Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz mgoogyi #569 üzenetére

    Az tuti, hogy a TI (vagy PI) el van nézve nagyon. A kategória határokig tuningolt autóknál olyan elképesztő különbségek vannak, hogy egyszerűen értelmét veszti ez a szám. A széria autóknál többé kevésbé működik (de a Te példád is bizonyítja, hogy nem mindig), de egy kis tuning is iszonyat tönkre vágja.

    Ha gyengébb autóval megyek, mint a többiek, akkor az a baj, hogy ugyan nagyobb kihívás lesz azt az egy két autót lenyomni, de sokkal nagyobb verseny nem lesz, és ráadásul így nem használom ki a játékban rejlő lehetőségeket. Ha egy versenyen mondjuk D350 a max, akkor a gép indul egy D340, egy D320, D300 meg még pár ennél is kisebb autóval. Ha D320-al indulok, akkor jó eséllyel versenyzek két ellenfél ellen is, bár itt már elképzelhető, hogy a 20 ponttal több TI már legyőzhetetlen (erősen függ a kocsitól), de a D300-as már biztosan nem lesz párban. Szóval nekem ez a gondom, én máshogy oldottam volna ezt meg. Ha egy versenyen D350 a max, amivel indulni lehet, akkor legnehezebb fokozaton, mondjuk mindenki D340 felett lenne, és akkor szoros verseny lenne, és én is kihasználhatnám a tuningot D350-ig. Alacsonyabb nehézségi szinten, meg mondjuk mindenki D320 felett lenne, még alacsonyabban mindenki D300 felett. Sokkal kisebb lenne a szórás, nagyobb lenne a verseny (legalábbis a nagyobb nehézségi szinteken). Először egyébként én is ezt csináltam, amit mondasz, gyengébb autóval indultam, de rengeteg olyan versenybe futottam bele, ahol ha versenyben akartam lenni az elsővel, akkor a második vagy harmadik már abszolút nem okozott gondot. Kivétel az R-es versenyek, abban még utolsónak is rossz vagyok :D

    Viszont ezt a multis saját versenyt még nem próbáltam, ki fogom próbálni, hátha még fel tud tüzelni kicsit, bár erősen kétlem :U

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák