- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
A különbségből elnézve Petrov lehet hogy tényleg zsigulival ment...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Ez az új Q3 egy vicc... Adjanak mindenkinek egy külön szett gumit erre az etapra aztán kész.
Massa lenyomta Alo-t. Mi lesz ebből...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Kíváncsi vagyok hogy holnap a 2 mázsás puttonnyal kinek fog szétfolyni legelőször a gumija az 50 fokos aszfalton.
Remélem a verseny izgalmasabb lesz mint az időmérő. Mondjuk ennél már nem lesz nehezebb izgalmasabbat művelni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #9534 üzenetére
Nem vesztettél sokat.
Én úgy láttam hogy Sutil-on kívül mindenki lággyal ment. Már csak az a kérdés hogy újjal vagy használttal...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #9599 üzenetére
Elvileg ma.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #9599 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
Hamilton tartja az első három tempóját. Kár hogy az elején beragadt Rosberg mögé.
Vajon lesz-e olyan aki feldob egy lágy szettet az utolsó 8-9 körre...?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Na, a csodakipufogó...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Flashcash #9754 üzenetére
"A kötelező két - három kiállás még megoldható, ha szólnak a Bridgestone-nak, hogy lágyabb keveréket készítsenek, ami kikényszeríti a minimum két kiállást."
Pont ezt mondtam én is pár hete. Jó lenne ha ezt meglépnék. A mindenkinek kötelezően előírt 2 gumicserének nem lenne sok értelme.
Amúgy voltak ennél jóval unalmasabb futamok az elmúlt években. Elég elhamarkodott lenne messzemenő következtetéseket levonni ebből az egy versenyből.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #9761 üzenetére
3-4 kötelező kiállásnak semmi értelme nem lenne. 1 kötelező kell és olyan keverékeket kell vinni a versenyekre amivel nagyon necces lenne az egy kiállás.
Vagy az egy kötelező kiállásnál csak a lágyabb keveréket lehessen felrakni.
"Ennél unalmasabb futam még nem volt, csak volt pár hasonlóan unalmas az elmúlt években."
Jó vicc. Akkor te lehet hogy elaludtál rajtuk és azért nem emlékszel.
"Én 1db akciót nem láttam, kivétel az ahogy a hátsó régiókban bohóckodtak."
Akkor lehet hogy most is elaludtál.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz zed1983 #9785 üzenetére
Figyelj már, nem azt mondtam hogy érdekes volt csak most pár ember aki félálomban nézi a Forma1-et azzal jön, hogy ez így most unalmasabb mint tavaly pedig ezt még így nagyon nem lehet kijelenteni.
Páran úgy nyilatkoznak mintha már nem lenne több verseny az évben.
Volt nem egy olyan futam az elmúlt években ahol egy darab (értsd zéró) előzés sem volt, csak ezt most hirtelen mindenki elfelejtette mert most lehet azzal dobálózni, lehet abba kapaszkodni, hogy ez most biztosan a tankolás betiltása miatt volt ilyen unalmas.
Most történt pozícióváltás a mezőny legelején meg Barrichello is előzött egyet illetve Liuzzi is. Ergo ez még mindig messze van a legunalmasabb versenyektől.
Unalmasabb futamok pedig mindig lesznek bármilyen is lesz a szabályzat. A pályáktól is sok függ és Bahrain nem éppen az az izgalmas versenyhelyszín. A top 3 legunalmasabb pályában szvsz benne van ami az idei 19 helyszínt illeti.
Pár komment a tavalyi évről: [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link]
"3 kötelező kerékcserét vezetnék be a futamon...hogy érdekesebb legyen, mert ezen már tényleg lehet aludni"
Szerintem nem lenne semmivel sem érdekesebb mert akkor mindenkinek mindig jó lenne a gumija és szépen menne a vonatozás.
bambano:
"Nekem régebben ms volt a kedvenc, de ha így folytatja, ez pár hét alatt változni fog."
Neked csak addig kedvenc valaki ameddig jó autó van alatta?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz zed1983 #9803 üzenetére
A 3 cserével is valszeg mindenkinek egyforma lenne és a lehetőség sem nagyon lenne meg arra, hogy az egyes autók és pilóták közötti gumikoptatásbeli különbségek hatásai megmutatkozzanak.
Amúgy a rajt után a 4es vagy az 5ös kanyarokban lehetett valami kis balhé Massa és Hamilton között amit a bamba bahraini rendezők nem mutattak, mert amikor elvették a képet Hamilton még Massa mellett volt, majd mikor ismét képbe került akkor már Rosberg mögött.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz bambano #9822 üzenetére
Már anno akkor is leírtam párszor, hogy az nagy részben a végletekig kihegyezett autónak volt köszönhető, na meg annak hogy az már gyakorlatilag egy teljesen tét nélküli futam volt neki. Ergo elég valószínűtlen hogy sok hasonlót fogsz majd látni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz dangerzone #9836 üzenetére
Milyen kavarodás? Hogy mindenki kijött kétszer, pár körre helyet cseréltek aztán a végére minden maradt úgy ahogy elindultak? Jó...néha így történ 1-2 helycsere a boxban ami tényleg baromi izgalmas volt...
Motion_Blur
A mester és a kisöcsi között "csak" fél mp volt. Mondjuk hogy Alonso hogyan hozta össze azt az 1:58.287-et az érdekelne engem is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz dangerzone #9843 üzenetére
Nem tartom túlzottan látványosnak a boxos taktikai előzéséket. Én örülök is hogy ezek már mind kimaradnak.
Szvsz van ebben az új rendszerben ráció csak még jó lenne várni pár futamot mielőtt pálcát törünk felette.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #9846 üzenetére
Liuzzi-Buemi és Barrichello-Buemi.
Mondjuk ha csak félszemmel nézed a futamokat, meg ami nem tetszik azt nem nézed végig vagy bealszol, akkor nem sok értelme van most ezen vitatkozni.
dangerzone:
"Előzni meg elég nehéz tele kocsival."
Nehezebb de nem feltétlenül nehéz vagy lehetetlen.
Az lesz az izgalom amikor az első helyen haladó 10-15 másodperccel vezető pilótának szépen elkezd megdögleni a gumija 10 körrel a vége előtt és így feljön rá az aktuális 2. és esetleg 3. helyen haladó pilóta.
Pont az volt a cél hogy a dögunalmas box taktikákat redukálják és ez így szerintem rendben is van.
"Mindenki még csak tanulja, hogyan használjuk jobban a gumikat. Igyekszünk megérteni a gumikat, az üzemanyaggal való takarékoskodást, illetve hogy mikor kell és mikor nem szabad támadni. Remélem, hogy jó munkát tudunk majd végezni, és a rajongóknak is meg tudjuk mutatni, mit is csinálunk."
Még mindig csak egy versenyen vagyunk túl ami ráadásul egy vonalvezetéséből adódóan unalmas pályán volt. Kíváncsi lennék hogy mégis mi alapján ilyen okosak itt páran egy lefutott verseny után....
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #9855 üzenetére
"Nem fog senki vezetni tíz másodperccel, bőven elég, ha a mögötte lévő előtt van 2-3 másodperccel, így amennyire lehet kímélheti a gumit, következésképpen az nem is fog elfogyni."
Értem.
mod: Végülis most csak 16 másodperccel nyert Alonso Massa előtt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #9859 üzenetére
Nem hiszem el.
Amúgy már csak a 94 előtti versenyek is rávilágítanak arra, hogy ez nem feltétlenül úgy van ahogy most leírtad illetve képzeled.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9862 üzenetére
Hát ilyen most biztosan nem lesz mivel van egy kötelező kiállás, de korábban szó volt arról is hogy két kötelező lesz. Most ha jól tudom úgy áll a dolog hogy várnak jó pár versenyt és a tapasztalatok alapján lesz eldöntve hogy kötelező lesz-e a kettő vagy sem. Gondolom legkorábban az első európai futamon változhat ez a szabály ha egyáltalán változik majd.
A technikai fejlődéssel az a "baj", hogy baromi sok pénzt visz el és egy idő után megint az lenne hogy 1-2-3 csapat (akik megtehetik) 300-400 millákat költetnének el, a kisebbek meg csak loholnának utánuk az 1/3 akkora költségvetésükkel. A fix költségvetési limitbe pedig pár csapat nem ment bele meg nehezen is lenne ellenőrizhető.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9867 üzenetére
Ez oké, de mit szólnál egy olyan F1-hez ahol 6-8 autó áll rajthoz? Mert megszorítások nélkül kb. ilyen lenne sajnos.
Ilyen 1,2-1,5-el magasabb első helyezettnek járó pontszámmal meg ismét az lehetne a helyzet, hogy valaki már Silverstone-ban VB lenne és akkor meg azért menne a sírás. Nekem személy szerint a 10-8-6-5-4-3-2-1 tetszett a legjobban eddig.
hunnylander:
"Az abroncsok túl jók, túl kopásállóak lettek..., gyengíteni kellene őket és vagy 2 kötelező kerékcsere, hogy ne érje meg kímélni..."
Eggyel lágyabb fokozat kellett volna ide mindkét választható keverékből.
BMW001:
"Teli autóval egyik pilóta se fog elkezdeni még csak támadni se tartósan, mert szétmennek a gumik."
Lásd feljebb de Button is lenyilatkozta hogy túlságosan is óvta a gumikat (felesleges volt), bírták volna jobban is a tempót de nem győzöm hangsúlyozni hogy ez még csak egy, a legelső verseny volt az új szabályokkal.
Btw tisztán emlékszek hogy hasonló vagy még nagyobb sírás ment a 2005-ös első verseny után is amikor nem lehetett gumit cserélni a futamok alatt. Ettől függetlenül volt pár elég jó és izgalmas verseny 2005-ben. Szvsz nem vall egy túl bölcs és tapasztalt F1-es nézőre az, ha valaki egy futam után kijelenti hogy biztosan unalmasabb lett így a verseny.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #9888 üzenetére
Nem tereljönk.... onnan indult ki az egész hogy te kerek-perec kijelentetted (egy verseny után) hogy a tankolás betiltása miatt unalmasabbak lettek a versenyek.
"Amit Te mondasz, hogy nem lehetett gumit cserélni, javíts ki ha tévedek, de meg is bukott. Méghozzá már év közben. "
Rendben, kijavítlak. Nem bukott meg és főleg nem év közben.
" Az Autosport magazin értesülései szerint a Red Bull Racing volt az egyedüli Michelin gumikat használó csapat, mely a kerékcserék újbóli bevezetése mellett szavazott a Ferrari, a Toyota, a Williams, a Midland, és a Toro Rosso mellett - mely istállót szintén ők birtokolják.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bull szavazatai miatt valósulhatott meg a kerékcserék újbóli bevezetése, miután azt a 2005-ös idényben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tiltólistára helyezte.
A tavalyi esztendőben a Michelin hosszú élettartamú abroncsaival egyszerűen nem tudták felvenni a lépést a Bridgestone termékei, ám a kerékcserével fordulhat a kocka, és akár a 2004-es állapot is visszatérhet.
Egyes források szerint a Red Bull döntése hatalmas meglepetést okozott a riválisok körében, míg a francia gumiszállító azt sem zárta ki, hogy eljárást indít az ügyben, és akár meg is tagadhatja a Dietrich Mateschitz által birtokolt cég tulajdonában lévő istálló támogatását.
Különböző források már a Ferrarival is összehozták az ügyet, hiszen az olaszok szállítják a motorokat az idei évben a Red Bullnak, így az sem kizárt, hogy a Ferrari buzdítására hajlott a csapat a kerékcserék újbóli bevezetésére."
Semmivel sem voltak unalmasabbak 2005-ben a futamok az előző évekhez képest, sőt...
"Most nem értem mit vársz..."
Azt hogy ne írj hülyeségeket.
"Nem történt semmi, és még csak nem is látszódott, hogy történt volna. Rozsi nem tudta megelőzni a haldokló motorral versenyző Vettel -t. Akkor ez mi?"
Rozsi kiállt műszaki hiba miatt. Egy versenyt néztünk?
Nem mellesleg Rozsi a mezőny középső és hátsó traktusában autózott ameddig ki nem esett, Vettel meg a legelején.
"És újra lettek tervezve az autók a tavalyi évre. Szerinted mennyibe került ez a ceremónia? Természetesen a semmiért..."
Figyelj, térjünk vissza erre a témára mondjuk Silverstone környékén mert egy futamból semmit nem tudsz leszűrni a jós képességeidben pedig nem bízok túlzottan.
Amúgy ez most konkrétan ebben a formában szerintem sem jó, de nem unalmasabb mint egy évvel korábban. Nézd meg a tavalyi Török vagy Spanyol versenyt példának okáért. Amúgy még tavaly leírtam itt, hogy szerintem hogy lenne jobb az egész. Szerencsére nagyon úgy fest hogy el fog menni erre a dolog:[link]
bambano:
"de most egy bmw-t vagy ferrarit mi motivál abban, hogy jelen legyen?"
Pénz, reklám (=pénz)
Az egyenmotorvezérlőnek megvannak a jó okai. Szerintem sokkal inkább előnyös mint nem az. Érdekes módon 97 előtt sok évig egyengumi volt (Good Year) akárcsak most és mégsem hőbörögtek miatta. Egyenkasztni nem lesz és remélhetőleg egyenmotor sem.
dangerzone:
Koptak eddig is csak eddig nem lehetett végigmenni egy tankkal hanem mindenképpen be kellett jönni után tölteni legalább egyszer.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9902 üzenetére
...ha ez a lehetőség megszűnik akkor majd hatékonyabban kell felhasználniuk a pénzt. Amúgy én egyik gyári csapat távozását sem sajnálom. A 90es években a Ferrari-n kívül nem nagyon volt más gyári csapat mégis remek versenyek voltak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz dangerzone #9904 üzenetére
Már átvette[link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9907 üzenetére
Mondj csúcsabbat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9920 üzenetére
Az hogy egy ilyen sorozatba baromi sokat kellene fektetni és baromi sok időt is venne igénybe hogy valamennyire is népszerűvé váljon is visszahozzon valamit a befektetésekből. Ott volt példának a CART/ChampCar ami sajnos szintén befuccsolt. Nem olyan egyszerű létrehozni és hosszú évekig életben tartani egy ilyen kaliberű sorozatot.
sh4d0w:
Majd idővel elérik a színvonalat vagy kihullanak. Nem tudom hogy miért zavarnak ennyi embert ezek a csapatok. A Super Aguri-t tudnám példának felhozni akik szintén nagyon mélyről indultak még 2006-ban aztán 1.5 évre rá már Alonso-t előzte Sato. Persze mögöttük a Honda állt de ezek mögött a csapatok mögött is vannak elég jó szakemberek. Évekig ott volt a Minardi is de a 90es évek elején is elég sok volt a hasonlóan kis csapat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Erre mondtam korábban hogy az FIA-nak meg kellett volna kötni, hogy aki 1 hónappal az első futam előtt nem tud tesztelni vagy esetleg nem teljesít legalább egy versenytávnyi kilométer annak automatice érvényteleníteni a nevezését.
BMW001:
Itt a topikban Rozsi az de la Rosa-t jelen egy pár éve.
"A 2005 -ös évad akkor bukott meg, mikor az USA nagydíjon 3 csapat maradt a pályán, és ádáz küzdelmet folytattak a pontokért az amerikai közönség legnagyobb örömére."
Az a Michelin és nem a szabály hibája volt. A Bridgestone gumikkal nem volt gond.
A turbulencia ügy pedig legkorábban jövőre záródhat le amikor is betiltják az über diffúzorokat.
