- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
Üdv Mindenkinek!
Engem is elkapott a Forza láz, eddig se pc-n se máson nem nagyon foglalkoztam autós játékkal, 360-ra megvan a NFS Most Wanted és az Undercover, de az arcade jelleg miatt semennyire nem tudtak lekötni.
Kormánnyal próbálkozom, ölbe véve, és a teljesen előretolt nézettel, amikor a motorháztető sem látszik. Közepes szinten indítottam, minden kikapcsolva, kivéve féktáv mutatás, automata váltó, sérülés szimulátor módban, ellenfelek nehézre állítva.
Sokat küzdök így a 7 helyért is (3-4 nekifutás) ami nem zavar, csak kérdés nem nehezítem-e túl így a dolgom. kb 10 verseny volt eddig álltalában addig próbálkozom amíg ranglistán 10% körülre érek, de egyszer sikrült már 1%-on belülre is kerülnöm.
Ja és egyelőr az elsőre választott Ford Fiestát tuningolom automatán amit enged.
Live csak Silver, eddig sajnáltam pénzt rá, volt hogy 1évig be sem kapcsoltam a boxot.
Még egy kérdés van nálam öregebb játékos? 67-es volnékKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Crazyman33 #161 üzenetére
Olvasom is a bajnokság topic-ot, tölteléknek beregelhetek holnap megjelöllek Titeket.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
én 75%-ra állítottam, 7.helynek szoktam örülni 3-4 próbálkozás után, és ezután lépek csak tovább
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Aki kormánnyal játszik, pl Crazy, hogy fékez, bal vagy jobb lábbal? Azért is kérdezem mert Crazy cocpkit képén középen van úgy látom a pedál, ebből arra gondoltam, hogy lehet ő bal lábbal, én viszont csak jobbal gáz-fék is
ja és mennyire fontos már az elején kivenni az automata váltót, arra gondoltam, lehet egyelőre azzal gyakorlok, majd ha jól megy akkor foglalkoznék váltogatással is, merthogy azért úgy érdekesebb lesz gondolom[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Crazyman33 #198 üzenetére
Köszi Neked és a Többieknek is
és valóban nem is olyan rég írtad, na akkor lehet amíg nincs box visszaolvasgatok, elméleti tudást fejleszteniKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Redbreast #201 üzenetére
milyen életkorbemondós lavinát indítottam
Először azt gondoltam lehetetlen gamepad-al irányítani, karácsonyra kormányt kértem, de nem volt hozzá olyan játék amit érdemes lett volna megvenni, szóval csak most kezdtem igazán a forza-val. De amikor itt olvastam, hogy a legjobb köridők között rengeteg a gamepad-os, én is azzal kezdtem, mert lusta voltam elővenni és mindíg elpakolni a kormányt, és egész normálisan mentem, amikor elővettem a kormányt akkor sem lett látványos ugrás, de én még nagyon keveset mentem, nincs 100km sem.
Viszont a feeling sokkal jobb kormánnyal (nekem MS van) pedig csak ölben tartom, hátha még összejönne egy Crazy féle cockpit
Szóval most 17pénz, annyiért mindenképp megéri szerintemKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Crazyman33 #203 üzenetére
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Most tartok install game-nél az új gépen, hogy érdemes haladnom karrier módban, hogy utolérjelek titeket (forza3 versenyben tudjak részt venni) annyira, hogy megnyíljanak a pályák, autók? pl elég ha nehéz szinten 6-7-ik helyeken továbblépkedek, vagy inkább könnyebben 1-3 helyen menjek tovább?
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Mindíg érdekeltek az autós játékok, pc-n majd xbox1-en és 360-on is, de nagyon keveset játszottam velük. Régen Pc-n az nfs első darabjainak valamelyikét próbáltam ki, azzal pár órát játszottam. Majd szó szerint csak belenézegetés lett és semmi komoly próbálkozás. Xbox1-re vettem kormányt, de kezelhetetlen volt valamiért, eladtam az egészet boxostúl cakk-pakk.
360-ra egyből megvettem a Most Wanted-et azzal pár óra próbálkozás megint volt, de nem fogott meg, nagyon arcade-os volt, és a joy-os irányítás is kivitelezhetetlen volt számomra. Tavaly karácsonyra, öreg fejjel , kormányt kértem a jézuskától, meglett, sajna a jézuska nem tudta, hogy az undercover-t fölösleges mellé hoznia, kb 2 óra után meguntam a "taposom a gázt és mandíner-ről mandínerre pattogva körbemegyek" stílust. na majd ha megjelenik a Grid, gondoltam az lesz a kánaán (persze kormányhoz kapott Forza2 nagyon tetszett, de majd a legújabb lesz a legtutibb). Hát annyi rosszat olvastam megjelenés után róla, hogy felejtős lett. És akkor jött a Forza3, meg ahogy itt beindultatok, szóval ez tetszett, csak kimaradt pár hét a gépcsere körüli bonyodalmak miatt.
