- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Valoszinuleg azert, mert a hibas termek gyartohoz kerulese biztositja, hogy ne kamubol csereljenek funek-fanak barmit. Meg azert, mert a hibas termek meg mukodo alkatreszei, reszei erteket kepviselnek, amivel te alap nelkul gazdagodnal. Manapsag mar nem biztos, hogy fenyeget a veszely, de nehol van minosegbiztositas is, neha a hibas termek meghibasodasanak okat feltarjak, es modositjak a gyartott termeket, autonal pl. visszahivast rendelnek el. Olyan aprosagokrol mar nem is beszelek, hogy ahhoz, hogy vammentesen bekerulhessen az orszagba egy cseretermek, ahhoz a meghibasodott kenytelen elhagyni az orszagot.
-
Topikgazda
A gyártó cseréli, csak azt a nagyker kapja meg, a nagyker pedig valószínűleg jóváír a kiskernek, így a kisker nem tud mit csinálni, csak pénzt visszafizetni (amennyiben hajlandó erre, ugyanis a jogszabály 1 év után már nem kötelezi erre)...
Sajnos nem minden videokártya gyártóval tud RMA-ztatni az ügyfél közvetlenül. Több eset is le volt írva ebben a topikban, ahol a vásárló kapcsolatba lépett a gyártóval, de ott elzavarták azzal, hogy tessék a vásárlás helyére visszavinni a terméket.
Szóval olyan esetben, ahol a termék drágult, nem tud jól kijönni a vásárló, ha a gyártó nem biztosít neki közvetlen RMA lehetőséget.
[ Szerkesztve ]