- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
Érkezik a Cooler Master X Silent Edge Platinum tápja
ph Betartva előzetes ígéretét, június végén kezdi szállítani 850 wattos passzív tápját a cég.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
IreN!CuS #22552 üzenetére
Egy kis olvasnivaló (angol), nem akárkitől (lásd a Paul Newman kijelentést) és nem akárki az idézett alany sem. Ulrich Baretzky (Audi Sport motorfejlesztés feje), jelenleg az egyik legnagyobb motorfejlesztő koponya a Föld nevű bolygó. És az új F1-es motorspecifikáció megalkotásában is részt vett tanácsadóként.
The Way It Is/ Ulrich Baretzky's vision for the sport
Nincs semmilyen visszalépés. egyébként meg az idei autók nagyon gyorsak voltak; 1-2 pálya nem mondja el a teljes igazságot és nem 2004 a mérce, mert azután is vissza kellett vágni 'a hajtást'.
Az F1-nek nem az a célja (szabályalkotók szemszögéből), hogy gyorsabb és gyorsabb legyen folyton-folyvást. Hanem hogy a világ leggyorsabb szériájának megmaradva egy ésszerű spektrumban tartózkodjon. Attól függően, hogy épp hol tart az adott formula (szabályrendszer), és hogy épp milyen változások történtek, az aktuális tempó egy zónában ingadozik. Egyáltalán nincs olyan cél, hogy minden pályán 2004-es körrekordokat kellene döntögetni. A kanyarsebesség idén is már bődületes volt; bizonyos helyeken valószínűleg az eddigi legnagyobb. Még egy kicsit gyorsulna, már látásvesztésük lenne a pilótáknak és nyomáskiegyenlítő ruhákat kéne bevezetni. Ha az lenne a cél, már rég 400-zal kanyarodnának az autók és nem lenne gond az új pilóták érkezése sem, mert fogyóeszköz lennének, a futamokra meg csak öngyilkosjelöltek mennének nézőnek, épeszű ember nem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com