- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- iPhone topik
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
De ugye nem az extreme digital szervizéről van szó? Remélem csak rosszindulatú tipp volt...
Okos ötlet volt, hogy nem vetted át, javítsák csak meg, ez elvileg nem is egy nagy kunszt ráadásul. Elvileg 15 napjuk van javítani, aztán ha neked jelentős kényelmetlenséget okoz az, hogy nincs nálad a gép (ezt te ítéled meg), akkor elállhatsz a szerződéstől és visszakérheted a teljes vételárat. Fontos, hogy ezt annál a cégnél kell megtenned, ahol vetted. A szerviz ugyanis nem adhat vissza pénzt, ez annak a cégnek a dolga, akitől vetted. Ha cserét kérnél javítás helyett (bár itt egy egyébként egyszerűen javítható hibáról van szó, csak ki kell tisztítani, de hát ha egyszer nem képesek rá ugye...), azt is az üzletben kell megtenni, nem a szerviznél, de persze ha az adott márka szervize esetleg végez ilyet, akkor náluk is érdemes jelezni. De ez alapvetően a kereskedő dolga.
sasa: Hát ez egy jó kérdés, hogy ez most garanciális hiba vagy sem, őszintén szólva nem tudom, hogy kerülhet oda a kosz, ha a használat során, akkor tényleg nem az. Feltételeztem, hogy benne volt gyárilag, de most hogy mondod...
Janoska26: Az biztos, hogy rendeltetésszerű használat során is belekerülhet ez a kosz, és nem külsérelmi nyom, mert a belsejében van...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
addikt
Szvsz az ilyen még csak véletlenül sem lenne garanciális dolog, örülhetsz neki, hogy egyáltalán bevették gariba Ez egyértelmű külsérelmi nyom, miegymás ami a nem rendeltetésszerű használatból adódott vagy nem megfelelő tárolásból, de ezt ne vedd kézpénznek, mert ez csak az én szerény véleményem és meglátásom
-
sasa311
veterán
Ha a kezdetektől fogva ott volt a folt akkor gyártási hiba és garanciális. De akkor ezt az első használatkor kellett volna jelezni.
Ha meg a kezdetekben nem volt ott, és ahogy mondod zárt rendszerű a gép akkor hogyan került oda? Ezt fogja kérdezni a szervízes is, ha erősködsz...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Amit én látok a helyzetből:
- Kérdezel valamit egy jogszabályról, de információt nem adsz a konkrét szituációról
- Próbálok segíteni, utána lehurrogsz fellengzősen, de információt még mindig nem adsz a helyzetről.
- Megint próbálok segíteni használható módon, erre válaszul végre megadod az információt, amit már az első bekezdésben kellett volna mindeközben lehülyézel kétszer.Összességében megkaptad a válaszodat, hogy 15 nap van a javításra, eközben 3 segítő szándékú embernek jól megmutattad, hogy te vagy a Jani, aki ha nem azt hallja amit akar akkor mindenki hülye.
De, hogy látsd, hogy végig csak a segítő szándék vezérelt és nem zsigerből néztelek hülyének, újra összefoglalva, amire kíváncsi vagy:
Mikor kerhetem keszulek cserejet vagy vissza a penzt?
- 15 napja van a szervíznek a gondod elhárítására, mindeközben törekedniük kell arra, hogy neked ne okozzanak jelentős kellemetlenséget. 15 nap után kezdhetsz pattogni bármiért.mennyi az az ido ami alatt koteles a javitast hibatlanul elvegezni
- A törvény nem ismeri a "hibátlan" javítás fogalmát. Ha nem "hibátlanul" kapod vissza a terméket akkor az annyit tesz, hogy nem lett megjavítva. Ergo ha te visszakaptad ugyan úgy vagy még roszabbul, mint ahogy leadtad az azt jelenti, hogy a szervíz nem végezte el a kötelezettségét. Vagyis a 15 nap ketyeg tovább.ilyen esetben szept 8-tol ketyeg az ido
- Elvi síkon igen, de ezt sose fogod tudni behajtatni a szervízen ordibálás és ajtóletépés nélkül, és ha határozott, kemény csávók dolgoznak a szervízben akkor azzal se érsz el semmit.De még mindig segítő szándékkal a következő tanácsod adom:
Ha ugyan úgy törsz rá a boltra, mint itt ránk - holott mi aztán tényleg csak segíteni akartunk - és kifogsz egy olyen "zsigerből hülyének néző eladót" meg a főnökét hasonló mentalitással, akkor ha akar akkor elviszi polgári perig az ügyedet és nagyívben tojni fog a fejedre. És megteheti, mert teljesen jogszerűen hónapokig vagy évekig is eltökítheti az ügyet. Úgyhogy ha rám hallgatsz akkor első körben partnerként kezelve őket hagysz nekik egy kis időt még aztán rákérdezel, hogy mi a túró van...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Nem azt mondom, hogy vegyél másikat ha nem jó valami. Vidd vissza és meg fogják csinálni. Csak már előre ne láss rémeket, azért, mert elsőre valamit elcsesztek
Namost ha a fotóparadicsom szervízeli a gépedet, akkor klikk IDE
Utána pedig klikk a >> Készülék állapotlista megnyitása << ikonra középen. Hogyha tudod a géped gyári számát akkor látod, hogy hogy állnak vele.
Így már mindjárt barátságosabbnak tűnik a helyzet nemde?
Amúgy a cégről aki javít neked nem is kell tudnod semmit. Nem vagy vele semmiféle kapcsolatban jogilag. Reklamálni te csak és kizárólag abban a boltban tudsz, ahol a készüléket vásároltad. Az már a bolt dolga utána, hogy leboxolja a szerződéses szervízével, hogy miért tökölnek vele ennyit.
Én egy FS monitort gariztattam most, ezen a héten jött vissza. Azok is ültek rajta 15 napot. 15 nap után hívtam őket, hogy hogy s mint vannak, mert én már unom a plafon nézését. Rögtön le akartak rázni, hogy megadja a szervíz telefonszámát és akkor ott érdeklődhetek. Na ilyen ponton kell udvariasan megkérni az ügyintézőt, hogy ugyan legyen kedves Ő utánajárni és visszahívni engem, merthogy nekem semmi közöm az ő külsős szervízükhöz. És láss csodát, 15 perc múlva hívtak, hogy holnap kész a monitor és küldik ki futárral. És tényleg.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ariadne
őstag
Csak bólogatok itt arra, amit sasa ír, ezek a lehetőségeid. Vége a régi jó cocialista időknek, amikor szegény kicsi elesett vásárló kezét fogta állam bácsi és mindent megtett helyette. A fogyasztóvédelem arra jó, hogy elmondja neked ugyanazt, amit mi itt. De neked kell elmenned az üzletbe, ahol vetted és asztalra csapni, neked kell beírnom a vásárlók könyvébe, tértivevényes levelet küldeni esetleg, hogy elálltál, neked kell elmenned a békéltetőkhöz, neked kell perelned. Ez nem valami borzalom, ez a dolgok normális menete... Ki kell állnunk magunkért, de egyetértek sasával abban, hogy ennél azért picivel együttműködőbben és kompromisszumkészebb módon érdemes közelíteni, nem ajtóstul a házba, hogy ez nekem jár, ide vele azonnal.
Különösen, hogy még mindig nem derült ki, hogy vásárlástól kezdve ott volt-e rajta a piszok. Mert ha nem, akkor bizony az nem garanciális probléma, és függetlenül attól, hogy nem házilag szétszedhető, neked kell fizetned a tisztíttatás költségét. A jótállás ugyanis csak azokra a hibákra vonatkozik, amelyek eleve benne voltak a gépben, amikor megvetted, illetve azokra, amelyeknél a hiba oka benne volt, vagyis rejtett hiba (pl. anyagfáradás), ami később jött csak ki.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sasa311
veterán
Éppen valóban beviheted te is a szervízbe, de miért tennéd?
- a garancia szolgáltatás, be van építve a termék árába. Miért vállalnád át a munkát ha már egyszer fizettél érte?
- Ígyis-úgyis be kell vonnod a boltot, ahol vásároltál, mivel csak úgy nem gariztatná le neked a szervíz, mert ők nyilván szerződésées viszonban állnak a boltal, azért gariznak. Vagy még ha a márkával vannak szerződésben (mint az én esetemben a FS cuccok) akkor is szükséges tudni a garancia érvényessége miatt a vásárlás helyét, idejét.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Ilyenkor az, hogy 1 éven belül normál módszerrel megy az ügyintézés, a 2. évben viszont neked kell eljuttatnod a gyártóhoz a cuccot. (aminek jóesetben valami központja európában van, rosszesetben, mint pl. a számtekcuccok 99%-ánál thaiföldön, kínában, stb)
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Motoros topic
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest