Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • odrif

    MODERÁTOR

    válasz nTom #8510 üzenetére

    Sajnos a kamera biztosan rossz és vissza kell küldenem garanciába.
    Egy itteni nagyon segítőkész fórumtárs segítségével 3 órán keresztül próbáltuk az eszközt beállítani.
    Kipróbáltunk 2 db routert, egy Asus és egy D-Linket is, a kamera egyiktől sem kapott IP címet.
    Természetesen minden eszköz "reset" és gyári visszaállítása megtörtént.
    Ennek ellenére a következő hibák léptek fel:
    Nem kapott a kamera ip címet 2 routertől sem. (az rejtély hogy a Telekomos Speedport modem/routertől miért kapott)
    A DDNS beállítás nem működik a kamerán
    Az e-mail cím-re küldött riasztás szintén nem működik.

    Megy vissza az E-mag-nak garanciába cserélésre.

    Szerk: Telekomos NAT-olás kikapcsoltatva.

    [ Szerkesztve ]

    20 éve a Prohardveren

Új hozzászólás Aktív témák