- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #20109 üzenetére
Kötelező adniuk egy "független" szakvéleményt, ahol pontosan leírják, hogy mi miatt tagadják meg a garanciális javítást.
Ez amennyiben nincs ok-okozati összefüggésben a hibával, úgy békéltető...
Ha nem adtak semmit, akkor egyből mehetsz a békéltetőhöz. -
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #20165 üzenetére
Gyurinak igaza van.
Amennyiben fogyasztóként vásárolsz bármit, ha cserére kerül a sor, akkor az új terméknek számít, a jótállás/szavatosság újra indul.
Egyébként a legtöbb bolt nem szokott eltérő feltételeket meghatározni közületi ügyfeleknek sem, viszont probléma esetén nehezebb lehet az igényérvényesítés.
A jogszabály által meghatározott szavatossági idő utáni ilyen-olyan garancia esetén már bármilyen feltételeket meghatározhat az eladó. -
Exodion
aktív tag
válasz Vismajor01 #20264 üzenetére
Ja egy tápom is volt gariban náluk, az most zárult 2napja. Levásároltam az árát náluk, de azért titkon remélem hogy nem ugyanattól a beszállítótól jön aki ázsiából szállítja a cseh szervízből visszaküldött videókártyámat.
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21217 üzenetére
Nem értem a kérdést.
Ha 2 év, akkor is 2021-ig garis.
Egyébként a Logitech-et a Fixit szokta javítani, függetlenül az edigitől.
Tudsz közvetlenül RMA-t kérni. Ingyen hozzák-viszik. -
Topikgazda
válasz Vismajor01 #21217 üzenetére
A bolt terméklistájában feltüntetett garanciaidő nem mindig pontos. A lényeg, hogy a bolt 1 évig vállal kötelező jótállást, utána a gyártói garancia feltételei érvényesek, amiket a gyártói garanciajegyen fel kellene tüntetni.
[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21220 üzenetére
Próbálj kezdeményezni egy RMA-t a Fixitnél, aztán kiderül...
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21223 üzenetére
Ezt nem tudom, de ha adnak csere utalványt, azzal az edigi cserélni fogja, ha tudja. Őket meg a Logi kártalanítja.
[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21225 üzenetére
Ezzel ritkán szórakoznak, ha szerviz nem tud javítani, esetleg a forgalmazótól csere terméket adni, akkor az Edigi visszaadja az árát.
-
Topikgazda
válasz Vismajor01 #22276 üzenetére
Szia!
Az egy dolog, hogy a törött hátlap és a recsegő hangszóró között nincs ok-okozati összefüggés, viszont ha a törött hátlappal szakszerűen nem javítható a recsegő hangszóró, akkor megtagadható a jótállás. Nem vagyok hozzáértő, így én ebben nem tudok állást foglalni, csak arra szeretnék rávilágítani, hogy nem annyira egyértelmű ez az eset.
-
őstag
válasz Vismajor01 #24080 üzenetére
szia, bankkártyával fizettél?
mert ha igen, akkor ez könnyű menet lesz számodra, pillanatok alatt vissza fogod kapni a pénzedcryptot minden termékemért elfogadom
-
BB9000
senior tag
válasz Vismajor01 #24080 üzenetére
Szerintem is neked, mint fogyasztónak van igazad, azonban az igazad érvényesítését nem látom annyira egyszerűnek, mint LuckyL fórumtárs.
-
őstag
válasz Vismajor01 #24085 üzenetére
persze, bankkártya panasz, van ahol emailben is lehet, van ahol fiókban kell személyesen
ha ezt leírod nekik amit nekünk, alátámasztva az általad linkelt anyagokkal, akkor sima ügy és semmilyen hatósághoz nem kell szaladgálnodcryptot minden termékemért elfogadom
-
Exodion
aktív tag
válasz Vismajor01 #24087 üzenetére
Nem szeretik a bankok . Nekem egy ilyennel volt tapasztalatom kb masfel honapig tartott mire lezongorazta a Mastercard.
[link] -
őstag
válasz Vismajor01 #24087 üzenetére
legyél egy kicsit határozottabb, lehet hogy az ügyintéző sem ismeri a rendszert, minden banknál van rá lehetőség természetesen
cryptot minden termékemért elfogadom
-
jeni
félisten
válasz Vismajor01 #25777 üzenetére
A probléma,hogy hogyan szervizelték ha le sem tesztelték?
Milyen szervizbe küldhették?
Mekk Elek szerviz?
Elméletben az első évben meghibásodás esetén jár a teljes csere vagyis az új termékre való csere. A második év csak javíthatóságig mehet a dolog amennyiben legalább 2év garancia járt hozzá.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Vismajor01 #25783 üzenetére
a gari papírját nézzétek át.
ha külön ezt nem részletezik akkor a törvény által megkövetelt jótállási teendőkre kötelezik őket. -
luciferc
őstag
válasz Vismajor01 #25785 üzenetére
Kérhetsz kicserélést, legfeljebb megpróbálják elutasítani azzal, hogy a csere aránytalanul drágább nekik. Erre te mond azt, 3 hétig ültek rajta majd visszaadták hibásan. Újabb heteket várni aránytalan érdeksérelem egy babakocsi esetében, mivel így gyakorlatilag egyben több mint egy hónapig használhatatlan lesz. Ha ellenkeznek, akkor add be javításra jegyzőkönyvezve az álláspontod és fordulj a kormányhivatal fogyvédő osztályához. Ha mást nem, hát megbüntetik esetleg őket.
Ez van a PTK-ban, ez érvényes jótállásra is
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet
.
.
.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.Egy babakocsi esetén a jogosult által elvárható rendeltetésbe egy babakocsi esetén nem fér bele, hogy 1-1,5 hónapig nélkülözi. Legalábbis szerintem.