- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz #00809728 #105 üzenetére
kicserélni elvileg nem kötelesek, viszont van egy olyan kitétel a megfelelő jogszabályokban, hogy a javítást a vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni, 4 javítás ugyanarra a hibára már szvsz jelentős kényelmetlenség. Illetve ha jól tudom arra is van lehetőség, hogy elállj a vásárlástól, ha nem tudod rendeltetésszerűen használni a készüléket. adtnál kicsit több infót? ugyanazzal a hibával? milyen gyakorisággal volt gariztatva?
-
luciferc
őstag
válasz #00809728 #107 üzenetére
Ptk
306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
(4) A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.
Ezek alapján szvsz teljesen jogos hogy te cserét kérsz. A (2) bekezdést már régen kimerítették a 4-szeri javítással, igen jelentős kényelmetlenséget okoztak. Szóval kutyultam a dolgokat, bocs, visszavenni nem kötelesek, de cserélni szvsz igen!
[Szerkesztve] -
lesaux
veterán
válasz #00809728 #110 üzenetére
Ami a csucs tele koncert fényképekkel.''Caramel és társai''
Légyszi, ezt írd már le úgy, hogy megértsem, mert ha az van, amire gondolok, akkor picsán lehet őket rúgni. Javításnál csak új alkatrész építhető ugyanis a termékbe. Persze most nem tudom, hogy a memóriakártya alkatrésznek számít-e.
Egyébként a sztorit ahogy van, leírnám a panaszkönyvbe.
Ja, és törekedniük kell a 15 napos javítási határidőre, csak indokolt esetben lehet több.
Ezt érdemes elolvasni: Bővebben: link