- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
ÜDVÖZÖLLEK A NEXUSBAN!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigbadforty
tag
LoL-ban az utóbbi időkben megcsappant a hősgyártás a többi tényező fejlesztése miatt, gondolok itt a pálya teljes vizuális felújítására, rengeteg hős újramodellezése, tárgyak, metagame stb. stb. Személy szerint látszik a változás, az eSports egyre durvább, a játék nagyokat változik, jóval több időt fektetnek a régi dolgokba most, szerintem jogosan és jól teszik.
Amikor viszont hőst adnak ki az egyedi, mondhatni mindig van egy olyan tényező, ami miatt tökre eltér a többitől, és általában megváltoztatja az egész metát (ha ismered a LoL-t akkor pl. ilyen Yasuo, Rek'sai, Kalista), ez igaz a tegnap bejelentett új supportra, mert olyanokat csinál, ami teljesen fel fogja borítani az egész metát már most látom.
Én ott járok a LoLban, hogy kb. 80 hősöm lehet, és 16K pontom van (6300 pont a legdrágább hős, győzelemért kapsz kb 80-at+napi first winért többet), így mindig megveszem a legújabb kiadott hősöket, amikor pangási idő van, akkor pedig az olcsóbbakat veszem meg, úgyis lesz elég pontom a következőre.
DoTa-ról nem tudok nyilatkozni.
Még annyit a LoL-ról: általában felvetnek egy sztoriszálat, vagy konfliktust, vagy családi vonalat, azt taglalják több ideig (Freljord, Shurima, Noxus, Demacia, Void) és ahhoz köthető hősöket, eventeket, pályákat, módokat, skineket, nyereményeket hoznak be, amik megdobják a MOBA "történetnélküliségét".
[ Szerkesztve ]