Hirdetés
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz deicide #19224 üzenetére
Az alatt be is kopik. Én tegnap tesztelgettem pont egy kicsit, hajtűkanyarokba mentem bele minél nagyobb sebességgel, meg nagyokat fékezve. Nekem bejön, fogja az utat, mintha sínen menne.
De lenne egy kérdésem - nem hozzád, úgy általánosan. Kézikönyv szerint a 17-es kerekekkel 2,5 bar a keréknyomás mind a négyre. Így a +1 coll +0,2 bar keréknyomás ökölszabályt használva 2,7-re fújtam körbe a 18-asokkal. Utólag megnézve a kézikönyvet azonban azt vettem észre, hogy 18-ra valamiért csak elölre írt 2,7-et, hátulra pedig hagyta a 2,5-öt. Arany középútként visszaeresztettem 2,6-ra.
Néztem a gumikat, most már beléjük ment vagy 300 km és azt látom, hogy a hátsó az jóval kisebb felületen éri az utat, mint az első. Már abból látom ezt, hogy az az "elszürkült" felület a futófelületen, ahol az utat éri, az hátul külső és belső oldalon is bő egy centivel keskenyebb. Eresszem vissza 2,5-re? Nehezen tudom elképzelni, hogy 0,1 bar (de még a 0,2 is) ekkora különbséget adna. Vagy ne törődjek vele és majd a következő szezonban, ha váltom az első meg a hátsó kerekeket az elég lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen