Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Mr. Teddy #1898 üzenetére

    Dehogynem kötelezi, mármint az Edigitalosokat. :K
    Az meg ne érdekeljen, hol és hogy vizsgálják be és mit tesznek vele, az ő dolguk, az ő problémájuk. A szakvéleménnyel (mármint az övékkel) meg az a helyzet, hogy megint csak tehetsz rá magasról. Kit érdekel? Az, hogy hibás, egyértelmű, innentől köteles megjavítani. Egyedül akkor tagadhatja meg, ha be tudja bizonyítani független, külső szakvéleménnyel mondjuk a KERMI-től (mert a saját szerviz véleménye az csak a saját véleményük, nem szakvélemény), hogy a vásárlás utáni behatás okozta a hibát. Nomármost egy pixelhibánál ez kb. 100%-ra elkönyvelhetően lehetetlen... Vagyis nincs apelláta, köteles javítani/cserélni/pénzt visszaadni, más lehetősége vagy választása nincs, kivéve ha jó vagy hozzájuk és megegyeztek valami köztesben (pl. azonos vételárban más termék). Szeretik vagy sem, egyetértenek vele vagy sem, ez ma így kötelező.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák