Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz fsb1000 #672 üzenetére

    "Az NVIDAI-nak lehet pár éves gyakorlata a felesleges részegységek elhelyezésében."
    Meg persze az Atinak: R600-R700-ban a tesszellátor :DDD (végül is tesztelgetni jó volt a tesszellációt, de úgy néz ki, hogy használni nem fogja semmi sem)

    Ezt én is kigugliztam, meghogy az "int ALU" a CUDA része....
    A CUDA Core része, ami egy sp-nek felel meg. Amúgy itt és itt vannak leírások az architektúráról, ahol azt írják, hogy a Fermiben lévő int ALU-k jobbak, mint a régebbi gpukban lévők, pl. teljes 32 bites pontosság minden utasításnál és hatékonyan optimalizálták a 64 bites és kiterjesztett pontosságú műveletekhez, de hogy ezt csak a HPC környezetben lehet-e kihasználni, illetve hogy ettől sokkal nagyobb méretű/fogyasztású lett-e az int ALU, arról fogalmam sincs. Viszont nem hinném, hogy maga az int ALU felesleges lenne, de hogy mi és mire használja a játékokban, arról egy nálam sokkal hozáértőbb embert kell megkérdezned.

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák