- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Napokon belül jön a Next Indie Direct
gp Az előadáson a bejelentett indie játékok mellett új leleplezésekre is számíthatunk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
ph A Sony közel lehet a starthoz, így a VR headsetjük hamarosan PC-vel is használható lesz.
Aktív témák
-
joe69
senior tag
[L]http://pcforum.hu/hirek/?qnid=8445&ri=rss[/L]
-
kikka80
tag
már délelött próbáltam leszedni a videót de akkor nem ment. majd talán most...
''open your eyes!''
-
kamikaze boci
őstag
Érdekes, de valószínűnek tartom, hogy a látott hatásokat más, kevésbé erőforrásigényes módszerrel is el lehet érni. Nekem meg nem számít, hogyan készült valami, ha az ''ehető''..
egyéb állatfajták
-
_Volkovy_
nagyúr
Istenem,de sok szabadidejük van az embereknek..
-
sequator
senior tag
mi ebben a fotorealisztikus??
Sautiasequator
-
Flashy
veterán
válasz kamikaze boci #3 üzenetére
de ennek pont nem az volt a lényege hogy elkerülő módszerekkel hozzák létre a látványt, hanem hogy raytrace motort rakjanak alá. ezt most nem ugy kell nézni hogy szar, mer nem fut el semmilyen kommersz számítógépen.
-
kikka80
tag
az unreal 3 videója meggyőzőbb volt. többet vártam.
''open your eyes!''
-
Macc
aktív tag
kicsit sajnalom oket, biztos sokat meloztak vele, es nem sok kulombes van benne latvanyra az
eredeti jatekhoz kepest. -
Arhel
senior tag
Hát én nem is tudom, nekem annyira nem tetsztett, de amit látni kellett az láttam benne és hát ez a lényeg! Hát Q3 még mindig meg tud újulni :D :D
-
_Volkovy_
nagyúr
Én azon akadtam ki,amikor megcsináltak pár Q3 pályát Q1-re.A görbék...
-
kíváncsi
senior tag
Sziasztok!
Tényleg egyes emberek nagyon ráérnek :)
Ennek semmi értelme és remélem nem is morfondíroznak azon hogy a q3-nak szebb grafikája legyen.
a counter-strike-ot is elba**ták a jobb grafikával.
Itt nem a grafika a lényeg hanem a multi. Max ha szebb grafikával megcsinálnák akkor azért tennék hogy vegyék meg az emberek és legyen bevételük. A Sierra és csak azért találta ki az CZ-t hogy nehogymár az emberek otthon nyomják nyugodtan a CS-t és ebből nekik semmi bevételük nincs.
De tudom hogy itt most nem a látványra mentek hanem a teknikára de tényleg nem sok különbséget láttam ahhoz képest hogy 20 amd1800at használtak nem nagy durranás azt hittem úgy fog ragyogni mint a Salamon töke :D''Jobb lábon meghalni, mint térdre kényszerítve élni!''
-
Raymond
félisten
Nem azert csinaltak hogy az Unreal3-nak konkuraljon. Itt van miert is volt az egesz:
[L]http://www.gamestar.de/magazin/specials/hardware/17734/[/L]
[L]http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=12881[/L]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Donnie
őstag
Még jó, hogy nem a raytracing a legélethűbb leképzése a fényhatásoknak, hanem a radiosity de mind1:U Azért így is jól néz ki.
-
_Volkovy_
nagyúr
Jól néz ki,de semmi értelme ha ekkora teljesítményigénye van.
-
Donnie
őstag
Jobbnak nem jobb... Realisztikusabb képet kapnának radiosity-vel még itt is, azonban annak a számításigényéről inkább ne beszéljünk. ''Kicsit'' nagyobb mint a raytracing-nek.
PS.: Sokkal realisztikusabb kép érhető el zárt tereknél is radiosity-vel (mellesleg az egyetlen olyan eljárás a radiosity, amely igazán (!!!) fotorealisztikusnak mondható, a többi csak közelít..) A raytracing sokkal, de sokkal kevesebb számítást igényel...
[Szerkesztve] -
Drizzt
nagyúr
Hát, én meg Doom III alpha alapján azt mondom, hogy biz simán üti ezt a ray-tracinges szintet eddig, a Ruby meg messze meg is előzi, bár még real-time nem láttam, illetve a q3-ból csak képeket...
I am having fun staying poor.
-
Flashy
veterán
de itt még mindig az elvekről van szó. pl máshol az árnyék csak úgy van megcsinálva (megtrükközve) mintha olyan lenne, itt meg olyan mint az igazi.
(csak durva példa, ezen nemkell kötözködni.) más a célja a kettőnek egyelőre. a valódi játékoknak az a célja hogy a jelenlegi képeken minél szebb (élethűbb) képet adjanak játszható sebességgel, a raytracingnek az hogy a kép olyan legyen amilyennek lennie kell.
[Szerkesztve] -
kbalage2
aktív tag
Szerintem ez egy érdekes kisérlet, nem több. Ahoz hogy a raytracing tényleg látványos legyen az alapoktól erre kéne fejleszteni és kihasználni az előnyeit. Itt csak a raytrace árnyékok és fények látványosak, pl tükrözödés csak egyszer van ha jól emléxem. Játékokban jó eredményt szerintem GI-vel előre leszámolt és ''ráégetett'' texturákkal lehetne elérni, plusz ehez jöhetnének a raytrace árnyékok, tükröződések, mifene. De amig a legtöbb hatást egyszerűbb helyettesíteni valamivel mint tényleg realisztikusan leszámoltatni a géppel addig nincs sok értelme.
Minden ami LEGO RC - racingbrick.com
Aktív témák
- Projektor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen