- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
ÜDVÖZÖLLEK A NEXUSBAN!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigbadforty
tag
Sziasztok!
Nyertem egy béta kulcsot GameSpot giveaway-el, de ez csak NZ/AUS régióra vonatkozik. Tudok én ezzel valamit kezdeni? Például meg lehet csinálni, hogy új BattleNet fiókot nyitok ilyen régióval, vagy hagyjam inkább? Szeretnék játszani vele, de nem tudom megoldható-e.
[ Szerkesztve ]
-
-
bigbadforty
tag
Megkaptam én is a kulcsot, 3 napja munka után lefekvésig tolom, vélemény az eddigiekről:
4 éve LoLozok, ESL versenyek, ranked team minden amit lehet, tehát nem tartom magam kezdőnek és hülyének a MOBA játékhoz. Arra rájöttem, hogy ennek kb semmi köze a többi MOBÁhoz, ebben szokni kell azt, hogy vagy együtt mozogtok, vagy ennyi a meccs, míg LoL-ban aki jártas tudja, hogy egy karakter képes lehozni/elkúrni a meccset az itemeknek köszönhetően. Viszont a LoLban megszerzett "meglátások" és a hirtelen reagálások sokat segítenek. Az tetszik, hogy itt az eventek döntik el a meccset, meg a csapat xp, viszont ez hátrány is amennyiben egy retardált van velünk, aki szarik mindenre. Eddig úgy látom, komolyan fogom venni, időt fogok rászánni, már amennyi lesz, DE!
Én nem tartom nehéz játéknak, és nem bántásból, mert tényleg nagyon tetszik. Egy DOTA és LoL lassabb, lassan felépülő meccsei személy szerint több taktikát igényelnek. Tegnap megvettem a "very hard" Illidant (csak azért is!!!!), és csak nyertem vele, többet mint az "easy" Raynorral. Annyi a lényeg, hogy ne légy agyatlan, akkor ugorj be amikor meg tudsz ölni valakit, használd ki a passzívod, és ne solozz feleslegesen (vagy nem??). Szerintem nem igényel sok skillt (NEM BÁNTÁSBÓL), inkább koordinálást és jó helyezkedést, de ez a WoW-ra is igaz, sajnos röhejesen együgyű a 10-12 évesek miatt.
Viszont a Lol-t és DOTA-t csak koreai gépként tudod magas szinten játszani, egy gold-platinum szintű tudás se jön rögtön, időigényes...Egyetem alatt letoltam napi 10 rankedet viccesen, munka mellett letolok napi 2-t.
Ezért jó alternatíva a HOTS, lehetsz jó és hasznos viszonylag kevés ráfordítással, nem lopja az időded, nem kell koreainak lenned hozzá, és egy k.rva jó nosztalgia ebben az univerzumban tolni mondhatni gyerekkorunk hőseivel. -
bigbadforty
tag
Jobban belegondolva az Easy és Hard jelzés annyiban igaz, hogy pl. Raynornál nem kell gondolkoznod annyit, mint pl. Illinél. Nem feltétlen a képességekre igaz a jelző, inkább a potenciálra, LoLnál is hasonló a helyzet, aki ismeri Zed-et tudja, hogy a hülye is rá tud ultizni egy ad carryre, de az árnyékokkal játszadozni, jukeolni és túlélni egy teamfightot nem egyszerű, főleg CC team ellen. Valószínű ezt jelenti a jelző itt is, hogy hát oké ide-oda ugrálsz, de ha lehet ne egy Avataros Muradinra told el a The Huntot.... Vagy csak nekem egyértelmű ez?
Amit írtál, hogy kb. 10 másodperc alatt elbukod a meccset, az szerintem jó dolog, ha a játék nem bünteti a rossz döntést, sose leszel jobb, hanem elhiszed, hogy pro vagy, aztán rankeden mélytorokra leveszed a kárét, és ragekid lesz az emberből, az meg senkinek se hiányzik.
