- Yettel topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Mobilarena
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz #90088192 #71001 üzenetére
Köszönöm a rajzot! Akkor ez lesz a gond.
Éreztem, hogy valami a töltéssel nem stimmel, mert a belső világításon is észre lehett venni, mikor jár/nem jár a motor. Ezen kívül mikor felkapcsoltam a tompíottat is észrevenni a motor járásán, mikor megterheli a generátor. Na tegnap mikor elkezdte a rásegítés is, akkor tudtam, hogy a töltést meg kell mérni. Érdekes egyébként, mert lehet valamennyit tölt rá, az alapjárat is szórakozott, néha felugrott majd vissza, ezt már 1-2 napja csinálja. Az autót meg használtam városban, indítgatás, fűtés stb, ha egyáltalán nem lenne töltés, már kifulladt volna az akku teljesen. Lehet tölti, csak kisebb teljesítménnyel, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]