- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Az, hogy egyetlen egyszer meghibasodott, majd most masodjara is, az meg rettenetesen keves ahhoz, hogy jogilag megalljon az, hogy te penzt kerjel vissza. Menjen szepen a szervizbe es kesz.
(nagyon halkan es zarojelben, ha ilyen magas elvarasaid vannak egy termek minosegevel kapcsolatosan (gy.k.: meg ne merjen hibasodni), akkor miert egy kinai ceg Philips-nek matricazott termeket vasaroltad meg? ) -
Kaci84
őstag
Sajnos nincs megszabva, hogy hányszor kell meghibásodjon, hogy azt lehessen mondani márpedig a pénzt kérem vissza. Erősen a körülményektől függ, hogy mikor mondható ki neked jelentős kellemtlenség vagy anyagi veszteség már ez.
Lehetőségeid békéltető testület első körben. Ők is csak max javasolni fogják a boltnak, hogy kapjad vissza a pénzt amit vagy megtesznek vagy nem. Utána bíróság és per. Majd ott a bíró fogja eldönteni kinek van igaza mérlegelve a körülményeket.
A Békéltető és fogyvéd infó emailjein kérhettsz esetleg útmutatást a tapasztalataik alapján, hogy mikor érdemes perelni, mikor van olyan stádiumban az ügyed.
Én azt mondom, hogy a következő meghibásodásnál el lehet kezdeni mozgolódni, érdeklődni.Személyes véleményem, hogy az se mindegy, hogy meghibásodik aztán sok idő múlva újra, vagy a szervízből már rosszként jön vissza. Ugyanis utóbbi azt jelenti, hogy nem tudják megcsinálni, ilyenkor pénzvisszatérítés van. Hiába választja a szervíz a kijavítást ha nem javítja ki. Ezért fontos, ha bármi gond van vagy érzed, hogy valami nem oké azonnal menny vissza jegyzőkönyv miegymás, hogyha odajuttsz láttszódjon, hogy rosszként küldték vissza.
Továbbá szerintem szokásos módon rosszul értelmezik a szabályokat. Az aránytalan többletköltség pont, hogy nem a pénzvisszatérítésre vonatkozik, hanem a kijavítás vagy kicserélésre.
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...