Na az első benyomások egy totál kezdő majdnem szimulátorostól:
2004-ben életemben először nagymotorra ültem és fél éven belül pályán találtam magam, 2005-ben meg már a Suzuki SV1000-es nagyon amatőr versenyen próbálkoztam. Hungaroringen 4-5. tudtam lenni ha jól ment, Pannonringet nem tudtam megtanulni rendesen, ott szarabbul ment. Mindezt csak azért írom, hogy valamennyi fogalmam van féktávról, kanyarnál bemeneti sebességről, kigyorsításról (nem sok!, semmi közöm a profikhoz, attól messze voltam és már 2007-ben abba is hagytam, sokba került és mindíg fostam, hogy odaverem magam )
Az első ami nagyon hiányzik az a tehetetlenségből fakadó erőhatások és talán ez miatt van az is, hogy egy csomószor elszálltam a sikánban és nem értettem miért. 40-el megyek gondoltam én, nem értettem ez, hogy létezik, majd megnéztem közben a kilométerórát és 100 fölött voltam bőven. Szóval nagyon nem érzékelem a sebességet. Élőben 3 év alatt 5x sem kellett levágnom a kanyart, túl nagy tempo miatt, itt meg állandóan ez történik. A másik a kézi váltás. Hát az megdöbbentett. Tulajdonképpen képtelen vagyok odafigyelni rá. Motoron csak a duplakuplugolást nem tudtam megtanulni visszaváltásnál, de soha semmi gondot nem okozott a megfelelő motorfék adagolás és a kigyorsításkori fölváltogatás. itt meg fogalamam sincs mit nem érzékelek, de két kör próbálkozás után feleadtam, majd visszatérek rá ha 5%-on belül leszek esetleg hozzátok képest, addig talán kár erőlködnöm vele, pedig érzékelem azért, hogy nem jó ahogy a gép váltogat. Ami viszont tegnap megint meglepett, kipróbáltam a PHverseny új pálya-autó variációt és tulajdonképpen irányíthatatlan volt az autó nekem, úgy látszik nem tudom elég finoman adagolni a gázt, mert már a rajt egy katasztrófa volt, valamiért automatán is tiltásban maradt folyamatosan, de később is picivel keményebb gázpedálhasználat és keményen büntet, pörögtem-forogtam mint a körhinta. Na ezt viszont nem tudom milyen lenne élőben mert nem vezettem még ilyen erős autót. Egyszer volt szerencsém egy 2007-es Carrera turbót vezetni, az első 10 perc vicces volt de utánna megszoktam, persze könnyű a jót , de hogy egy erős autóval folyamatosan megpördüljek, az legalábbis így látatlanban meglepne.
Kiváncsi lennék mit dobna a dolgon ha cockpit-ban ülnék, de legalábbis nem az ölemben tartanám a kormányt. Ja igen kormány: múlt héten merültem kicsit jobban az autózásba és küzdöttem a PH versenyen megadott pályával autóval, 1.04 körül kormánnyal az ölemben, majd egyszer kipróbáltam joy-al, és sikerült igaz hibával egy 1,01-et menni. És ekkro vettem észre, hogy mennyiszer kéne ütközésig tekernem a kormányt, ami kicsit macerás, míg joy-al semmi gond. Például az utolsó nagy sikán előtt volt a hosszó padlógázas ív, na annak az elején is volt, hogy ütközésig kellett tekernem a kormányt és ez pl egy kicsit túlzásnak és számomra érthetetlennek tűnik.
Hát ennyi egy kezdő tapasztalata így hirtelen. Van min dolgoznom, hogy jobb legyek, de igyekszem. Az is idő volt míg rájöttem, hogy valöszínűleg nem gyorsversenyt, hanem gyorskört mentek, egyedül, mert versenyen ha én nem hibáztam akkor valaki mindíg belémjött hátulról, vagy olyan lassúak voltak az ellenfelek, hogy én löktem meg őket. Átváltottam gyorskörre, mentem egyedül, de ott meg a szellem autó hozta rám sokszor a frászt amikor átment rajtam azt is kikapcsoltam. Na bocs a hosszúért, ugorjatok ha h.lyeség[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Ki milyen nézetet használ?
Én a lökhárítóst (ami érdekes, hogy Dirt2 demoban használhatatlannak bizonyult mert túl mélyen van és nem láttam a terepet) lehet azért ezt szeretem mert elég messze van a tv, kb 2méterre egy 40-es képátló, így már a motorháztetős is, hát még a belső nézetes, olyan mintha a hátsó ülésről vezetnék
Viszont a belső nézetesnél nem értem, főleg ha kormánnyal játszom, miért kéne, hogy a képerrnyőn is legyen egy kormány a kézzel?Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Crazyman33 #309 üzenetére
Köszi!
Ha megfigyeled
hát ehez még nagyon keveset játszottam
Hiszen a kocsiban is látod a kezed magad előtt
de ha kormánnyal játszom akkor is ott van előttem a saját kezem, kormányom, mint a kocsiban, joy-nál értem
900 fokos (DFP) kormánnyal
ezt tudtam hogy van ilyen, de ez mit szimulál? rally autók vagy mik mennek a valóságban ilyen kormánnyal?
viszont pályaautóknál ugye a kis kormányszög a normális , pl a F1-ben ugye alig mozdul a kormány?Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Mindez a PH versenyen a megadott pályán a megadott autóval:
Pálya: Twing Ring Motegi East Circuit
Autó: 2008 Mercedes Benz C Class Touring CarTegnap ismét volt 1-2 óra gyakorlás, és voltak meglepetések. Először is 2,44-es előző esti körbepiruetezős kipróbálóskör után tegnap este sikerült 1,24 körülit mennem, ha jól emlékszem. Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan megszokom a finom gázkezelést.
Ezzel az autóval nagyon hasonlított a pályázás a motoros pályázáshoz, gondolok rugalmasságra, valamint kigyorsításkori mindenképpen szükséges finom gázkezelésre. Ha véletlenül picit előbb vagy keményebben taposom meg a gázpedált azonnal büntet falnak csapódással.
Tegnap este ebben az 1-2 órában sikerült megtanulnom a nyomvonalat, viszont egyesével a kanyarokból max 2-3-at. Ott is inkább csak a fékezés kezdőpontját, kigyorsítási pontot csak érzésre próbálgatom. Érdemesen sorba menni a kanyarokon, mert ha jól sikerülnek az előző kanyarok akkor nyilván nagyobb tempóval érkezünk a következőhöz és mindjárt módosítani kell a féktáv kezdetét. Hajlamos vagyok elég görcsösen markolni a kormányt (MS) és ez nem jó, ahogy motoros pályázásnál is sokat dobott a köridőn amikor sikerült ellazítani a karjaimat. Viszont ha lazán fogjuk a kormányt akkor nagyon jól lehetett érezni amikor elkezdett a kocsi hátulja úszni a korai kigyorsítás miatt, és volt hogy időben megfogtam.
Másik motoros tipp amit kaptam, hogy úgy menjek végig a pályán, hogy ne váltsak vissza csak ha nagyon muszály, pl Hungaroring 4-5-ben, csak a sikán 3-asban, persze így bukta a jó kigyorsítás, de megtanít lendületből motorozni. Na itt mivel automata váltóval megyek, ebből annyit használtam, hogy igyekeztem korábban elengedni a kanyarbemenetkor a féket és gyorsan stabilgázra beállni a kigyorsítási pontig, 1-2 kanyarkombináció nagyon jól sikerült így. Csak sajnos nem tudom még stabilan ismételni a köröket, túl nagy a szórás. Valószínűleg jóval bátrabb itt az ember mint a valóságban lenne, így sok a kicsúszás is.
Na hirtelen ennyi, ez is már másodszorra, elsőt kitöröltem váletlenülKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Na itt keseregtem, hogy nem érzem a tempót, erre nézem itt a vidon 300 fölött repesztő Porsche Cayanne-t és semmi sebességérzet, csak úgy gurulászik
alul a videot nézd
a végén simán befordulnék a sikánba, pedig 200 fölött van[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Gulyopapa #344 üzenetére
Az új gépen létrehoztál egy új Gamertag-et? ha igen, ekkor kell legyen gold
én ez alapján csináltam
még lehet, hogy csak avatar-t csináltál[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Gulyopapa #347 üzenetére
amelyik ezüst azt most hoztad létre az új gépen?
Kormány: aki játszott MS-el azt kétlem hogy szidná, max aki valami G25 féléhez szokott előtte. Aki pedig a logitech xbox kormány után játszik az MS-el annak egy csoda. Nyugodtan vedd meg, bitang jó.
kaphatnék ezért valamit az MS-tólKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Gaming notebook topik
- PlayStation 5
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam Deck
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!