- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #40279 üzenetére
Első benyomásra eléggé konzervatív, viszont szépek a vonalai, kivéve a kipufogó pozícióját, de erről a szabályok tehetnek.
Szerintem az orr nem fog sokat változni. Ha lépcsősre akarnák csinálni, annak jelei már látszódnának a homologizált cockpiten az első tengely vonalában, mint a Caterhamnél.
Vizuálisan - az orr vonala és a motorborítás miatt - inkább hasonlít az MP4-24 Ezüstszamárra, mint az előző két év autóira, de remélhetőleg közel sem lesz annyira rossz autó.
Már most úgy tippelem, hogy a Red Bull és a Ferrari kevésbé lesz duci kinézetű. A McLaren valahogy sosem tud annyira szűk hátsókat készíteni, mint pl. a Red Bull. Egyik oka, hogy a Mercedes motor nagyobb hűtési igényű lehet, mint a Renault (lásd Mercedes GP/AMG szenvedései a kopoltyúkkal, pedig az lenne a gyári csapat). Emiatt aztán összességében nagyobb térfogatot igényel az autó hátul is. (Persze a fejmögötti/airbox alatti kisebb nyílás maradt. Ez hűti talán pl. a KERS elektronikát. A fő hűtőnyílásokon is van egy elkülönített bemenet, ezek hűthetik a KERS aksikat, ami nagy valószínűséggel a pilóta alatt és/vagy a tank alatt van.)
Jelen pillanatban csak egy lényeges hűtőlevegő-bemenet van (mármint a szimmetria miatt kettő; az oldaldobozokon), nincs már fej feletti/airbox körüli ami a váltót hűtötte.
A váltó/hátsó ütközési zóna a tavalyi Williemsére emlékeztet, a váltót valószínűleg zsugorították is. Tehát láthatólag keményen dolgoztak a lehető legszűkebb hátsóért.
Az autó egyfajta kettős érzést kelt a kinézetével. A vélt konzervativizmusa sikertelenséget sugall, de a kifinomult vonalaiban ott van a meglepetés, hogy nagyon gyors lesz.
Összességében, habár az oldaldobozok vizuális változása miatt nem tűnik így, leginkább evolúció, mintsem revolúció és innováció. Persze sok innováció rejtve van és fog is maradni, mert pl. az autó borítása alatt van.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5