- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
Hirdetés
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
ma Frissítette táblagépes kínálatát az Apple, bemutatkozott az első OLED kijelzős modell és a mesterséges intelligenciában erős M4-es lapka.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
petilaci
csendes tag
Hi!
Az alábbi problémában kérném a segítségeteket.
2005. júliusában vásároltam egy HP laptopot 240.000 Ft-ért. Kb. 3 hónapot birt ki, szeptemberben - mikor szükségem lett volna rá suli miatt - vihettem vissza a boltba (a hálókártya érdekes hangokat adott ki, a vinyó lekapcsolgatott használat közben). Mondom hogy mi a probléma, nézegetik, kipróbálják végül visszavették garanciális javításra ami kb. 2 hét lett volna, pár nappal kifutottak az időből, mert alaplapot kellett a gépben cserélni (mert ugye integrált minden, szóval csak ez lehet a hibás) amit meg kellett rendelni stb. Mondom oké, csak jó legyen. Elhozom a gépet, itthon kipróbálom, ugyanaz a hiba. Visszaviszem ismét, ismét nézegetik, majd arra jutnak hogy ismét 2 hétre maradjon ott a gép, akkor valószínű nem az volt a hibás amit kicseréltek, mert ők is elküldik a márkaszervíznek, szóval nem ők tehetnek róla. Nem akartam mondani hogy ez engem nem nagyon érdekel, mert ha vállalták a javítást és jelezték hogy kész van, akkor gondolom jogosan várnám el, hogy nem potyára járkáltatnak. De ez történt mivel a fáradtságot sem vették, hogy kipróbálják mikor visszakapták a szervízből. Na mindegy, előfodulhat ilyen. Kérdezem akkor mit lehetne tenni, mert nekem suliban kellene a gép, szóval nagyon nem szeretném itthagyni újabb 2 hétre. Erre modták, hogy akkor maximum a vinyót ki tudják cserélni, és próbáljam ki hátha jó lesz. Kicserélték, hiba persze ugyanúgy megmaradt. Ismét visszamegyek, mondom, hogy ugyanaz a hiba az új vinyóval is, és ha lenne rá lehetőség akkor szeretném ha kicserélnék a gépet egy újra, vagy ha ez nem lehetséges akkor levásárolnám egy más márkájú készülékre, de mivel azóta olcsóbb lett nekem megfelel a mostani ár is. Ekkor elkezdtek számolgatni, meg hogy ilyenre még nem volt precedens, és végül azt mondták hogy 120.000 Ft-ért megvásárolják tőlem a féléves gépet. Ebbe persze nem mentem bele. Mondtam, hogy akkor visszahozom javításra a gépet, ha tudom nélkülözni. Közben elkezdett süvíteni az egyik ventillátor is a gépben nagy örömömre. Na mondom mostmár tényleg elegem van, 10-én visszavittem, most megint szervízben van 2 hétig. Az üzletben mondta a szervizes, hogy valószínű még valami inverter áramkört is ki kell cserélni, biztos az a hibás...
Kb. 2 hét múlva gondolom meg lesz a gép, de nem sok esélyt látok rá, hogy működni fog.
Szerintetek ebben az esetben mit lehet tenni?a rendszer papíron elektronikus...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bundle topik
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Home server / házi szerver építése
- Spórolós topik
- Xbox Series X|S
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen