- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Így néz ki a OnePlus Nord CE 4 Lite
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
heihachi
addikt
Az tuti, hogy a TI (vagy PI) el van nézve nagyon. A kategória határokig tuningolt autóknál olyan elképesztő különbségek vannak, hogy egyszerűen értelmét veszti ez a szám. A széria autóknál többé kevésbé működik (de a Te példád is bizonyítja, hogy nem mindig), de egy kis tuning is iszonyat tönkre vágja.
Ha gyengébb autóval megyek, mint a többiek, akkor az a baj, hogy ugyan nagyobb kihívás lesz azt az egy két autót lenyomni, de sokkal nagyobb verseny nem lesz, és ráadásul így nem használom ki a játékban rejlő lehetőségeket. Ha egy versenyen mondjuk D350 a max, akkor a gép indul egy D340, egy D320, D300 meg még pár ennél is kisebb autóval. Ha D320-al indulok, akkor jó eséllyel versenyzek két ellenfél ellen is, bár itt már elképzelhető, hogy a 20 ponttal több TI már legyőzhetetlen (erősen függ a kocsitól), de a D300-as már biztosan nem lesz párban. Szóval nekem ez a gondom, én máshogy oldottam volna ezt meg. Ha egy versenyen D350 a max, amivel indulni lehet, akkor legnehezebb fokozaton, mondjuk mindenki D340 felett lenne, és akkor szoros verseny lenne, és én is kihasználhatnám a tuningot D350-ig. Alacsonyabb nehézségi szinten, meg mondjuk mindenki D320 felett lenne, még alacsonyabban mindenki D300 felett. Sokkal kisebb lenne a szórás, nagyobb lenne a verseny (legalábbis a nagyobb nehézségi szinteken). Először egyébként én is ezt csináltam, amit mondasz, gyengébb autóval indultam, de rengeteg olyan versenybe futottam bele, ahol ha versenyben akartam lenni az elsővel, akkor a második vagy harmadik már abszolút nem okozott gondot. Kivétel az R-es versenyek, abban még utolsónak is rossz vagyok
Viszont ezt a multis saját versenyt még nem próbáltam, ki fogom próbálni, hátha még fel tud tüzelni kicsit, bár erősen kétlem
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kompakt vízhűtés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Nintendo switch Joy-Con Pair SZÁMLA // GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX ONE, S, X, XBOX360, és PS 3, PS 4 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!