Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Digidroid

    tag

    Sziasztok!

    Mi a teendő abban az esetben, ha Február 20-án az ijoe-nál webshopon keresztül vásároltam egy fejhallgatót 75.000 Ft értékben készpénzes fizetéssel, majd Február 24-én (szombat-vasárnap zárva vannak) minőségi kifogással személyesen visszavittem hozzájuk, és jeleztem, hogy szeretnék elállni a vásárlástól. Alapos átvizsgálás után vissza is vették, adtak egy mínuszos számlát és megígérték majd visszautalják a vételi árat. De sajnálatos módon mind ez idáig nem történt meg.

    A mai napon ismételten felkerestem őket, és felhívtam a figyelmüket a vonatkozó kormányrendelet 14 napos határidejére, illetve kértem az azonnali készpénzes visszafizetést, de ők nem voltak hajlandóak erre. Illetve makacsan ismételgették, ezt a hibás 30 napot és majd utalunk szöveget.. :(

  • Digidroid

    tag

    válasz Superhun #21353 üzenetére

    Szia!

    Személyesen kerestem fel őket, és baromira nem voltak együttműködőek.
    A mínuszos számlán amit adtak, március 23. van megadva határidőnek, és állandóan erre hivatkoztak. Persze akkor még nem tudtam a kormányrendeletben szereplő 14 napos határidőről, és azt hittem 1-2 nap és úgy is utalnak, de úgy látszik gerinctelen módon ki akarják használni az általuk megadott időpontot :((( Most egyenlőre megvárom a jövő hétfőt, és utána próbálok lépni valamit. Csak nehogy ez a bolt is bezárjon a vírusveszélyre hivatkozva jövő hétfőtől, előre nem látható időpontig, mint ahogy azt jó néhány boltnál látom kiírva a környéken..

Új hozzászólás Aktív témák