Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Zsombe #57142 üzenetére

    Rick4 érvelésével élve én pl. évi 30000 km-t megyek kb, de talán egyszer kellett belelépnem a fékbe úgy istenesen, hogy a Break Assist kapcsolt a kocsin. Egy mini körforgalomba mentem bele sebességhatáron jó nagy lendülettel és kijött elém vki (kvázi egy egyenrangú kereszteződés helyi megfelelője). CC2 volt fent. Pikk-pakk megállt a kocsi bőven a másik előtt. Ha a "lassulás nuku" faktort ráhagyom, akkor is kiadta volna.

    Amúgy civil módon autózom, fogalmam sincs hol van a határa a gumiknak, vagy a kocsinak.
    Felteszem én is rámondhatnám bármilyen gumira, hogy fasza. Az én véleményem akkor 3x többet nyom a latban, mert háromszor annyit megyek?
    Érted már mire reagált Rick4? :)

    Hétköznapi sofőröknek nincs se képesítése, se tapasztalata, se rendelkezésre álló eszközei igazán véleményt alkotni egy gumi képességeiről. Amivel egy hétköznapi sofőr érdemben tudna találkozni, mint helyzet, az a havas vezetés. De különösebb vizsgálat (mérésekkel igazolt teszt) nélkül ott is csak annyit lehet mondani max, hogy hazajutott vagy nem. :)

    Esetleg olyan tulajdonságok, mint a kopásállóság vitatható. De még defektvédelemről se igazán lehet beszélgetni, mert ki tudja miken megy át az ember amíg nem kap egyet. :)
    Kényelem, zaj esetleg még olyasmi, amiről lehet tárgyalni ezen a szinten szerintem.

    Szóval aki nem versenypilóta, az inkább nézzen teszteket! :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák