Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Motion_Blur #40279 üzenetére

    Első benyomásra eléggé konzervatív, viszont szépek a vonalai, kivéve a kipufogó pozícióját, de erről a szabályok tehetnek.

    Szerintem az orr nem fog sokat változni. Ha lépcsősre akarnák csinálni, annak jelei már látszódnának a homologizált cockpiten az első tengely vonalában, mint a Caterhamnél.

    Vizuálisan - az orr vonala és a motorborítás miatt - inkább hasonlít az MP4-24 Ezüstszamárra, mint az előző két év autóira, de remélhetőleg közel sem lesz annyira rossz autó.

    Már most úgy tippelem, hogy a Red Bull és a Ferrari kevésbé lesz duci kinézetű. A McLaren valahogy sosem tud annyira szűk hátsókat készíteni, mint pl. a Red Bull. Egyik oka, hogy a Mercedes motor nagyobb hűtési igényű lehet, mint a Renault (lásd Mercedes GP/AMG szenvedései a kopoltyúkkal, pedig az lenne a gyári csapat). Emiatt aztán összességében nagyobb térfogatot igényel az autó hátul is. (Persze a fejmögötti/airbox alatti kisebb nyílás maradt. Ez hűti talán pl. a KERS elektronikát. A fő hűtőnyílásokon is van egy elkülönített bemenet, ezek hűthetik a KERS aksikat, ami nagy valószínűséggel a pilóta alatt és/vagy a tank alatt van.)

    Jelen pillanatban csak egy lényeges hűtőlevegő-bemenet van (mármint a szimmetria miatt kettő; az oldaldobozokon), nincs már fej feletti/airbox körüli ami a váltót hűtötte.

    A váltó/hátsó ütközési zóna a tavalyi Williemsére emlékeztet, a váltót valószínűleg zsugorították is. Tehát láthatólag keményen dolgoztak a lehető legszűkebb hátsóért.

    Az autó egyfajta kettős érzést kelt a kinézetével. A vélt konzervativizmusa sikertelenséget sugall, de a kifinomult vonalaiban ott van a meglepetés, hogy nagyon gyors lesz.

    Összességében, habár az oldaldobozok vizuális változása miatt nem tűnik így, leginkább evolúció, mintsem revolúció és innováció. Persze sok innováció rejtve van és fog is maradni, mert pl. az autó borítása alatt van.

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák