- DIGI Mobil
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
Mivel nem írták ezt a lehetőséget, így nem.
De most már nagyon tele van velük a hócipőm. 4 dolgot rendeltem, ebből 2 nincs raktáron. Persze amikor fizettem érte, akkor még volt 2 nappal ezelőtt...
A másik kettő esetben szerettem volna módosítani egy másik termékre a rendelésem, amit nem sikerült kivitelezni. Utána jön a refund, ami a GB Wallet-ra jön...Leszarom az egész bagázst, törlök mindent, Paypal-ra adják vissza a pénzem és soha többet innen semmit. A customer service-szel gyakorlatilag semmit nem lehet elintézni, 1 nap mire válaszolnak értelmetlen sablon szöveget, vagy 2-3 levélváltás kell, mire felfogják, hogy mit akarok, ekkor írják, hogy a folyamat amit szeretnék 1-2 nap...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."