Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • somé

    őstag

    válasz il_v #4 üzenetére

    Sőt, kötelessége a címzettnek kibontani fizetés előtt, csak ezt nem szeretik hangoztatni.
    Minden cég csak addig jó, amíg nem sérül valami, utána mossák kezeiket. Érdemes elolvasni a cégek ÁSZF dokumentumait erre vonatkozóan.

    Én esetemben, bár időben jeleztem a dolgot, sőt,- mint írtam - 7 napon belül (csomagoláson nem látszott semmi), "A külsőleg fel nem ismerhető károkat a DPD-nek a kiszállítást követő 7 napon belül írásban kell jelezni.", mégis elhárítják a felelősséget, olyan banális indokkal, hogy a nem sérült csomagolásról nem készült fotó :Y

    Most ott tartok, hogy a cég ügyvezetőivel (kettő!) levelezek, eddig csak ígértet kaptam, de az első levelem óta is eltelt már 1 hónap.....

    Békéltető Testület megkeresését fontolgatom.

    [ Szerkesztve ]

    A fantáziához intelligencia szükséges.

Új hozzászólás Aktív témák