- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz Lackooo84 #25043 üzenetére
Nos, összeszedtem a linkeket, amiket kaptam tőled, írtam egy udvarias, de határozott e-mailt "okostojás" stílusban (§-ok, jogszabály linkek, hivatalos nyelvezet, stb...). Következő munkanapon kaptam a rövid választ (visszatért a megszólítás is ): "Egyeztettem a vezetőséggel, visszautaljuk önnek a postaköltséget". Innen másfél hétre, de tegnap meg is jött.
Ezúton is köszönöm a segítséget