- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2182 üzenetére
1. Közölve lett az eladóval, hogy tartós használatban repedt meg a blokk. Nem átvételkor, nem gyártáskor, üzembehelyezés és használat után.
2. Nem ezt állította, hanem azt, hogy nem áll módjukban a garit érvényesíteni. Repedés-törés-égés-fizikai sérülés a legtöbb esetben nem garis hiba.
3. Ne kérj elnézést, megszoktam már. A 3. lehetőség erre a felvetésre a júzer error, ebben az esetben a túlzott rácsavarozás.Ha te jobbnak találod azt a verziót, hogy az eladó beveszi a terméket átvizsgálásra aztán ~hét elteltével visszakapod ugyanúgy a megállapítással, miszerint te voltál a balf@sz, akkor valóban elítélhető a forgalmazó hozzáállása. Utána meg hepajkodhatsz ahogy akarsz, bevizsgáltathatod független szakértőkkel, a végén csak még szegényebb leszel.
"próbálok minden problémát először nyugati, civilizált módon elintézni"
"Az eladónak meg rá kell mászni az arcára. Panaszkönyvbe egyből beirni. A cuccot othagyni és kegzőkönyvet kérni róla. Majd az eladó alapos és módszeres megvárása zárás után és magán beszélgetés folytatása a kialakult helyzetről."
Ez számodra korrekt? Bizonyára szeretnéd ha veled szemben is ilyen hozzáállásal viseltetne bármelyik ügyfeled.Vizesék továbbra sem a garis szivakodások miatt állnak ahol, hanem az ÁFA és vámügyleteik miatt. Garis témában nem sok panaszt hallhatsz rájuk, a legkorrektebb helyek közé tartoznak.
Jelzem, ezzel lezártnak tekintem a beszélgetést részemről, már a másik topikban is épp eléggé szükségtelen volt belebonyolódni. Kösz a megértést.
[ Szerkesztve ]
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Csaba_20_ #2185 üzenetére
Szvsz nevetséges ahogy megpróbáljátok bemagyarázni, hogy egy szutyok plexilap túlzott rácsavarozás eredményeként bekövetkezett repedése a forgalmazó sara. Tipikus magyar mentalitás, ha már szívok, dögöljön meg a szomszéd lova is. Nem vagyok boltos, de nem is lennék ebben a jogi f0sban fuldokló szép országban. Vajon akkor is ennyire korrektek lesztek ha a tanácsotokat követően a blokk gariztatása még polgári perrel sem sikerül és a költséget ráverik a tulajra? Nem is tudom, kételkedem..
Mindenki jobban járna, ha egyszerűen venne egy normális blokkot a T. tulaj.Vizesék nem a garis téma, hanem az adócsalás miatt vannak bajban. Más kérdés, hogy ezen tény miként jutott az adóhatóság fülébe.
Gyuri27 Kábé sz@rok az Aquara, egyszerűen nem vagyok skótzsidóbrazil.
nygma, jó szórakozást ;p
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2199 üzenetére
A bunkózást befejezhetnéd, nem igazán vagyok vevő rá ma (sem).
És hidd el, anyagi helyzettől független a gondolkodás képessége ;p
Egy sikeres gariztatás milyen költségekkel jár? Fizetik az utiköltséget, telefonköltséget, kieső időt, idegeskedést? Ahelyett, hogy megfelelő emberhez fordulva venne egy frankó blokkot amivel a szutyok BW hatásfoka is javul. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2201 üzenetére
Geller sós meg távolbalátós szöveg nélkül is ki lehet fejteni a véleményed.
Jelen esetben úgy néz ki én vagyok a helikopter. Végiggondoltad amit írtam?
(Persze, hogy nem.) Ha megtetted volna, nem kérdeznél hülyeségeket.
Részemről befejeztem, mert nyílvánvaló mire megy ki a dolog részedről. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz horvathkrisz #2204 üzenetére
Félelmetesen alacsony a kerítés
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Csaba_20_ #2209 üzenetére
Elrepesztette a plexit a hozzá nem értésével, ez nálam n(s)em garis probléma. Erről nem a gyár, nem a forgalmazó, de még a szomszéd Mari néni sem tehet. Magánemberként a répa kellemetlenebbik végén állva is látom, hogy ebben az esetben a júzer tehet a dologról.
Ha fele ennyi jogi útvesztőben elrejtett baromság szorítaná a forgalmazók tökét, nem lennének ennyire "szemetek". Továbbra is azt mondom, mindenki jobban jár, ha egy normális blokkal teszi helyre a dolgot, garis hercehurca helyett. De persze azt csinál amit akar, igazából kevésbé izgat.
Amúgy jó hogy a végére kiderül, te a Bluefishről beszélsz, én\mi az Aquaról.. ;p
Unalmas már ezen csámcsogni, itt kiszállnék. További kellemes elmélkedést. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
Gondolom a csati tövében repedt a blokk, ott szokása. "Pistike" valamit matatott a gépben és megnyomta a csövet, amit a plexi ezzel honorált. Vagy a blokk túlzott leszorításából eredt, aminek ennyi idő kellett, hogy a hőtágulás miatt megadja magár az erőhatásoknak. A végeredmény szempontjából mindegy. Vidd be, vágd a szervizes fejéhez, sisrábolj tele 2 oldalt a vásárlók könyvében, uszítsd rájuk a fogy.védelmet, ha nem nyalják ki, estébé. Mint már leírták, ez a helyes megoldás.
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Ha a kilincs azért törik le mert az 50es karommal állat módjára használtam, akkor nem a gyártó a hibás. Ha Pistike hozzáértése nem elegendő ahhoz, hogy csak a szükséges szintig szorítsa le a blokkot, az miért a gyártó\kereskedő hibája?
Ha bevitte volna a gépét a szervízbe és ottani arccal szerelteti be a BWt, akkor 1; valszeg nem lenne gond 2; nyugodtan bemehetne csápolni csereigénnyel.
Így viszont gondolhatod, hogy mennyi esélye van kicseréltetni, illetve ha valami csoda folytán nem hajtják el, akkor mennyi idő és ideg után jut az ugyanolyan szutyok blokkhoz..ezt nem gondolja végig az aki hülyézik..
De lerágott csont már, nem is tudom minek töröm magam a válasszal -
Speed®
HARDVERAPRÓD
Még szép, ha az álláspontom közelebb áll a valósághoz. Nem rosszindulatú feltételezés, hanem tény, sok laikus szívott már a BW blokkjával. Nincs szükségem bizonyítékra, elég olvasgatni a vizes topikot\fórumokat.
Gyuri27 Eszed nem sok lehet a másik topikban ejtett megoldási javaslat okán.
Írjatok még valami frappánsat, hadd mosolyogjak ( ha már be vagyok szívva).
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2226 üzenetére
Hát a tapló viselkedést biztos nem a gólya hozta, ebben egyetértek. Ha szembesülnél a viselkedéseddel a munkahelyeden, talán rájönnél mi a gondom.
Nincs szükségem arra, hogy felvágjak azzal amit elértem. Elég, hogy akikkel kapcsolatban vagyok, megbecsülik és elismerik a munkámat\tudásomat.
A témáról nyugodtan leszállhatnál, a kötözködést meg pláne fejezd be._Over_
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Jeleztem, hogy engem már nem, de visszarángattak azzal, hogy oltogattak. Hadd ne érezzem rosszul magam emiatt. Kb lesz@rom, hogy 2-3-x arc mit gondol itt rólam. Nem itt élem az életem és nem (csak) itt vannak elégedett ügyfeleim.
Ahogy te is, úgy én is a munkámon kívül ezzel foglalkozok. Még egyetlen ügyfelem nem kapott sz@rt és soha nem szívott ha esetleg gari témában keresett meg. Meglehet, szerencsém volt. Mert ha egy gyuri féle arc berombolna hozzám a kétkezi mentalitásával, valszeg a fejébe húznám pár CRTmet. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
Ráfutottam egy macerás garanciás ügyintézésre, kéne egy kis help.
A történet röviden annyi, hogy rendelkezek egy 16GB/1600LP Corsair RAMkittel, amiből az egyik modul hibás. A hozzá kapott garanciajegyen 1 év jótállást ír a viszonteladó (webshop..), ami alapból gáz, tekintve, hogy egyébként élettartam garanciát vállal a gyártó erre a típusra. De nem is ez az elsődleges gond, lévén ott a gyártó, ha baj van.
A hibát tavaly nyáron jeleztem már a szervíznek, de egyéb elfoglaltságok okán csak idén, január 21.én tudtam eljutni vele a boltba, miközben a garanciajegy január 18.ai kiállítással keltezett anno..de itt jön 1 fontos infó: a terméket még az előző tulaja bevitte már egyszer, 2013.03.01-2013.03.05ig tartott akkor az ügyintézés.
A garijegyen ez szerepel leírva:
-A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az időtartammal, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.Értelmezésem szerint ez azt jelenti, hogy a 2014.01.18.ai dátum helyett 2014.01.23ig érvényes a jótállási kötelezettségük, ennek ellenére ezt a visszajelzést kaptam tőlük:
A memória garanciája sajnos lejárt, függetlenül attól, hogy meddig volt nálunk. Az, hogy nem vették át anno azonnal, vagy másnap, sajnos mind a vásárló „hibája”. Garanciális időn túli javítást nem vállal a szerviz!Felhívtam őket, az ügyintéző hölgy szerint anno nem történt javítás, emiatt nem érvényesíthetem az igényem, fenti passzusra hivatkozva. Részemről viszont úgy gondolom, csak kibújnának az ügyintézés alól és rámhagynák a gyártói garancia intézését.
Megtehetik és így jártam, vagy kötelezhetőek a vállalt feltételek betartására?Előre is köszönöm a válasz(oka)t
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Attix82 #11008 üzenetére
Nyilván nem javították, tudtommal csere sem történt. Ugyanakkor a nem rendeltetészerű használat esete fennáll azzal, hogy náluk volt, nem?
Ami a hibajelentést illeti, nem 1, hanem 6 hónappal ezelőtt történt, de nem is ezen rugózok nyilván, hisz részemről nem történt meg a szükséges intézkedés (bebumlizni vidékről BP eldugott szegletébe). Hanem azon, hogy véleményem szerint a leírtaknak megfelelően a jótállás ideje ki kellett tolódjon 23.áig. Én 21.én vittem be, 18.áig szólt az eredeti 1 év jótállás.
Elfogadom, ha a törvény szerint csak javítás/csere esetén él fenti passzus, de a leírt mondatból nekem nem ez következik, nincs ilyen +infó mellette.
Várok még véleményt, aztán ha megerősítik a tiéd, IJB és írok Corsairéknek..
Superhun
Köszönöm a kiegészítést/megerősítést, amennyiben így van (nem történt csere, legalábbis nincs nyoma papíron), RMA igénylés indul..Köszi mindkettőtöknek
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen