- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Bazsee71 #41031 üzenetére
Emlékeim szerint valami komolyabb sportautód van peres gumival, talán BMW. Itt nyilván hamarabb megérezni az ilyeneket, ez tény, egy Swift Sport 195/45 R17-es kerekén is rögtön észrevettem, sőt mehetett görgőzésre.
Ilyen a most 3 éves tróger S-cross-nal nincs, igaz nagyságrendekkel ballonosabb 215/55 R17-es abronccsal, ugyanúgy egy kemény, bár annál azért jobban csillapított futóművel.
Nem a pénzről van szó - bár azt se ingyen adják - hanem a felesleges időről és energiáról.
Hogy teljes legyen a teszt, és ne érhessen az elfogultság / elvakultág vádja, ezért jövő tavasszal, amikor cseréltetem őket, csere előtt is feltakatom a kereket a centír gépre, hogy mennyi súlyt kívánna és hova.