Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Lauda #71008 üzenetére

    Milyen autó, esetleg a generátorra kimegy a CAN/LIN busz, akkor az is lehet, a generátor szabadonfutós ékszíjtárcsás, az ugyanezt produkálja ha szalajt, első pillanatokban jó, utána a szlip miatt csúszni kezd, a főengely ékszíjtárcsa gumis rezgéscsillapítós? ha elszakad a gumiágy akkor ugyanez.

    Ha mezei 2 szál rótos, D+ a vastag és a gerjesztés a vékony, akkor én első körben fesz.szabályzó hibára tippelnék.
    De lehet forgórész-állórész menetzárlat, lehet fődióda szakadás és akku cellazárlat, bár nem mert ezesetben nem szalad fel indítás után sem picit sem.

    Mindenképp a fesz.szabályzó a leggyanúsabb mivel pillanaokra megvan a 14V, épp az önindítózás után amikor kell a graft rendesen visszatölteni, azaz a generátor maga rendben lehet.
    Majd az ékszíj, utána mint írtad a kosz és olajsár de ez nem befolyásoló tényező mert a forgás közben a forgórész meg a csúszógyűrűk a dzsuvát kidobják, a diódasornak meg mindegy hogy akár nyakig olajba áll. Max. nagy terhelésen pukkannak a diódák mert nem tud hűlni.

    Hogy szar helyen van az oké de amíg le nem veszed és nem takarítod-méred ki minden porcikáját (otthoni körülmények között 1 darab multiméter meg 1darab 21W féklámpaizzó és egy12-15V 3A állítható táp kell hogy 99%-ba ki tudd mindenét mérni) addig semmivel sem leszel okosabb sajnos. Csak találgatás max.

Új hozzászólás Aktív témák