- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
válasz drachoHUN #39097 üzenetére
Szerintem jelenleg totál mindegy ki mivel megy... nagyon mellényúlni nem lehet, mert sokkal többet számít az, hogy kiütnek e, vagy melléugratsz, felborulsz, elbasz a szélerőmű lapátja, és így tovább. Főleg most, hogy lazán 12-16 autós versenyek vannak...
Tourismoval is simán megnyertem a supert, meg gargoylevel a motort.. bár igaz, a 801RR-ek sajnos le tudják gyorsulni, de végsebességben a gargoyle is jó.
Rallyban a Tropos jó, de meg kell tanulni kezelni, mert NAGYON máshogy irányítható az eddigi autóknál.
A Vapid Trophy Truck meg kb minden eddiginél jobb... baromi gyors, felmegy szinte függőleges falon, és bármilyen terepen átgázol lazán. És mindehhez még kifejezetten jól is irányítható.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?