hibákból...
Attól még, hogy díjmentes a csomag, semmit nem nézek el nekik, ami engem negatívan érint, vagy károm keletkezik belőle..Eddig kaptam már többek között, 3 ezres kártérítést, és egy 5 ezres kártérítést, ami azt jelenti, hogy nem néztem el nekik semmit, és a bejelentésekkel javítják a technikai hátteret, hogy legközelebb ugyanaz a hiba ne legyen.
-
RR-13
őstag
Még jó, hogy az én UniCredit netbank felületemen látszódnak a könyvelésre váró tételek a számlatörténetben, foglalt tételként.
-
RR-13
őstag
Min lenne, ha erre a hesz-re válaszoltál volna inkább, ami rád tartozik
Érdekes, akkor nem írtál semmit...
Az meg nem nekem kellemetlen. -
RR-13
őstag
Most néztem, és nekem már lekönyvelték, eltűntek a foglalt tételek.
És másnak is meg kell, hogy jelenjen már a könyvelt tétel, melyek eddig nem látszódtakTapasztalatom szerint van egy kis üres időszak a foglalt, és a könyvelt tr. láthatósága között, amikor a foglalt tételek már nem látszódnak, de még könyvelt tételként nem jelennek meg.
Viszont kb. 1 órán belül láthatóak könyveltként.Ha valaki direkt hibát keres az talál, de ez elszomorító, hogy több ezer ügyfélnek ezzel nincs baja, valaki meg naponta keres hibát a felületen, addig keres, amíg végre nem talál egy kicsit, és megtalálja a rést.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23028 üzenetére
Igen, köszönöm a véleményt, 9 ajánlásom volt, és egyik ajánlottam sem panaszkodott sem itt sem privátban az UniCredit Bankra eddig!
Egyáltalán nincs miért szégyellni magam, ahogyan a több ezer ajánlónak sem, aki szintén ajánlotta ezt a REMEK UniCredit Bankot, ahol kedvesek, és figyelmesek is pl. az említett vidéki fiókban.
Te viszont egyáltalán nem tudhatod, hogy pocsék-e a szolgáltatás náluk, maximum a haverod véleményét átvéve ugyanazt fújod, mellette kiállva.Viszont legalább én nem megyek az Auchan pénztárhoz, és nem kéregetem el a vásárlóktól a fizetendő összeget, hogy aztán Vivid stb. kártyával kifizessem helyettük a vásárlás összegét, a bónusz reményében!
Természetesen azért mert nekem nincs egyelőre érdemi problémám az UniCredittel, attól másnak még nyugodtan lehet, csak akkor valós problémákat írjon ide, és ne hőbörögni járjon csak a Topikba, egyértelműen csak lejáratni a bankot, a teljes hozzáértés hiányával, és a hirdetmények ismerete nélkül vádaskodva, ahogy csak kifér a csövön.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23028 üzenetére
"legalább ajánlópénz érkezett bőven!"
Igen érkezett, és a korábbi hsz-t ezen, kijelentésed miatt írtam, ha már szóba hoztad a bónuszpénzt, ami nem nagyon tartozik ide.
Viszont nem írtam, hogy te kéregetted el a pénzt, de azt sem, hogy sikerült a biznisz, én csak ennyit tudok, amit olvastam. -
RR-13
őstag
Beleszerkesztettem a Topic Téma összefoglalóba, a Gránit Bank részéhez, amit javasoltál:
"Azoknak, akiknek nem elsődlegesen fontos a számlában a díjmentes, korlátlan átutalás, azoknak ezen, csomagok egyike is megfelelő lehet."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pár módosítás, pontosítás történt, és pár helyen kiegészítést írtam, és tettem be, ami főleg az új látogatókat érinthet majd, és lehet nekik hasznos.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz vendingo #23079 üzenetére
Semmi nincs velük, a főoldal megy.
A lakossági eBanking (netbank) nem megy csak, mert valószínű az adathalász támadás miatt csinálnak valamit éppen.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz ghostie #23088 üzenetére
Nem tudom te hol nyitottad a számlát, de nekünk a családban minden számlanyitásnál végigkérdezték a limiteket, hogy hova mennyi legyen beállítva (ráadásul rajta is van a szerződésen, az összes limit, pl. digitális napi limitként stb.!), mert ezek a szerződés részei, és furcsa, hogy valakik úgy nyitnak számlát, hogy rá sem kérdeznek a számlanyitásnál, akár maguktól főleg, ha ennyire fontos, hogy elegendő magas összegű legyen.
Vagy, ha már nem kérdeztél rá, mert nem jutott eszedbe feltételezni, hogy kevés lesz, akkor gondolom a szerződés főbb pontjait átnézted, amiből egyértelműen látszódtak a limitek, és ez nem az apró betűs részeknél voltak, pl. a napi digitális limit egy jól észrevehető keretes táblázatban van.
-
RR-13
őstag
válasz janes1976 #23089 üzenetére
Annyira ajánlott, amennyire az összefoglalóban az első helyen van jelenleg, mert pl. a Partner Aktív Zéró csomag min. 3 évig lesz díjmentes a számla a feltételek teljesítésével, ami elég kevés, és kedvező.
Nem jellemző a netbankos, és mobilappos probléma, átlátható, és gyors mindkettő felület.
Hibára nekem még egy Tr. sem futott.
Anomália előfordulhat, ami max. egy Tr. ideiglenes számlatörténeti "eltűnését" majd visszakerülését jelenti, vagy a végleges eltűnését, de a számlakivonatban már szerepeltetve volt, de ez csak elvétve történt meg, inkább úgy mondanám volt rá példa.
Nálam pl. még ebben a formában egyszer sem.Ennél sokkal több hiba van pl. a CIB-el.
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #23093 üzenetére
Leírnád, hogy pontosan melyik tranzakciókról beszélsz, melyek eltűnnek?
A nem ritka az azt jelenti, hogy rendszeres? Tehát nem csak 2 eset volt eddig, ráadásul az is hitelkártya számlán
Mert az addig nem derült ki, hogy milyen Tr., és nekem elég sok utalási, vásárlási Tr. volt október óta, de 1db sem tűnt el a folyószámla számlatörténetéből.
Korábban hitelkártyás Tr. eltűnéséről írtál itt, de akkor sem írtad meg a típusát (gondolom vásárlási volt, de az lehet OFFLINE Tr. miatt is).
Nekünk a családban eddig csak 1db banki jóváírás (panasz miatti) tűnt el, mert visszavonták (és később újra jóváírták), és ennek a jóváírásnak, és törlésnek nincs nyoma a történetben, de olyan sosem volt még, amit írtál.Hasonlítás:
Az UniCredit app (Android) pl. gyorsabb mint a George App. -
RR-13
őstag
válasz andrás47 #23103 üzenetére
1. Bankmonitornál kalkulálsz, kiválasztod az UniCredit Partner Aktív Zéró csomagot, kitöltöd a zöld ablakos adatokat, beküldöd az "érdeklődést", kapsz e-amilt erről.
2. Felívnak majd egyeztetni 1-2 napon belül, hogy van-e kérdésed stb., vagy helyette egy másik e-mailt küldenek, ahol így már a második e-mailben a bank oldalára mutató, online nyitó link is benne lesz.
3. Elkezded az online folyamatot, kitöltesz minden adatot, és a vége fele lehetőség van kiválasztani, hogy bankfióki nyitással vagy videóhívással nyitod meg a számlát. Amennyiben személyesen akarod, akkor lehet időpontot kiválasztani, és a bankfiókot is, amiről e-mailt kapsz.
4. Akár online akár személyesen nyitod a számlát, az a szerződés aláírása után egyből élni fog.
5. A PIN kódot kb. 9-10 nap múlva, a bankkártyát ezt követően, pár napon belül kapod meg (direkt ez a sorrend).
6. A számlát bármikor lehet záratni (megszüntetni), és díjmentes, nincs kötelező kivárási idő, tehát akár 3 hét múlva is meg tudod szüntetni díjmentesen.(ez egyébként benne van az összefoglalóban.) -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #23101 üzenetére
Az, hogy neked ennyi fajta vásárlásod tűnik el a számlatörténetből az érdekes, mert nekünk a családban a 3 számlánál egyiknél sem volt ilyen a fél év alatt.
És eddig itt sem jelezte ezt magától senki, ha jól emlékszem, így lehet, hogy nálad ez egyedi probléma főleg, ha ilyen "sűrűn" van."majd T+1(-2) nap múlva volt-nincs"
Tehát a könyvelés után tűnik el a történetből, és a könyvelt tételként nincs már ott, de zároltként még ott volt (vagy nem tud megjelenni egyből, vagy csak később könyveltként),... ez egyedi hiba lehet.Te főleg a hitelkártya számlára írtál hibákat, így én hk. számlát biztos nem javasolnám senkinek, hogy nyisson az UniCreditnél, de mivel itt általában betéti számlanyitás miatt kérdezik mostanában az UniCreditet, ezért jelenleg javaslom.
-
RR-13
őstag
válasz andrás47 #23113 üzenetére
Szerintem nincs akadálya a videóbankos online számlamegszüntetésnek.
Az ATM 150 ezres törvényi kp. felvételre külön nyilatkozatot kell tenni, a szerződéskötéskor, amit a videóhívásnál kell jelezni, hogy szeretnéd, mert ezt nem mindig szokták megkérdezni a számlanyitásnál.
Ez egyébként később pl. az eBanking felületén is elvégezhető, általad bármikor, de javasolt a számlanyitással egy időben.Tehát ilyen opció az online adatkitöltésnél azért nincs, mert akkor még nem él számlád, amire megtehetnéd a nyilatkozatot, az pedig alapfeltétele.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23123 üzenetére
Melyik az a "jobb" hely? Konkrétumot kérek.
És az UniCredit Banknál az alkalmazásban lehet látni a PIN kódot, a kártya aktiválást követően.----------------------------
Egyébként meg kizárt, hogy egyszerre érkezzen meg a PIN kód, és a kártya, hacsak a postás nem gyűjtötte össze a leveleket a héten, és nem egy napon dobta be őket vagy, ha a postaláda nem lett ürítve a PIN érkezése napján, és így azt gondolhatjuk, hogy egyszerre jött meg.
A PIN kód minimum 1-8 nappal korábban érkezett az összes ismert esetben, és nekünk is a családban.
Egyébként meg könnyen ellenőrizhető a borítékon látható feladási postai bélyegzőből, hogy hány nap különbséggel lettek feladva, nálunk egyik esetben pl. 3 nappal, a másik esetben 7 nappal korábban lett feladva a PIN. -
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23123 üzenetére
(#23125) RR-13:
Egyébként meg *szinte kizárt, hogy egyszerre érkezzen meg a PIN kód, és a kártya, hacsak a postás nem gyűjtötte össze a leveleket a héten, és nem egy napon dobta be őket vagy, ha a postaláda nem lett ürítve a PIN érkezése napján, és így azt gondolhatjuk, hogy egyszerre jött meg.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #23127 üzenetére
De itt most arra írtam gyakorlatot, hogy a bank pár nap különbséggel adja fel a kettő borítékot, és nem azt, hogy a posta hol hibázik.
Egyébként megnéztem 4db PIN, és kártyás borítékot, és egyiken sincs az OLK dátumjelzés, mert ezek szerint ezen típusú levelek nem mennek át azon a folyamaton.
Sok levélen nem látok narancssárga OLK jelzést. -
RR-13
őstag
válasz axioma #23131 üzenetére
Amit beraktam kettő képet, ha megnézed, azon már eleve az OLK körbélyegzője van, tehát ezek a levelek az OLK átvevőhelyén vannak feladva ömlesztve, így az a dátum mérvadó feladásnak is.
Gondolom ezért nincs rajta a másik OLK jelzés.
Ami a körbélyegzőn van az nem postahely bélyegzője. (mint pl. Győr 1. Posta)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Ford topik
- Formula-1
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Router gondok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen