- iPhone topik
- Mobil flották
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #21277 üzenetére
Az említett méret szokott lenni szoci autókon, ott azért ritka volt a kátyúba hajtásos defekt. Inkább túlterhelt utánfutóra felrakva találkoztam ilyen kerekekkel, ami szálszakadásos lett, illetve nagyobb nyomást (terheléshez arányosan) nem viselték el. Nameg gyorsan sem szoktak annyira menni a kisebb motoros autók. Rossz úton, nagyobb tempóval, nehezebb autóval (akár rakományból kifolyólag) pártolom én is, csökken a szálszakadás esélye. Ha gyárilag sem volt XL-es, esetleg kátyú gari
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest