Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Digidroid

    tag

    Sziasztok!

    Mi a teendő abban az esetben, ha Február 20-án az ijoe-nál webshopon keresztül vásároltam egy fejhallgatót 75.000 Ft értékben készpénzes fizetéssel, majd Február 24-én (szombat-vasárnap zárva vannak) minőségi kifogással személyesen visszavittem hozzájuk, és jeleztem, hogy szeretnék elállni a vásárlástól. Alapos átvizsgálás után vissza is vették, adtak egy mínuszos számlát és megígérték majd visszautalják a vételi árat. De sajnálatos módon mind ez idáig nem történt meg.

    A mai napon ismételten felkerestem őket, és felhívtam a figyelmüket a vonatkozó kormányrendelet 14 napos határidejére, illetve kértem az azonnali készpénzes visszafizetést, de ők nem voltak hajlandóak erre. Illetve makacsan ismételgették, ezt a hibás 30 napot és majd utalunk szöveget.. :(

Új hozzászólás Aktív témák