Tipikus példa haverom Lolban (tudom mindig ezzel jövök bocs) egy karakterrel normalon ő volt a császár, én mondtam neki, hogy oké, hogy lengyelek ellen jó vagy fun normalon, de rankeden seggbekuki lesz....Ó én idióta vagyok hagyjam békén go ranked. Na, mondanom se kell mi volt ott....
Egy a baj: Ha valaki párhuzamot von. "Kussoljá és platinás vagyok LoLban, szétkerrizek mindenkit".
-
bigbadforty
tag
Ti nem vettetek olyat észre, hogy a játék darabos? Gondolok itt arra, hogy olyan, mintha nem 60 FPS lenne sokszor. A konfigomat nem részletezem, de high-end, tehát nem az a baj. Optimalizálatlan lenne? MSI AB beépített számlálója pedig nem kompatibilis vele, tehát nem tudom lemérni az FPS-t, hogy tényleg leesik-e, vagy csak nekem fura valami. A képet is elég keményen húzza kameránál, V-Sync-el is. Ugyanúgy játszok vele nem azért kérdezem, csak a többi mobához képest tűnt fel nekem, hogy nem "folyik".
Más: Tyrael milyen a jelenlegi metában?
-
bigbadforty
tag
Megnéztem az FPS-t teamfightoknál, leesik egy 49 körülire, ami azért elég durva, ezért tűnt nekem olyan furának a mozgás, meg animációk. Pedig GTX 970 a VGA, sok effektet kikapcsolok, de semmi. Olvastam, hogy elég sokan posztolják ezt a dropot külföldi srácok is, picit veszít az élményből a játék így. Egy ilyen játékban a 60 FPS tényleg rengeteget számít, az alatt sokszor hátrányban is vagy.
-
bigbadforty
tag
válasz adrian360 #2375 üzenetére
Dehogynem rossz, alapból hátrányba kerülsz egy ilyen játéknál, a ping csak pluszban rátesz, egy gyors reakciót igénylő játéknál 60 FPS és normális ping az alap. Szerintem itt kőkemény optimalizálási gondok vannak, high beállítás mellett nem nagyon kellene 100 FPS alá esni 970-el.
-
bigbadforty
tag
A patch mikor fog bekerülni? Tegnap este játszottam, de nekem nem frissült. Ez a GTX dolog érdekel, mennyire lesz játszhatóbb.
Cast Aside removed..... Egyik leghasznosabb Tyrael talent control miatt, erre kiveszik.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
Nem feltétlen oldja meg a problémát a 32 bit. Nekem azért erős a gépem 16 giga rammal, és High beállításokkal nem nagyon akarja tartani azt a 60 FPS-t. Egyértelmű optimalizálási hiba , ami többet segíthet az a hang beállítás, ugyanis a WoWban is megdobta az FPS-t a hang minőségének visszavétele, esetleg meg lehet próbálni itt is. Tény, hogy jóval kidolgozottabb mint egy LoL vagy DotA, de akkor se kellene ennyire belaggolnia az FPS-nek. Ami érdekes, hogy nekem 1280x1024 és medium a "default" grafikai beállítás ami WTF? GTX 970 mellett.... (a hang és grafikai dolgok meg 32 bit nálam nem vált be, de hátha másnak igen).
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
D1Rect: Igen, azt állítja be magának, tehát ennyire tartja a gépemet
gbela: Lehet, hogy driveres hiba, de az biztos, hogy nem normális. Igaz lehet amit mondassz, hogy nem tudja úgy kezelni.Majd lesz valami patch előbb-utónn, driver erre külön nem fog jönni, csak a AAA címekhez.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz Tyler Durden #2997 üzenetére
MOBA játékokban imádom a beugrós-darálós-kardozós-ba..ós-elmenekülős típusú karikat, ezért is akarom megvenni, nagyot nem bukok..... Ahogy elnéztem jelenleg egyik kari se érdekel most rajta kívül. Arthast szerettem volna megvenni, de ő free, szóval elleszek vele egy hétig. Illidan meg Nazeebo jó vétel volt, meglátjuk Zerát.
-
bigbadforty
tag
válasz Tyler Durden #3000 üzenetére
Egy olyannak, akinek a fiatalkorát (de jó is volt )meghatározta valamilyen formában a WoW, Arthas már csak azért is tuti vétel. Egyébként Illidant is csípőből megvettem, legjobb élményeim WoWból Black Temple-höz kötődnek és utána Lich Kinghez. Azóta rá se néztem kb....
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
LoL-ban az utóbbi időkben megcsappant a hősgyártás a többi tényező fejlesztése miatt, gondolok itt a pálya teljes vizuális felújítására, rengeteg hős újramodellezése, tárgyak, metagame stb. stb. Személy szerint látszik a változás, az eSports egyre durvább, a játék nagyokat változik, jóval több időt fektetnek a régi dolgokba most, szerintem jogosan és jól teszik.
Amikor viszont hőst adnak ki az egyedi, mondhatni mindig van egy olyan tényező, ami miatt tökre eltér a többitől, és általában megváltoztatja az egész metát (ha ismered a LoL-t akkor pl. ilyen Yasuo, Rek'sai, Kalista), ez igaz a tegnap bejelentett új supportra, mert olyanokat csinál, ami teljesen fel fogja borítani az egész metát már most látom.
Én ott járok a LoLban, hogy kb. 80 hősöm lehet, és 16K pontom van (6300 pont a legdrágább hős, győzelemért kapsz kb 80-at+napi first winért többet), így mindig megveszem a legújabb kiadott hősöket, amikor pangási idő van, akkor pedig az olcsóbbakat veszem meg, úgyis lesz elég pontom a következőre.
DoTa-ról nem tudok nyilatkozni.
Még annyit a LoL-ról: általában felvetnek egy sztoriszálat, vagy konfliktust, vagy családi vonalat, azt taglalják több ideig (Freljord, Shurima, Noxus, Demacia, Void) és ahhoz köthető hősöket, eventeket, pályákat, módokat, skineket, nyereményeket hoznak be, amik megdobják a MOBA "történetnélküliségét".
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
Lolban sokkal gyakrabban jönnek új hősök és nagyon sok olyan van, ami igen hasonló
Igazad van, meg azoknak akik így gondolják, mert egy új hős teljes készlete nem tud már eltérni annyira, hogy tökre totál egyedi legyen, hiszen több száz MOBA karakter van és sok MOBA, lehetetlen nem átfedéssel hősöket kitalálni. Viszont, vagy egy passzív képesség, vagy egy ultimate a mostani hősöknél nagyon sok lehetőséget rejt, Yasuo levegős ultija, Rek'sai föld alatti mechanikája, Kalista passzívja, Zed árnyékai, az átalakulások stb.
Tény, hogy nem lesz változatos a legtöbb skill, de a meta minden új hősnél fel tud fordulni, na meg patch-nél.
A HotS-nak egy nagy előnye van, hogy van honnan merítenie, ami viszonylag egyedi, mert hatalmas univerzum áll mögöttük, tehát minden képesség olyan reakciót vált ki, hogy hehe, de jó pofa, tényleg ez jellemző a karakterre.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
És már kész a 7. map. Én drukkolok a HotS-nak meg az Overwatchnak.
Csacsiékat azért fun nézni, mert tökre idióta setupokkal állnak elő, és látszik, hogy nem tudnak mit kezdeni sokszor ellenük, csak ugye tapasztalatlanok nemzetközi szinten.
Kezd kicsit tényleg uncsi lenni az "after red i gank top" téma a LoLban, ezért is jó alternatíva a HotS.
-
bigbadforty
tag
válasz Mister_X #3068 üzenetére
Párat? A kulcsfigurák 1/10-e, ha benne van a játékban De nyilván ez a cél.
Amúgy nem fogják elkapkodni, mivel hosszútávra terveznek, a legjobban a hősökkel és pályákkal lehet életben tartani a játékot, szóval nem csodálkoznék, hogy ha egy Tirion Fordring meg a nagyobb karakterek kb. 2016-ban lesznek bejelentve, sőt a játék meg se jelent hivatalosan (jó tudom closed beta), simán megtehetik, hogy Sylvanast behozzák március körül, április-május open beta, utána release, és szépen töltögetik hősökkel, skinekkel.
Elvileg Maiev, Kael'thas, Sylvanas meg Diablo-témájú hősök fognak jönni, de a 37 nap átlag szerintem változni fog egy bizonyos feltöltés után.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz Mister_X #3073 üzenetére
Az egész Iron Horde, Varyann és a családja, Archimonde és Kil Jaeden, ha már Velen is, valamilyen formában a Dragon Aspects-ek, a többi törp vezér, a jelenlegi faji vezetők, Maraad, Khadgar, Mannoroth, Lei Shen stb stb
És ezek mind-mind egyedi karakterek. Elvileg van Kael'thasról már spell list, nem hiszem, hogy végleges, de fire jellegű lesz az alapján.
-
bigbadforty
tag
válasz adrian360 #3075 üzenetére
Starcrafthoz nem tudok hozzászólni, viszont megoldható, hogy mondjuk a Diablos Wizard arcane irányba elmegy, és egy Tassadarhoz hasonló dmg-support-shieldes-időmanipuláló-lassító kari lesz.
Viszont akkor ott a baj, hogy kifogy a két univerzum, kénytelenek lesznek a WoWot tovább bővíteni, és akkor Heroes of the WoW lesz.
Viszont pálya ötlet is rengeteg van.
-
bigbadforty
tag
válasz DaveNo1 #3078 üzenetére
A healre Warcraftban lennének a draenei-ek, Zuljin/Voljin féle trollok, meg sámánok, amiből kilőtték Rehgar-t meg Thrall-t.
Szerk: Ja és Anduin, akiben benne lehetne egy nagyon nagy potenciál ugyanúgy mint a Hearthstone-ban, hogy Disciple papként healer-support, talenttel meg Shadow és dmg.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz fi:zi'k #3203 üzenetére
Helyzettől függ, hogyan blinkelsz. Ha vesztésre álltok teamfightban, akkor lehetőleg falon át menekülve blinkelj, viszont ha előnyben vagytok, akkor üldözz valakit, és ne mögé, hanem próbálj meg elé blinkelni. Alapvető MOBA dolog, hogy menekülő ellenfélnél fontos, hogy elé tudj vágni, mert ad minimum 2 autoattackot úgy, hogy mozognod sem kell, mert olyan lámák, hogy ugyanabba az irányba futnak, amerre te beálltál már.
Lényeg: assassin vagy, sokszor látod majd, hogy meghal a csapatod, nem feltétlen kell csatlakoznod, ha kaka a helyzet. Amivel a legtöbbet tudsz segíteni az a Void Prison. Sokan azt mondják azért jó, mert kizársz 1-2-3 ellenfelet a teamfightból, ami tény, hogy szuper dolog.
De van még egy jó csel: Teamfight közepén általában eltolja a csapat a spelleket, amiken több-kevesebb cd van. Ha teamfight közepén zárod be az ellenfelet úgy, hogy fél HP-n vannak és ti is, akkor 5 másodperc alatt szépen feláll a csapatod a megfelelő hatótávba, akinek kell tud healelni, te cloakba tudsz menni, nagyjából letelik a cd a spellekről (főleg stun, slow ilyenek), jóval nagyobb az esély hogy az enemy egyben mozog (így könnyebb 4-5 ellent is bezárni) és 5 másodperc elteltével helyzeti előnyből irtó gyorsan be tudtok darálni akárkit, még turrett alatt is szépen fel tudtok készülni rá.
Ja és használd egy enemy esetén is az ultit, ha ezzel megmentessz egy csapattársat is. Nagyon hülye moba berögződés, hogy ultimate képesség azért ultimate, mert csak akkor tolod, ha huuuuuuuuuuuuuuu de nagyon fontos. Nem. Akkor tolod, amikor hátrányba tudod hozni az enemy-t és előnybe a saját csapatot, ami legyen megmentés vagy kill megszerzése (akár egy ember esetében is)
-
bigbadforty
tag
Mérlegeld mi éri meg, boss esetén is sok támadó ultit betolok, mert ha megvan a boss, az az egy perces cd csekély dolog a sok boss által nyújtott lehetőséghez képest, viszont lehet, hogy ha pl. Raynorral nem hívom le a Raidereket a bosshoz, a plussz dmg kiesése miatt pont odaér az enemy, kiwipeol és elviszi a boss-t...
Mondjuk én már lehet behülyültem 5 év ranked LoL után Akikkel szoktam játszani PH-sokkal biztos utálnak, mert elég ingerült játékos vagyok, vagyis inkább feszült, elég sok berögződésem van, ami nagy előny ebben a játékban, csak néha túlreagált is egyben. Ilyen például az ultihasználat, meg sokszor kihagyom a felejtős teamfightokat.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz Drenadar #3249 üzenetére
Kapott egy csúnya nerfet, a Smite képesség egyik talentjét (Cast Aside) kivették, már nem tud ellökni a képesség, így a legjobb cc-je kuka. Amúgy én szerettem amikor free volt.
Nem kell hinni amúgy a nerfeknek meg annak, hogy melyik hős életképes vagy thrash, a játékoson múlik, mennyire értelmes. Amikor Illidan nem kapott rejtett buffot is toltam vele pedig mindenki fikázta ha vele joinoltam, és általában én voltam, aki lehozta a meccset, Arthast is szidják, de csak értelmesen kell játszani vele meg talentolni, Nova-t is szidják pedig az ultijával keményen elcseszhetsz egy teamfightot, és még sorolhatnám a "trash" kategóriát.
Gondolkozva kell játszani, nem agyatlanul, és Rehgar-ral is kerrizhetsz meccset, mint fentebb írták....(btw szerintem Rehgar marha jó support, csak nem tudják használni a spelljeit meg a traitjének plusz sebzését....)
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz Drenadar #3252 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy fog tetszeni Rehgar Csak ahhoz képest amennyire szidják, élvezetes vele a játék, nekem ő volt az első akivel játszottam Raynorral felváltva. Nem damage dealer, nem is igazi support, olyan idegesítő szerepkör, a talentezésén múlik nagyon sok.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
Legnyereségesebb modell a F2P, csak merni kell bevállalni, de a Blizzard akkora múlttal a háta mögött nem fog belebukni, és ne magyar viszonylatban nézzük az eurót, hanem 13 éves apuka kedvence meg akarja venni az unikornis pacit és a pizsama abathurt, akkor meg is fogja sok millió 13 éves apuka kedvence mellett
De egyébként osztom azt, hogy F2P-re jó költeni, mert évekig ingyé' játszol olyan dologgal, amit napi szinten políroznak, nem egy COD meg társai, hogy alapjáték, a töltényekért meg fizess, és hagyjuk a játékot ahogy kiadtuk.
Szóval hivatalos megjelenésnél tuti fogok venni skineket én is, most még nem látom akkora értelmét így, hogy nem rég kezdtem.
-
bigbadforty
tag
1992, Amiga korabeli
-
bigbadforty
tag
Mond annak a játszhatót a 45 FPS-ről, akit 100 FPS-sel legyaláznak a 15 évesek, mert kétszer olyan folyékonyan látja a játékmenetet. (nem feltétlen ebben a játékban) Ezt én nem veszem be egy kompetitív játéknál, hogy 60 FPS alatt játszható... Egyszerűen nem, egy GTA V játszható 30 FPS-sel, egy Mortal Kombat, egy COD, CS, LoL, DOTA 2, HotS nem játszható 60 alatt, mert a másodperc tört része alatt kell reagálni, ami idősebbeknél alapból belassul (ezért nem játszanak profi verseny szinten 25-28 felettiek) és ehhez minden képkockára szükséged van. Egyre jobban divat a 144Hz monitor 144 FPS-re kimaxolva, nem hiába sztem.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz CarajoEsp #5093 üzenetére
Persze tudom központi a hiba, azért írtam zárójelben, hogy nem erre értem, mert 10-ból 9-nek szerintem rossz. Másra értettem. Sajnos nem akar ez ellen tenni a Blizz, ami a DOTA és LoL mellett elég nagy minusz, többek között emiatt tértem vissza LoLozni, mert olyan érzés mint egy diavetítés, főleg amikor 9-ember eltol valami nagy effektes ultit egyben.... Azt se tudod melyik pályán vagy.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
Nem, ne érts félre, nem akarom én ezt profi szinten. Én COD 4-et toltam verseny szinten, ha lehet mondani "profi" szinten, én már kinőttem ebből, LoLban is csak az adrenalin miatt rankedezek, meg azért na....kell valami verseny, de inkább a nosztalgia Csak a Blizztől egy felelőtlenség, ha így hagyják, mert én tényleg azt kívánom, hogy sikeres legyen a játék.
