- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz skill84 #23606 üzenetére
Akkor visszakéred, aztán teszteled tovább, letölöd a régi toshiba sotrage diagnostic toolt hátha ismeri a hdd-t és viszaviszed, majd ha meghalt. És próbáld ki másik gépben is persze.
[ Szerkesztve ]