- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Agyasima #408 üzenetére
''Első indokuk az volt, hogy nem lett szakszervízben üzembe helyezve, így elvesztette a garanciáját. Ekkor persze előkaptam a pecsétes papírt az üzembe helyezésről, így gyorsan kitalálták, hogy nem hoztam időben be, (sok idő telt el a hiba keletkezése és az én boltban való megjelenésem közt - ezt én sem igazán értem honnan vették.). ''
Az első indokukra, még ha nem is üzemeltetted be náluk, akkor sem hisztizhetnek, mert erre ha minden igaz van valami törvény, hogy nem kérhet plusz lóvét, hogy beüzemelje, és működjön a garancia...javítsatok ki ha tévedek...
A második indokuk is hülyeség, remélem ezt is felvázoltad a vásárlók könyvébe...ehhez a részhez semmi közük, te egyszerűen nem értél rá vele foglalkozni - külömben is, honnan állapítja meg a hiba keletkezésének okát
kicsit visszaolvasol, elvileg meg is találod, hogy visszaviheted a vásárlás helyére, és köteles elfogadni azt is (bicajnál nemtom, hogy igaz-, de számtech cuccnál igen), onnantól kezdve az eladó szerv kutya kötelessége a garanciális javítás
A fogyasztó védelemhez tudsz fordulni a vásárlók könyvéből kivett példányoddal, ők fognak majd a békéltető testülethez továbbítani...valahogy így, de lehet, hogy elötte a fogyvéd megpróbálja megkérni a szervízt/boltot, a garanciális igény teljesítésére - mikor leadod a terméket, igényként megjelölöd, hogy cserét kérsz, vagy pedig pénzvisszafizetést - el kívánsz állni a zserződéstől - ez nemtom, hogy pontosn milyen esetekben lehetséges...
Tehát szvsz fogd a papírodat és irány a fogy.véd (általában a város/megye-házán vannak)...
...esetleg egy hozzáértő szakember, ha jön, akkor kijavítja az én ''gondolatmenetemet'' és talán tud válaszolni az én kérdésemre is....Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Horgász topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Melyik tápegységet vegyem?
- LED világítás a lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Asztalos klub
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...