- Mobil flották
- Yettel topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
!attis!
tag
Tiszteletem!
Olyan kérdésem lenne, ha holnap vásárolok egy készüléket (2011.09.08) 13:30 kor. A bolt nyitvatartási ideje a következő:
Csütörtök 09:00 - 17:00
Péntek 09:00 - 17:00
Szombat 09:00 - 12:00
Vasárnap -Ebben az esetben a 3 munkanapos azonnali cserére meddig vagyok jogosult?
Csak szombaton 12:00ig? Vagy hétfőn 13:30?[ Szerkesztve ]
-
!attis!
tag
Mert amilyen peches vagyok tuti egy olyan készüléket fogok ki.
Másrészt pedig azért mert több mint 2,5 órát kell érte utaznom, szombaton pedig dolgozok..
Tehát ha szombaton jelzem a problémámat hétfőn bevihetem.Köszönöm a választ .
-
!attis!
tag
Üdv segítséget szeretnék kérni.
Édesapámnak 2011.11.06. karácsonyra vásároltunk egy szerszámgépet (légkulcsot) ára:14500 ft. Mivel karácsonyi ajándéknak szántuk, ezért csak karácsonykor lett kipróbálva. Kiderült, hogy nem tudja azt a teljesítményt ami rá van írva. Így 2011.12.28 vissza vittük, abba a szerszámboltba ahol vettük. Elmondtuk mi a gondunk, kicserélni nem tudták, pénzt vissza nem adták, csak levásárolni lehetett volna. Abban egyeztünk, hogy katalógusból kiválasztunk egy másik fajtát, megrendelik és különbözetet kifizetjük. Fura volt, hogy mindenféle papírt elkértek, de semmit nem kaptunk vissza. Közben lementek az ünnepek és telefonon érdeklődtünk, hogy mikorra várható a szerszám. Erre közölték, hogy elküldték bevizsgálásra. Ott kiderült, hogy valóban hibás. Továbbküldték szervizbe ami Ausztriában van. Most úgy állunk, hogy lassan eltelik 1 hónap és még mindig nincs semmi fejlemény. Mihez van jogunk?Mit tehetünk?
[ Szerkesztve ]
-
!attis!
tag
válasz sasa311 #7176 üzenetére
Köszönöm a választ.
Melyik rendelet szerint kérhetjük vissza a vételárat? Az ügyet nehezíti továbbá az, hogy a boltban az eladónők dolgoznak és nem értenek semmihez. A főnök jelenléte nélkül nem csinálhatnak semmit. A főnökkel személyesen nem sikerült beszélni, csak telefonon.