Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Google Stadia topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr Bond 007
őstag
"Hogy fugg ossze a mondat elso fele a masodikkal?"
Úgy hogy nem sorban állásról szólnak a community topikok, se arról hogy játszhatatlanul lassúak a vm-ek? (gef now)
"Ez teljesen altalanos dolog."
Akkor miért van az hogy nekik nem érezni a késleltetést, míg a többieknél igen? Nézd meg a videókat!
Cloud szempontjából ég és föld a különbség a google javára.Az meg hogy ilyeneket puffogtatsz hogy "nem hülyék ülnek ott"meg "nem kisebb név" , nem sokat változtat a tényeken.
[ Szerkesztve ]
-
Mr Bond 007
őstag
"A mostanaban hasznalt Windowsos otthoni PC-k eleg komoly reszen hypervisor alatt fut a Windows ugy, hogy nem is tud rola az user, a teljesitmenyveszteseg kb. 0.5% (pont, ahogy a Linuxnal)"
Azért az ugye megvan hogy itt sokszoros a különbség, mert ez nem egy desktop rendszer.
Ugyanakkor sokkal nehezebb áthágni a határokat, pl 1 gamenek 2 gpu jusson, vagy 2 cpu. (Ilyet egy xboxos játéknál nem lehet megtenni.) Esetleg 1 játékban akár 1000 ember tolhassa egyszerre 1 pályán, és mindenki ugyanazt látja. Ezeket a vm-es/xbox image-es (nem tudom az xcloud mire épül) rendszerben nem lehet már megoldani. (vagy csak erőforrás pazarlással) Az ms amúgy is erőből játszik pénzégetéssel, úgyhogy nem mondom hogy járhatatlan lenne.Ráadásul nagyon sok minden máshogy működik streamelésnél. Nézd meg a Destiny 2-t hogy igazították rá a Stadiara! [link]
15 perc után beszél miket kellett megoldani, (Challenges) de érdemes megnézni az egészet. Ez a nagy difi. Most még hátrány, mert kevés a játék, de amik vannak, azok streamingre vannak hangolva, és az adatközpontban való futtatásra. És egy bizonyos méret után ez nagyon sokat számít. Persze azt nem tudom hogy az ms tervez cloud-ra készült játékokat is, de a sima pc-s / xboxos játékok nem tudnak olyan jó élményt adni. -
Mr Bond 007
őstag
"Nem értem, miről beszélsz, bocs."
Az hogy más mikor egy mainframe-re van igazítva valami, meg más mikor egy xboxot/pc-t emulál fix hardver környezettel. (minden egyes usernek 1 vm) Más a skálázódás, az erőforrás kihasználás. Adott kapacitásból sok megy el a levesbe.
"Ezt sem. Ennek semmi köze a cloud gaminghez."
Nem? Tényleg?[ Szerkesztve ]
-
Mr Bond 007
őstag
Azt próbálnám elmagyarázni hogy itt a szoftver a stadia felépítésére van szabva, míg a többieké csak virtualizált hardverben utazik. 1 vm abban minden erőforrás, kb mint egy emulált xbox (igen, ott is külön tároló réteg van stb, de a sw nem arra van optimalizálva). De mivel az xbox játékok fix hardverre készülnek, ott kell lennie minden erőforrásnak, mert játékonként mindenki máshogy fejleszt. (Pl van ahol betölt a ramba olyat is, amit amúgy nem kéne, mert hát ott van a ram a konzolban, miért ne. Felhőnél ez már kidobott erőforrás. stb ) Adatközpontra vetítve ennek sokszorosan nagyobb az overheadje, több tízezer usernél.
Az mmo-nál meg arra mondtam hogy ezzel a felépítéssel amit a stadia csinál, ezek a forgatókönyvek is kivitelhezhetőek nagyon hatékony erőforrás kihasználással. (mert nem mind1 hogy 1 adott node-on lefut majdnem minden, vagy ugyanakkora forrás csak a játék szerver és még ott van minden egyes kliens külön vm-ben extra erőforrásokat zabálva) De látom nem nézted meg egyik videót se, mert kb azonnal reagáltál fentebb is. Szóval most nem nagyon tudom mit mondjak, ha csak folyton értetlenkedsz, és inkább teljesen félre magyarázol mindent amit leírok, ahelyett hogy utána néznél... Mert még mindig ott tartunk hogy csak szajkózod hogy az xcloud így, meg úgy, de nem nagyon tettél mögé semmi technológiai konkrétumot.
-
Mr Bond 007
őstag
“Microsoft claims that, eventually, the service will support every single Xbox One game that’s been published. It will also support other Xbox or Xbox 360 games that can be played on the Xbox One console. That’s more than 3,500 games with tons more currently in development. All of them can be played via cloud gaming. Developers will be able to let gamers access their Xbox One games via Project xCloud with no additional work on their end”
Persze, nem virtualizálnak/emulálnak fix konzol hardvert...
Szerintem hagyjuk..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro