Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz pictigjis #33324 üzenetére

    Én 4 családtagomról tudom, hogy a husegprogramos és a newsletteres leveleket is kapják, melyből az utolsó március 13-án érkezett számukra, csak én kaptam meg a felszólító levelet 03.27-én 9:06-kor egyedül. Ők még ma sem.
    Nevünk kezdőbetűje azonos. :D

    Én 2018. februárjában nyitottam a számlát, ők 2020.02, 2021.07, 2022.05 és 2022.09.

    Nagyságrendekkel nagyobb forgalmat bonyolítok náluk, mind kártyás vásárlásban, mind utalásban és az egyenlegem tartósan soha sincs 100eFt felett. Olyan szolgáltatást, amiért fizetni kell nem veszek igénybe (kivétel a most januárban indított biztosítást). A számlavezetési és kártyadíjak ingyenességéhez mindig teljesültek a feltételek. :B
    Családtagjaim közül 2 fő az SMS szolgáltatásért fizet, minden más náluk is díjmentes.

    Szerintem egy határ felett költséget generáló és a bank számára nem rentábilis ügyfelek kaptak szerelmes levelet vagy csak "rossz szerveren" vannak tárolva az adataim. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák