- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Majd megkérdezem, hogy másnak is volt-e ilyen újraindulása. Recovery régebben működött, Wipe Cache segített a lassuláson.
Ha esetleg elfogadnák a csere igényemet, pénz visszafizetést mikor kérhetek? Fame-t már nem árulja a Telenor, ráadásul 7650Ft-ért függetlenítettem náluk. Nem tudom, hogy ezt visszakérhetem-e.
Ilyen garancialevelet kaptam, ma voltam kicseréltetni a SIM-et, állította az eladó, hogy pénzt nem kérhetek vissza, csak ugyanolyan vagy ráfizetéssel drágább készüléket kapok. "Kicserélés nem lehetséges", remélem nem azt jelenti, hogy bármilyen Samsung készüléket köteles vagyok elfogadni, hanem azt, hogy pont ugyanolyan legyen. Egyébként a Váci úti szervizben is azt mondták, hogy nem lehet elállni a szerződéstől, de gondolom a törvényt ők sem írhatják felül, csak nem tiszta, hogy mit jelent ez a nem lehetséges.[ Szerkesztve ]