- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherton
őstag
Ezzel a kijelentéssel abszolút nem értek egyet. A játékok komplexitása évről-évre csak nő. Egyre tovább tart a fejlesztés és egyre nagyobb csapatot kell rá összerakni. A cégek pedig nem jótékonysági intézmények, hanem kőkeményen a pénzre mennek. Nekik el kell számolni a befektetőkkel. A cégek elemi érdeke, hogy mihamarabb pénzt termeljenek. A befektető pedig csak akkor megy bele a buliba, ha biztosnak látja a megtérülést és az mihamarabb bekövetkezik.
A fejemben kb így néz ki egy játékfejlesztés. Megvan az ötlet, a cég keres befektetőt, hogy a sok fejlesztőt ki tudja fizetni. A befektetővel megállapodik, hogy x napon indul a bevételtermelés.
Emiatt adják ki hamarabb játékokat és hajtanak a mihamarabbi és minél nagyobb bevételre.
Tovább megyek. Az idő előtt kiadott játékok miatt lehet ennyire olcsó a játék. Olcsót írtam?! Igen, a mai játékok nagyon olcsóak. Az Imperium Galactica újonnan a 90-es években valami 10k HUF volt, amit csak nagyon kevés család engedhetett meg magának, mert a havi fizetés nem volt százezrekben mérhető. Most 20-30k egy játékért az kb semmi ahhoz képest. Ha szeretnéd, hogy már a day 1 játék legyen olyan bugmentes, mint anno az IG, akkor kész lennél kiadni 100k fölött összeget?
Még tovább megyek. Azért sem gondolom, hogy igazad lenne, mert a játékfejlesztőkön túl kb mindenki így csinálja, aki SW fejlesztéssel foglalkozik. Mihamarabb ki kell adni valamit, ami hellyel-közzel működik. És ez így véleményem szerint abszolút rendben van, mindaddig amíg adnak választási lehetőséget az early release és a stabil release között.
Ha még az előrendelők miatt lenne ez a helyzet, akkor sem értem hogy mi a problémád. Vársz félévet és játszol a relatíve bugmentes játékkal.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Filmvilág
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi haladó szinten
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- További aktív témák...