Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kaci84

    őstag

    válasz chopin42 #21555 üzenetére

    Talán a legolcsóbb megoldás ha online ügyet indítasz a fogyasztóvédelem oldalán csatolva a bizonyítékokat. Ez ingyenes, de ha nem fogadják el a videót úgyis visszadobják, ha meg elfogadják jók az esélyeid. Jogilag is ez talán a legreálisabb.
    14 napos elállás itt nem játszik, mert elvileg nem teljesítették a veled kötött szerződést, hibás terméket küldtek, szóval más módon, de elállhatsz vagy kérhetsz cserét. Kérheted még a videót az elcsomagolásról is, hogy lásd tényleg hibátlanul csomagolták-e el. Persze ha létezik ilyen és ki is adják. Alzánál elég vaskalaposak ragaszkodnak a szabályokhoz még a rosszul tudottakhoz is. Szóval küld egy levelet nekik,hogy hibás teljesítés miatt visszaküldöd, akár vissza is küldheted és ha nemet mondanak akkor kell jogi útra menni.

  • asdf_

    veterán

    válasz chopin42 #21555 üzenetére

    Szerintem egyk kez nem tudja, mit csinal a masik. Az egyik fele postas izet akar toled, a masik meg 14 napos elallas miatt a termeket varja. Elvileg nem a 14 naposra kene utazzal, mert akkor te allod a visszapostat, hanem hibas teljesites, es fizessek ok.

  • chopin42

    őstag

    válasz chopin42 #21555 üzenetére

    Üdvözlet!
    Alza hu/Alza cz as.
    Összefoglalom:
    Április 8. szendvicsütő átvéve, sértetlen doboz, de 99% bontott, törött termék. ~11.30 átvétel, 11.50 telefonos bejelentés, ~13.00 e-mail. A kibontást videóztam, a felvételből kiderül, a termék a szállítás ELŐTT sérült meg. Bizonyítékok csatolva.
    Április 10, de. 10.30 még SEMMI. Írtam újabb e-mai-t, újabb automata válasz ( reklamáció rögzítve). Aznap nem jött semmi (erről később).
    Április 15, e-mail-ekben keresve, előkerült egy április 10. ~15.30 levél (spam, vagy ki tudja, honnan, g-mail nem jelezte). Miszerint jelentsem be a sérülést a postánál 72 órán belül, addig nem tesznek semmit. Mindezt a bejelentésem után több, mint 48 órával, úgy, hogy egyértelmű, nem a szállítás miatt sérült. Ügyfélszolgálatot hívtam, köti az ebet a karóhoz, jelentsem be.
    Április 16. bejelentem a postánál (jóhiszeműen), jelezve, hogy igazolják az állításom, miszerint SÉRTETLEN csomagot kaptam. Jött az automata válasz, hogy 30 nap áll a rendelkezésükre.
    Itt eldurrant az agyam :W
    Április 16-30 között számtalan e-mail váltás, telefonos beszélgetés történt. Hiába hivatkoztam mindenféle jogszabályra, vásárlóval való bánásmódra, az volt a végső álláspontjuk, hogy várjak a postára. Mindezt bármiféle jogalap nélkül.
    Végleg betelt a pohár. Elküldtem 30-án 19.18-kor egy levelet, melyben a SAJÁT reklamációs kódexükből, ÁSZF-ből idéztem részleteket (melyeket megszegtek), majd idéztem a vonatkozó jogszabályokat, mellé megírtam, hogy hibás teljesítés miatt elállok, cseretermékre/pénzre, illetve MINDEN felmerült költségre igényt tartok!
    Május 2: Láss csodát, jött az e-mail, hogy "Köszönjük a türelmét és elnézését kérjük a kellemetlenségekért. A terméket nem kell visszaküldenie. A cseretermék kiszállítását megkezdtük az xxx szám alatt."
    Úgyhogy megoldódott. Most vettem át, április 8. óta vártam a megoldást. Kicsit szánalmas, mekkorát hibáztak, illetve mennyit kellett vitáznom, érvelnem, "jogászkodnom", fenyegetőznöm. :((

    Szakmai kérdések csak a fórumban...

Új hozzászólás Aktív témák