Főleg úgy, hogy a WoW még a mikrómon is elfut.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz DaveNo1 #5098 üzenetére
Vannak tanulmányok, amik leírják, hogy hogyan működik ez, és az emberi agy/szem fel tudja dolgozni a különbséget, most ugye a legújabb, hogy a 100-144 között is látja a különbséget. Erre nem tudom mit mondjak. Ugye sokan azt mondták/mondják, hogy nem lát az emberi szem 30 FPS fölött, ezt talán kezdik elfelejteni végre. Sok konzolos most ezzel takarózik, hogy nekik nem kell fix 60, mert nem látunk 30 fölé.
-
bigbadforty
tag
válasz Drenadar #5099 üzenetére
Azt is el lehet olvasni, hogy a filmek, amik 24 FPS-sel vannak levetítve, miért nem ugyanolyak, mint egy játék 24 FPS-sel, ugye ott más a felvételi, renderelési technika. Sok játék ami 30 FPS fixen alkalmaz erős Motion Blur technikát, ami hozzáad a filmes élményhez, pl egy Assassin's Creed, de a filmeknél minden egyes képkockán Motion Blur van, ezért se veszed észre, és folyamatosnak hat. Ezért voltak kiakadva a 48 FPS-ses Hobbit filmen, mert fájt mindenük tőle. Plusz egy 30 FPS-ses átvezető se zavaró , mert ott te nem irányítassz, de amint célozni kell, vagy kamerát mozgatni, látod a szaggatást, a képkocka kiesést.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
Csak nehogy az legyen, hogy sokakat visszariaszt majd ez, ha mindenki hozzáfér, sok ismerősöm azért nem jön, mert "úgyse futna normálisan", "azt hallottam hogy szarul fut" stb. Erre írtam a WoW-ot példának, még az is tud vele játszani, aki 2004-ben elkezdte a gépével és azóta se újította fel.
-
bigbadforty
tag
válasz Mr Bond 007 #5114 üzenetére
Valószínű nem írnám, hogy szarul fut, ha egy 100 ezer forintos gépem lenne. Vannak emberek, akiknek megfelel, vannak akiknek nem, leírtam a véleményem, kaptam rá reakciót, kritikát, nem vagyok az álláspontommal egyedül, nincs túllihegve, egy játék fő problémája az optimalizálatlanság. A tartalom meg a hype bevonzza a játékost, az optimalizáció bent tartja.... Lásd például COD:Ghosts.
Különösebben nem érdekel, csak amikor látni, hogy jönnek az új topic-tagok, hogy miért droppol az FPS, akkor csak reagálsz rá, amiből elindul egy ilyen. De én lezárom.
Ja meg amikor a Diginél gondolnak egyet és lefingják a szervert, ami 2 másodpercre lezárja a netet, majd visszakapcsol, te pedig nem tudsz reconnectelni.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz Mr Bond 007 #5118 üzenetére
Sokat játszom ettől független (tény, hogy már kevesebbet), sőt örülök neki, hogy az az elbuzult, gyerekbarát, Poro-Urf LoL kezd magával valamit a HotS hatására, mert az is csak felkúr, hogy már 11 éveseknek tervezik a skineket meg hősöket lassan.... Szóval minden hitem a HotS-ban van, azért vagyok rá ideges.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...