"De akkor is szar, és kész. 3 futam után is ezt fogom mondani, jegyezd meg. "
...ha ezt így az elején leírod akkor elkönyvelem, hogy te már ezt előre eldöntötted magadban bármi is legyen, és akkor nem koptatom ennyit feleslegesen a klaviatúrát.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #9938 üzenetére
Én meg a kutyámat Bodrinak hívom de nem várom el senkitől hogy tudja hogy kire vagy mire gondolok akkor ha itt emlegetem a nevét.
"Ha Michelin ha nem az, akkor is megbukott."
Tudom, tudom... ha a Michelin hibája volt ha nem akkor is megbukott, ha unalmas lesz a verseny ha nem akkor is sz@r az új szabály, ha betiltják a dupla/tripla/quad diffúzort ha nem pocsék lesz a tapadás. Ennyi. Ezen nincs mit vitázni.
Amúgy a Ralf Schumacher féle sérüléses baleset egy évvel korábban volt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #9941 üzenetére
Lement egy verseny ami lehet hogy a tavalyi szabályokkal még unalmasabb lett volna bár ezt természetesen már sosem tudjuk meg. Én a saját állásfoglalásommal inkább megvárom a Spanyol nagydíjat.
Amúgy nem ugyanabban a sorrendben értek be mert VET-MAS-ALO-HAM-ROS-WEB-SCH-BUT sorrenben indultak és ALO-MAS-HAM-VET-ROS-SCH-BUT-WEB sorrendben intették le őket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"A csapat eleinte a kipufogó, majd a motor meghibásodását nevezte meg a probléma okának, később pedig közölték, hogy a teljesítmény-csökkenést egy hibás gyújtógyertya okozta."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #9975 üzenetére
Rajtad kívül pedig talán majdnem mindenki megértette hogy miről beszéltem eddig.
Leírtam nem egyszer és először nem most hanem 3 hónapja, hogy nem lesz jó a (csak) egy kötelező kiállás ilyen tartós keverékekkel. Domenicali is említette már hónapokkal ezelőtt.
"A pontozást is felülvizsgálják: van egy olyan javaslat, hogy a pole pozícióért és a versenyben futott leggyorsabb körért is jutalom jár majd. Szeretnénk azt is, ha kétszer lehetne kereket cserélni egy helyett"
Lágyabb keverékek kellene vagy két kötelező kiállás, de az előbbi lenne a jobb szvsz mert több taktikai- és ezzel együtt hibalehetőség is van benne.
Páran pedig azonnal tényszerűen kijelentették, hogy a tankolás betiltása sz@r, jobb volt addig ameddig lehetett tankolni. Na én erre mondta hogy ez baromság és aki ezt így egy verseny után kijelenti az finoman szólva sincs igazán képben.
Ez volt az első verseny. A csapatok eddig jóformán sötétben tapogatóztak. Nem teszteltek 35 fokban egy métert sem péntekig, nem tudták hogy melyik lehet a legjobb taktika, hogy a 40 fokos aszfalton milyen tempónál meddig fogja majd bírni a gumi. Ezt nem vették figyelembe itt nagyon sokan csak jöttek azonnal megmondani a tutit.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Nick Fry:
"Szerintem az rossz lenne, ha nem reagálnánk erre semmit. Mind láttuk a versenyt, ami messze volt a legizgalmasabb futamtól, amit valaha láttam. Össze kell ülnünk és ki kell találnunk, hogy mit tegyünk.
A technikai döntéseket értelemszerűen nagyon nehéz meghozni, és nagyon költségesek is. Szerintem azonban sport és technikai szempontból is egyeztetnünk kell az FIA-val és a Bernie Ecclestone-nal, hogy megbeszéljük, mit lehet tenni.
A legfontosabbak a vásárlók , azok az emberek, akik fizetnek azért, hogy a helyszínen, vagy televízióban nézhessék a versenyeket. Az a cél, hogy élvezetes és izgalmas showt tudjunk nekik produkálni.
Szerintem meg kellene fontolni, hogy legyenek kötelező kiállások. Elég vicces, hogy a szerelőinknek egy kiállásért kell piszkosul edzenie.
Persze ezen a héten csak egy szeletét láttuk ennek, meg kell várnunk, míg túl leszünk az első 3-4 versenyen."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A Red Bull az évad előtt azt javasolta, hogy legyen kötelező a két kiállás, a vetélytársak azonban nem hagyták jóvá a terveket, mivel úgy vélték, hogy a csapat csak azért akarja ezt az előírást, mert az RB6-os autó túlságosan fogyasztja a gumikat.
A McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh utólag beismerte: "A Red Bull javaslata helyes volt. Sokkal mozgalmasabb lett volna a verseny." A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner azonban már másképp vélekedik. "Most már mi nem támogatjuk ezt. Mivel az autó kíméletes a gumikhoz, semmi érdekünk nem fűződik ahhoz, hogy plusz kiállás legyen."
A Formula-1-ben mindenki a tökéletességre törekszik, így egyre ritkábbak a technikai és a vezetői hibák is, amely miatt sokkal kiszámíthatóbbak a versenyek.
A Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali nem akar túl hamar következtetéseket levonni az első versenyből. "Majd meglátjuk mi lesz a többi helyszínen, ahol lehetnek más helyzetek és körülmények is. El kell telnie néhány futamnak, hogy véleményt tudjak alkotni."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Csak hogy nem volt jó pont azért "piszkálták". Tavaly is volt jó pár még ennél is unalmasabb verseny.
Amúgy szerintem nem volt olyan idény az elmúlt 10-15 évben amibe ne csúszott volna be 1-2 (vagy még több) baromi unalmas verseny.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Valamennyi száraz aszfaltra alkalmas gumikeveréket megváltoztattunk, mert a versenyzők hosszabb etapokat fognak teljesíteni és gondoskodtunk arról, hogy az abroncsok előbb elérjék az üzemi hőfokot is."
Bahreinben a szuperlágy és a közepes keverék kerül bevetésre, Ausztráliában és Malajziában a lágy és a kemény konstrukció.
Érdekesebb lehetett volna Bahrein-re a szuperlágy, lágy kombináció, Ausztráliára és Malajziára pedig a lágy és közepes... vagy a szuperlágy és a lágy.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10001 üzenetére
Pedig nem volt izgalmas bármiért is kezdték el piszkálni.
"A tankolás engedélyezése óta eltelt 16 esztendőben a csapatok stratégái szinte a tökélyre fejlesztették tudományukat. Két versenyző párbaját az esetek többségében az döntötte el, hogy melyikük tudott néhány körrel tovább a pályán maradni boxkiállása előtt. Mivel az istállók egymást is kiismerték, a gyorsabb versenyzők már csak azért sem próbálkoztak előzéssel, mert jól tudták, hogy néhány körrel többre elegendő üzemanyagszintjük révén úgyis vetélytársuk elé kerülnek majd. A futamok utolsó etapjára a legritkább esetekben maradtak eldöntendő kérdések."
Amúgy a biztonság volt az utolsó szempont. Ami még az egyik elsődleges szempont volt az a költségtakarékosság mivel így nem kell hurcolni versenyről versenyre a tankolóberendezéseket.
A KERS azért kell mert környezetbarátabb és az amúgy pocsékba vesző energiát hasznosítja fel újra. A Willimas-féle hybrid cuccba pl. akksi sem kell.
Más:
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Több db! Samsung 256GB M.2 NVMe SSD 2280 / PM981 / 97-99%
- Xbox One/Series játéklemezek,kiegészítők,kontrollerek -INGYEN FOXPOST- FRISSíTVE 06.04. DEADPOOL,AC
- Több db! Tesztelt, gyári Lenovo 61 és 61++ akkumulátor
- Gigabyte F2A85XM-HD3 alaplap processzorral
- Lenovo Legion Pro 7, ThinkPad P16 Gen1, Gen2 - utolsó darabok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen