- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Fotók, videók mobillal
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Jerez II - előzetes (még frissítem, ahogy a csapatok leadják a pilótabeosztásaikat)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem stúdiófotó, megtalálható tesztgalériában.
(#8121) Pá: Nem, Fry résztulajdonos is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Én szoktam ilyen listákat írni, komoly munkákkal kapcsolatosan is. Egy technikai igazgató épphogy irányítgat, struktúrál, felel azért, hogy működjenek a dolgok, nem ő tervezi az autót. Willis feladata a beüzemelés és a használat működőképes levezénylése lehet a Dallarával kapcsolatosan. Merthogy a Dallarának most épp erre van szüksége, és a jegyzet(töredék) pont erre is utal.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Valószínűleg igaz. Ezt még tegnap nem olvastam, korábbra asszociáltam. Várható volt, hogy az arabok kérik a jussukat az vezetésben is. Brawn és Fry csak kis százalékot birtokol, Brawnt a szaktudásáért tartják vezető beosztásban, Frynak ilyen már nem jár a néhány százalékáért.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Adie Brown (F1Tailpipe.com) Just had an email from Nicola Armstrong @ Mercedes GP. Nick Fry remains at the team as CEO. Just clearing that one up for you.
Mégse igaz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8151 üzenetére
Úgy néz ki, hogy a Force a hosszabb tengelytávúak közé sorolható. De a McLaren limot nem übereli, a Sauber se. De a pletykák szerint a McLaren többféle tengelytávot fog használni, a Mercedes meg módosítani fog a felfüggesztésen és emiatt a tengelytáv is módosulhat.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Red Bull közepes, kb. a Williams és Toro szegmens.
Ferrari, Force, Sauber felső-közép, McLaren überalles.
A Virgint még csak egy relatíve kisebb képen mértem, de hamarosan megnézem 4000+ pixeles képeken. Első mérésre egy alsó-középnek adta magát. A Lotus rövidnek ígérkezik, Merci, Renault közel egyforma relatíve rövidek, de a Virgin, Lotus is melléjük sorolódhat. Ezek az autók kb. 5 centis tartományban is lehetnek, ezen belül meg lehetetlen tovább pontosítani biztosra, mert a mérési szórások és leképezési torzítások is adhatnak ekkora eltérést, ergo mérésről-mérésre más a sorrend, ezért inkább a jól elkülöníthető csoportokat határolom be. Kicsi, közép, felső-közép, überalles.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Szerintem arra utalt, hogy nem az 'illusztráción' történt a mérés, ami igaz is. Nálam meg megvannak a nagy képek mérési értékei és sejtem, hogy melyik autó melyik rossz irányba torzult az átméretezés és kicsinyítés folytán.
Pl. egy jegyzettöredék a Red Bullról: rbr 368-369 3504-ről 3280px-re (345/368,5×3504), [...] fwr203@3280 216@3504 3277-re méretezendő (fwr202/216×3504px)
A Red Bull képet először a szárnyak mérése után 3504px-ről 3280px-re vettem, de nem voltam vele elégedett, mert 1 pixel differenciát adott az abroncsokon, ezért végül 3277-re lett átméretezve.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Tesztnapló (hosszabb etapok köridő listái, még bővülni fog)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8176 üzenetére
Ez valami újítás lesz, mert a Lotus videóban is megfigyelhető. Villogó jelzőfény.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Stints – Jerez II – Day 1: Vettel, Hamilton, Buemi, Massa
A többi pilótákét is beteszem, csak külön bejegyzésekbe, mert hosszúak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #8270 üzenetére
Senkitől sincs 70 körös. A Ferrari csinált egy 50 körös vagy ekörülit. Ennél hosszabbra nem emlékszek senkitől. De a fogyasztást ebből nem lehet kitalálni.
Kovalainen azt mondta a Cosworthről, hogy közel olyan erős és 'vezethető', mint a Mercedes. Csakhogy amivel a cosworth-ösök tesztelnek, az még nem a végleges motorspecifikáció, még javulhat. A Cosworth saját elmondása szerint a fogyasztásban is ugyanolyan jók lesznek, mint az átlag.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #8326 üzenetére
Koba nagyon konzisztens és ki tudja hajtani a vasat, Pedro meg Sauber elmondása szeint is hatalmas érték a szaktudása miatt.
Egyelőre nem tudom hova tenni őket, klasszikus sötét ló a Sauber. Azt azért ne felejtsük el, hogy a BMW százmilliókat ölt Hinwilbe, ami az egyik legkomolyabb F1-es bázis eszközök és szakembergárda tekintetében.
Szakemberek szerint a mezőny eléggé egyben van (az újoncok kivételével), sokat fog számítani a pilóta képessége, és a legjobb autóval is sokat lehet bukni pl. időmérőn, ha a pilóta nem hozza ki belőle a maximumot vagy úgy általában, ha a csapat nem találja meg a legjobb beállításokat. Ez utóbbit nehezíti is, hogy nehezebb lehet az abroncsok kiértékelése, mert hosszú etapok kellenének hozzá, de azt meg a beállításkeresés sínyli meg és a motorokat is kímélni kellene, ezért egyes szakértők a feladatok pilótárabontását jósolják. Az egyik pilóta keresi a beállításokat több rövid etappal, a másik rója a köröket a szabadedzésen, hogy megtudhassák hogyan viselkedik az abroncs a versenyetapok kritikus zárófázisaiban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8330 üzenetére
FF egyre gagyibb, bár még én is leginkább azt használom, de pont ma kellett kényszerből Chrome-ot telepítenem mert valami bekrepált az FF-ben vagy alatta, merthogy nem működnek vele a WordPress szerkesztői felület egyes lényeges funkciói, mint képfeltöltő ablak megjelenítése, kategória-hozzáadás és egyebek.
A téma miatt viszont kutyaszorítóba kerültem. Ez egy friss standard téma, ami csak azután editálható, ha upgradeltem a Custom CSS-re. A legtöbb ingyenes téma meg 480 pixeles fix, azóta meg számos bejegyzést 640 pixelesre csináltam.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Remélem ez már nem okoz hasonló problémákat.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ez csak egy 'kategória' a 'nehezebb' írásoknak, Earl Grey & Bacon. Persze azóta más írás is mehetett volna ide, de így adódott. Általában bekerülnek az F1 Tech-be is, meg alapból az F1 szülőkategóriába.
De ami bosszant és kiiktathatatlan WordPress.com sajátosság, hogy a navigációs címsor félrevezető. Pl. Kezdőlap > EG&B, F1 Tech, Formula 1 > Hosszú tengelytáv: de minek?
A témával együtt azt várja az olvasó, hogy ha abban az F1 Tech-re vagy EG&B-re kattint, az majd a blog azon kategóriájába visz, de nem, mert a WordPress az általam létrehozott kategóriákból is címkéket csinál és a címkék kivezetnek a hu.wordpress.com-ra. Persze az ok sejthető. Emiatt aki a blogom tartalmában akar keresgélni az a fejléc menüben vagy a jobboldali Kategóriák menüben kattintson ezen kategóriákra.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Attól függ hol kerested. Lehet, hogy az olasz változat hamarabb fenn volt, de a cikk akkor is fenn lehetett, ha a site-on nem voltak róla keresztutalások pl. a hírek, cikkek listája közt. Az autosport.com is foglalkozott vele, én a Horse Whisperer Ferrari szavakkal kerestem meg (Google), nem is néztem, hogy hol vannak a kereszthivatkozások a Ferrari website-ján, nincs vele jó tapasztalatom az áttekinthetőség tekintetében, nem meglepő, ha valaki nem talál meg rajta valamit, hiába keresi a logikus helyen.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A negyedik negyede van csak hátra, az egész egybe lesz szerkesztve és úgy lesz befejezve. Mindjárt hozzálátok. (Már magamtól is terveztem.)
(#8407) Pá: AMuS = Auto Motor und Sport, Milyen nicket használsz Atlason?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8436 üzenetére
Az airbox két részre van osztva (minimum, ennyi látszik is kívülről). A felsőrész az uszonyon át levegőt vezet a hátsó szárnyba, amelynek hátsó részén kialakított (szintén jól látható) nyílásain kiáramló levegő olyan határréteget hoz létre, ami jelentősen növeli a szárnyon kelthető leszorítóerőt, és pl. nehezebben 'esik át', így meredekebb lehet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Amíg a szárny nem esik át, addig 'megvezeti a levegőt', 'rajta maradnak az áramlatok', és így leszorítóerőt/felhajtóerőt hoz létre, de mikor átesett, leválnak róla a légáramlatok és meredeken visszaesik a rajta keletkező leszorító- vagy felhajtóerő. Egy szárny meredeksége, 'attack angle', nem állítható a végletekig, 90 fokig. Nem olyan egyszerű, hogy meredekebbre állítjuk a szárnyat és már több is a leszorítóerő. Ha átesett, már csak torlódik a levegőben és hasztalanul kavarja a levegőt; a 'repülőgép lezuhan, az autó meg elszáll'.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Webber terjedelmes spektrumából az jön ki hohy jó eséllyel kvaliszimezte a legjobbjait.
Na most a probléma az, amit Haug is pedzegetett, hogy el lehet felejteni az autó időmérőre való kihegyezését, merthogy azzal pocsékul menne a versenyen, ergo teszten nagyobb lehet egy autónak is a szórása a repülőkör és a telitank között, mint majd a futamokon lesz.
A parc fermé szabály miatt az időmérőző setuppal kell rajtolnia az autónak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8476 üzenetére
Nem hiszem, nem titkolózás az ok, hanem késlekedés.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8502 üzenetére
Az autó ebben a formájában nem tűnt ma acélosnak. De ennek sok oka lehet, akkor is ha az autó jó.
Viszont a Red Bull és a Ferrari már a Bahreinbe szánt csomagokkal főpróbázgatott ma, a McLarennek meg van egy 'kamionnyi' új cucca, amit csak ezután tesz fel. Eltérő programon vannak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8516 üzenetére
Button és Massa tandemben csinált ma egy versenyszimulációt. Stintek.
Meg a Button nyilatkozat. Még be se lett igazán állítva a szűkös idő miatt, de már így is kiváló versenyszimulációt ment. Még sok van a csomagban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
Már nem azért, de ha összeadjuk a köridőket, 63-63-at vagy Jensonét kiegészítjük még 3 1:25-ös körrel (és így 66-66-ot), mert ennyit vehetett el tőle a piros zászló, akkor Jenson teljesítette a versenytávot gyorsabban, bár szerintem az 1:23-as körök után rászóltak, hogy vegyen vissza és utána stabilan beállt 1:25-ös körökre a piros zászlóig, holott már nagyon könnyű volt az autó és az abroncsokban csak 13 kör volt.
Az 1:25-ös köröket már fele tankkal szórta.
Még az lehet, hogy Massa és/vagy a Ferrari pancserkodott ma, merthogy amit ma produkáltak, az még egy out-of-the-box beállítatlan McLaren ellen sem volt elég.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #8542 üzenetére
Ugyan már. Az előző egy aerodinamikus vérbeli sportkocsi volt (bár még az is lassú volt néha), ez meg csak egy operábajáró flancautó. Csak a reklámért lett SC, nem annak való. Majd ha kínlódnak mögötte az autók az abroncsok és a fékek hőmérsékletének megtartásával, akkor dicsérd.
Lassú keskeny magas tégladarab. F1-es SC-nek vicc.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest