- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
Mindez a PH versenyen a megadott pályán a megadott autóval:
Pálya: Twing Ring Motegi East Circuit
Autó: 2008 Mercedes Benz C Class Touring CarTegnap ismét volt 1-2 óra gyakorlás, és voltak meglepetések. Először is 2,44-es előző esti körbepiruetezős kipróbálóskör után tegnap este sikerült 1,24 körülit mennem, ha jól emlékszem. Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan megszokom a finom gázkezelést.
Ezzel az autóval nagyon hasonlított a pályázás a motoros pályázáshoz, gondolok rugalmasságra, valamint kigyorsításkori mindenképpen szükséges finom gázkezelésre. Ha véletlenül picit előbb vagy keményebben taposom meg a gázpedált azonnal büntet falnak csapódással.
Tegnap este ebben az 1-2 órában sikerült megtanulnom a nyomvonalat, viszont egyesével a kanyarokból max 2-3-at. Ott is inkább csak a fékezés kezdőpontját, kigyorsítási pontot csak érzésre próbálgatom. Érdemesen sorba menni a kanyarokon, mert ha jól sikerülnek az előző kanyarok akkor nyilván nagyobb tempóval érkezünk a következőhöz és mindjárt módosítani kell a féktáv kezdetét. Hajlamos vagyok elég görcsösen markolni a kormányt (MS) és ez nem jó, ahogy motoros pályázásnál is sokat dobott a köridőn amikor sikerült ellazítani a karjaimat. Viszont ha lazán fogjuk a kormányt akkor nagyon jól lehetett érezni amikor elkezdett a kocsi hátulja úszni a korai kigyorsítás miatt, és volt hogy időben megfogtam.
Másik motoros tipp amit kaptam, hogy úgy menjek végig a pályán, hogy ne váltsak vissza csak ha nagyon muszály, pl Hungaroring 4-5-ben, csak a sikán 3-asban, persze így bukta a jó kigyorsítás, de megtanít lendületből motorozni. Na itt mivel automata váltóval megyek, ebből annyit használtam, hogy igyekeztem korábban elengedni a kanyarbemenetkor a féket és gyorsan stabilgázra beállni a kigyorsítási pontig, 1-2 kanyarkombináció nagyon jól sikerült így. Csak sajnos nem tudom még stabilan ismételni a köröket, túl nagy a szórás. Valószínűleg jóval bátrabb itt az ember mint a valóságban lenne, így sok a kicsúszás is.
Na hirtelen ennyi, ez is már másodszorra, elsőt kitöröltem váletlenülKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- The Last of Us Part I Ps5
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen