- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#41133696
törölt tag
válasz 313313 #14609 üzenetére
A kereskedő oldaláról én is megvizsgáltam korábban a kérdést, de én két másik vetületét néztem meg.
1. Mi bizonyítja, hogy nem a vásárló törte el felhelyezés közben? Nos nagyon bénának kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen edzett üveget olyan erővel helyezzen fel valaki hogy ott lepattan.
2. Csomagolás. Nagy ész nem kell hozzá, hogyha valami törékeny (a hagyományos fóliák nem azok), akkor azokat NEM papírborítékban küldje az eladó. Itt követte el az első hibát, a másodikat pedig ott, hogy nem látta ezt be azután sem, hogy lefényképeztem a csomagolást, amit mellékeltem az emailhez. Nyilvánvaló, hogy szállításnál nem a sofőr ölében fogják eljuttatni a PPP pontig, hanem jó eséllyel több más csomag lesz rajta, akár egészen nehéz dolgok is.
3. A CDGalaxisból rendelni szoktam játékokat, mindig szabványos, biztonságos papírdobozban küldik.
4. Az általad leírt dologhoz annyit, hogy lehet nála sérült, lehet már sérülten vette át, lehet szállításkor sérült, de engem mint vevőt, csak az érdekel, hogy én már sérülten vettem át, bokszolja le a szállítóval, a nagykerrel vagy írja le tanulópénznek, nem igazán zörget.
Ha a 3K - ami nagyker ároon nyilván lényegesen kevesebb miatt rinyál - ekkor már éreztem, hogy mekkora is lehet a cég - akkor már csak azért is a fogyasztóvédelemhez fordulok, aztán meglátjuk mi lesz.
Az email okiratnak számít, ezért sem telefonon, hanem emailben kommunikáltam velük, nálam minden megvan, hogy időben szóltam, és hogy megindokoltam miért is helyeztem fel. Egyébként az LG LEON-nál nincs Demó fólia.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...